לקוח עצבני על הקו? אם בחרתם לעבוד בתחום של שירות לקוחות טלפוני בוודאי תשוחחו מדי יום עם טיפוסים שונים ומשונים, לקוחות כועסים, נודניקים, לא החלטיים ועוד, כשתפקידכם בפועל הוא להעניק להם מענה ולהפוך אותם בסוף השיחה להכי מרוצים שאפשר!
כדי לדאוג שהמשימה תתבצע בצורה הטובה ביותר - מקומות עבודה רבים נוהגים להשקיע בנושא ורוב הסיכויים שעם קבלתכם לתפקיד תעברו הכשרות, תדרוכים, תתלוו למוקדנים מנוסים, תקבלו מהממונים פידבקים על שיחות שתנהלו ועם הרבה סבלנות ואמביציה, תרכשו ניסיון ותהיו מיומנים מספיק להתמודד עם המצבים המסובכים והלקוחות התובעניים ביותר.
לענבל רובמן, שיאים – אימון ויעוץ עסקי, טיפים להצלחה בשירות לקוחות טלפוני. ניתן לאמץ וליישם עצות לפי מה שמסתדר עם נהלי החברה שבה אתם עובדים.