אחד התחומים ששומרים על ביקוש גבוה גם בתקופה של מיתון ופיטורים במשק הוא עבודה במוקדי שירות, בין אם כנציגי שירות ובין אם כנציגי מכירות ושימור לקוחות.
בתקופה של תחרות צמודה על מחירי מוצרים ושירותים, חברות מחפשות אנשים שיספקו מענה ללקוחות, ישמרו על תקשורת אפקטיבית ויניעו לפעולה. במדריך שלפניכם נספק קצת מידע על התחום ואולי נעזור לכם להבין אם אתם מתאימים לו.

ניחנתם בכושר ביטוי גבוה? אולי עבודה במוקד שירות לקוחות מתאימה לכם
מתלבטים? לפניכם 6 שאלות ותשובות בנושא עבודה בתחום שאולי יעזרו לכם לקבל החלטה:
1. למי התחום הזה מתאים? למי שיש לו יכולת עבודה עם קהל, שיודע לתת שירות, להיות יצירתי, להתמודד עם אתגרים קטנים וגדולים, אוהב את המהירות והקצב ויכול לדרבן את עצמו להישגים.
2. האם אפשר להתקבל לעבודה בתחום ללא ניסיון? בהחלט. גם ללא ניסיון במכירות אפשר להרוויח טוב בעבודה בטלמרקטינג. אם אתם הישגיים, לומדים מהר ואוהבים אתגרים - השמיים הם הגבול.
3. איך זה לעבוד בטלמרקטינג? האווירה במוקדי טלמרקטינג בדרך כלל הומה ודינמית ואין מצב של שעמום. יש פעילות בלתי פוסקת, מה שמייצר תחושה של אנרגיה גבוהה בקרב העובדים.
4. אילו צ'ופרים מקבלים? מעבר לכך שמדובר בסביבת עבודה דינאמית ומאתגרת, החברות השונות מפרגנות למועמדים ולרוב מציעות למתאימים בנוסף לשכר הבסיס גם שלל הטבות ותנאים מצוינים – ארוחות מסובסדות, קורסים מקצועיים, חדר אוכל ועוד פינוקים.
5. כמה כסף מקבלים? התגמול יכול להיות גבוה, ובהרבה מקרים גבוה מאוד. שכר הבסיס נע בסביבות 30 שקל לשעה ומעלה, אבל הבונוסים, האחוזים והתמריצים יכולים להביא את השכר לסכומים גבוהים הרבה יותר.
6. אז איך מגיעים לעבודה בתחום? התחילו בחיפוש תחומי שירות לקוחות ומכירות באתר AllJobs. אולי תגלו שאתם מצליחים לייצר הכנסות יפות בשעות שמתאימות לכם - ואולי גם תמצאו את הייעוד המקצועי שלכם על ידי התקדמות בתוך הארגון.
למגוון משרות ראשונות, ללא ניסיון, לחצו כאן>>>