רבים טוענים שאנו חיים בתקופה של "עבדות מודרנית". רובנו עובדים שעות ארוכות מאוד, לא כולל נסיעות. לפעמים במקביל אנחנו גם מגדלים ילדים ומנהלים זוגיות, ובנוסף מנסים לעשות עוד ועוד דברים. ואז עוד קצת.
קריסטין מולנר, היא המנכ"ל של NewBrand Analytics, חברה המנטרת את פעילות המדיה החברתית עבור חברות. בראיון מעניין שנתנה למגזין האינטרנט Fast Company, היא העניקה עצה מאוד לא שגרתית להצלחה, הן בקריירה והן בחיים - פשוט להתחיל להגיד "לא" לרשימה ארוכה של דברים שלרוב אנו מסכימים להם באופן אוטומטי.