דף הבית » כל החברות »  דרושים סיטק פתרונות
סיטק פתרונות

דרושים סיטק פתרונות

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות סיטק פתרונות (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: בני ברק
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה Senior system Administrator עם ניסיון מוכח בתחום ניהול מערכות מידע מתקדמות. התפקיד כולל אחריות מלאה על תחזוקה ופיתוח של תשתיות טכנולוגיות מורכבות, ניהול שרתים ומערכות הפעלה, יישום פתרונות אבטחת מידע מתקדמים והפעלת שירותי ענן. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על מתן מענה טכני מקצועי לבעיות מורכבות, ביצוע תחזוקה שוטפת של מערכות חיוניות וביצוע שדרוגים טכנולוגיים. התפקיד מצריך עבודה עצמאית בסביבה דינמית ומאתגרת, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ויציבות המערכות. המועמד/ת ילווה פרויקטים טכנולוגיים מתחילתם ועד סיומם, יבצע ניתוח ובדיקה של מערכות קיימות ויטמיע שיפורים והתאמות לפי הצורך. כמו כן, התפקיד כולל אחריות על ביצוע גיבויים, ניטור ביצועים ופתרון תקלות מורכבות במערכות שונות. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בניהול מערכות מידע
ידע מעמיק ב-Windows Server - חובה
הכרה מקיפה עם עקרונות אבטחת מידע ויישומם המעשי - חובה
ניסיון מוכח בהפעלת שירותי ענן - חובה
השכלה טכנולוגית או תואר רלוונטי
יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות מורכבות
זמינות לעבודה מחוץ לשעות הרגילות במקרי חירום
יכולת תקשורת בינאישית מעולה
ניסיון עם PowerShell - יתרון
הכרות עם כלי ניטור ומערכות בקרה - יתרון
ניסיון בניהול גיבויים ושחזור מערכות - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395899
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: בני ברק
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה Help desk עם ניסיון של 3-5 שנים למתן תמיכה טכנית מקצועית ואיכותית למשתמשי הקצה. התפקיד כולל טיפול בקריאות שירות, פתרון בעיות טכניות מגוונות ומתן תמיכה ברמה גבוהה. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על אבחון תקלות מורכבות במערכות מחשוב, טיפול בבעיות ב-Windows ובסביבת Office 365, וניהול משתמשים ברכיבי Active Directory. התפקיד דורש יכולת טכנית מעולה, זמינות למתן פתרונות יעילים ומהירים, ושירות מקצועי ואדיב למשתמשים. העבודה כוללת טיפול בקריאות טלפון, צ'אט ופניות דרך מערכת כרטיסיה, תיעוד מקצועי של הטיפול בכל בעיה, ומעקב אחר פתרון תקלות עד לסגירתן המלאה. המועמד/ת יעבוד/תעבוד בסביבה דינמית הדורשת יכולת עבודה בלחץ, תקשורת מעולה ויכולת למידה מתמדת של טכנולוגיות חדשות. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בתחום התמיכה הטכנית ו- Help desk
שליטה מלאה ב-Windows ובמערכות הפעלה
ניסיון עבודה עם Office 365 וכלי Microsoft
יכולת אבחון תקלות ברמה גבוהה ופתרון בעיות טכניות מורכבות
ניסיון בעבודה עם Active Directory וניהול משתמשים
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ולמידה של מערכות חדשות
כישורי תקשורת מעולים ויכולת הסבר טכני ברור
יתרון לבעלי ניסיון בהתקנת חומרה
יתרון לבעלי ניסיון בפתרון תקלות מתקדמות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395877
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו