דרוש/ה Help desk עם ניסיון של 3-5 שנים למתן תמיכה טכנית מקצועית ואיכותית למשתמשי הקצה. התפקיד כולל טיפול בקריאות שירות, פתרון בעיות טכניות מגוונות ומתן תמיכה ברמה גבוהה. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על אבחון תקלות מורכבות במערכות מחשוב, טיפול בבעיות ב-Windows ובסביבת Office 365, וניהול משתמשים ברכיבי Active Directory. התפקיד דורש יכולת טכנית מעולה, זמינות למתן פתרונות יעילים ומהירים, ושירות מקצועי ואדיב למשתמשים. העבודה כוללת טיפול בקריאות טלפון, צ'אט ופניות דרך מערכת כרטיסיה, תיעוד מקצועי של הטיפול בכל בעיה, ומעקב אחר פתרון תקלות עד לסגירתן המלאה. המועמד/ת יעבוד/תעבוד בסביבה דינמית הדורשת יכולת עבודה בלחץ, תקשורת מעולה ויכולת למידה מתמדת של טכנולוגיות חדשות. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בתחום התמיכה הטכנית ו- Help desk
שליטה מלאה ב-Windows ובמערכות הפעלה
ניסיון עבודה עם Office 365 וכלי Microsoft
יכולת אבחון תקלות ברמה גבוהה ופתרון בעיות טכניות מורכבות
ניסיון בעבודה עם Active Directory וניהול משתמשים
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ולמידה של מערכות חדשות
כישורי תקשורת מעולים ויכולת הסבר טכני ברור
יתרון לבעלי ניסיון בהתקנת חומרה
יתרון לבעלי ניסיון בפתרון תקלות מתקדמות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.