אנו מחפשים מזכיר/ה מקצועי/ת ומסור/ה להצטרף לצוות שלנו בענף הנדלן. בתפקיד זה, המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על מגוון משימות אדמיניסטרטיביות חשובות, כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות, טיפול בשיחות טלפון ודואר אלקטרוני, הכנת והזנת מסמכים ודוחות, וארגון משרדי. נדרשת יכולת עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, ומיומנויות תקשורת מצוינות.
המזכיר/ה יהיה/תהיה אחראי/ת על שמירת סדר וארגון במשרד, ניהול מערכת תיוק יעילה, וסיוע בפרויקטים מיוחדים לפי הצורך. דרושה יכולת לעבוד בסביבה דינמית, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים צפופים.
העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד מזכירות או פקידות
שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל Word, Excel ו-Outlook
* עדיפות לבעלי ניסיון/רקע כעוזר/ת למנהלת חשבונות
יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה
כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בלוחות זמנים
אמינות ודיסקרטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.