דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה ומכירות לתפקיד מגוון ומעניין.
התפקיד כולל מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות החברה, קיום פגישות מכירה פרונטליות עבור מתעניינים, ליווי הלקוח מרגע ההתעניינות, רישום והחתמה על חוזה ועד לסיום הצורך של הלקוח בשירות.
העבודה דורשת יכולת ארגון ותיאום, אסרטיביות, שליטה מלאה ביישומי Office, יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות, מערכתיות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. המשרה מאפשרת הזדמנות למימוש פוטנציאל אישי ומקצועי בסביבת עבודה חיובית מעניינת, מאתגרת ותומכת.
מתאים מאוד לסטודנטים! העבודה גמישה ואפשרית גם במשמרות/משרה מלאה/חלקית (ללא שבתות, ללא חגים).
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי Office - חובה
יכולת קיום שיחה באנגלית - חובה
ייצוגיות, אחריות ואסרטיביות
יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.