למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין ה- מרינות בישראל דרושים נציג/ת שירות לקוחות ובקרה.
מיקום המשרה: הרצליה מרינה.
שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.
הגדרת התפקיד:
מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה (מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית
הודעות וללקוחות פוטנציאלים.(
התפקיד מגוון מאוד, ועוסק ב נושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות
וניהול עגינה.
טיפול בשליחת חיובים, גביית כספים והנפקת חשבוניות.
ניהול תקלות ומפגעים ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
ממשקים ותאום מול המחלקות השונות בחברה.
ביצוע תהליכי ב קרת איכות במערכת.
ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהל המרינה או מי מטעמו.
אחריות על תחום עיסוק מעיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהל המרינה.
דרישות:
אוריינטציה שירותית גבוהה חובה.
זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
אחריות אישית
תשומת לב לפרטים
רצינות וחריצות
יכולת לעבודה מול מספר גורמים בו זמנית
כושר ביטוי ברמה גבוהה
שליטה ביישומי OFFICE
אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
ניסיון קודם בשרות לקוחות ייתרון
יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.