אחריות כוללת על ניהול החשבונות והנהלת החשבונות של העמותה, לרבות:
טיפול בהפקדות ובחשבונות הבנק של העמותה
הנהלת חשבונות שוטפת עד מאזן (רישום פקודות יומן, ספקים, לקוחות וכו)
הכנת דו"חות חודשיים לרואה החשבון ולוועד העמותה
טיפול בשכר עובדים, דיווחים למוסדות (ביטוח לאומי, מס הכנסה, פנסיה וכו)
סיוע בהכנת תקציב ובקרה תקציבית
ממשקי עבודה מול מנהלי פרויקטים, ספקים, וגופים מממנים
דרישות:
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות בעמותה חובה.
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות.
ניסיון בעבודה עם תוכנות הנה"ח עדיפות לתוכנת חשבשבת.
ניסיון בהכנת שכר יתרון משמעותי.
סדר, דיוק, אמינות ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.