* הכנת משכורות לעובדים משרתיים ושעתיים מקליטת העובד/ת ועד לסיום עבודתו/ה לרבות טיפול בעדכוני שכר ונוכחות, ממשקים בין תכנות, הטבות, ניכויים, פנסיה וכו'..
* הכנת דו"חות בקרה בהתאם לדרישות גורמי המימון, בתדירות קבועה.
* מענה מקצועי לעובדים ולמנהלים בסוגיות שכר העובד, תוך התייחסות לדיני עבודה.
* טיפול בסיומי עבודה: גמר חשבון, פדיון חופשה, תחשיבי פיצויים, הכנת טפסי 161, טפסי
אבטלה.
* עבודה אל מול הרשויות (ביטוח לאומי, מס הכנסה) והכנת תשלומים שוטפים.
* העברת נתונים לממשק מעסיקים, התנהלות מול יועצים ומול חברות הביטוח, טיפול בשגויים.
* הפקת דוחות למנהלים ולמחלקות השונות.
דרישות:
* ניסיון מוכח של 5 שנים, לפחות, כחשב/ת שכר חובה
*תעודת חשב שכר בכיר מלשכת רואה חשבון -חובה
* ידע בדיני עבודה לרבות מיסוי, ביטוח לאומי, פנסיה.
* הבנה וידע במערכות מידע
* ידע ושליטה גבוהה מאד באקסל - חובה
* ניסיון מוכח של עבודה בתכנת השכר "הרגל"- יתרון.
* ניסיון מוכח בהפעלת תוכנות אופיס- power point, word, excel, כולל קריאת דוחות -חובה
* ניסיון בהכנת משכורות לעובדים בהתאם לצו סיווג מבוטחים של הביטוח הלאומי- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.