דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים משרד הפנים
משרד הפנים

    דרושים משרד הפנים

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- משרד הפנים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד הפנים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
    סיוע שוטף בעבודה אדמיניסטרטיבית בלשכת המבקר, לרבות: שמירת חומרים ואיתורם, ניתוח נתונים, הגהה של דוחות ביקורת וטיפול בנראותם, מעקב על אופן יישום המלצות, הכל בהתאם להנחיות המבקר הפנימי ובפיקוחו.
    נדרשות יכולת חשיבה אנליטית, יכולת ביטוי ברמה גבוהה בעל פה ובכתב, ושליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס, בדגש על תוכנת אקסל.
    המשרה מיועדת לסטודנטים בעלי יתרת לימודים של שנה לפחות (סטודנטים ששנה"ל תשפ"ד אינה שנת הלימודים האחרונה שלהם).

    תנאי המשרה
    ההעסקה במשרת סטודנט בהיקף של עד 120 שעות בחודש.
    הגיוס למשרה בפטור ממכרז - בחירת המועמד תיעשה על בסיס שיקולים עניינים ומקצועיים וללא משוא פנים. התאגיד אינו מתחייב לזמן לראיון מי מהפונים. לא תישלח הודעה כלשהי למועמדים/ות שהגישו מועמדות למשרה, למעט אם הוחלט לזמנם לראיון.

    אתר העבודה: ירושלים
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 19.5.2024
    דרישות:
    תנאי הסף
    - סטודנט/ית לתואר ראשון או שני במוסד אקדמאי המוכר על ידי המל"ג או סטודנט במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה, בעל/ת יתרת לימודים של שנה שלמה לפחות (נא לצרף לפנייה אישור לימודים עדכני).

    תנאים נוספים המהווים יתרון
    - לימודים באחד או יותר מהמקצועות הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה, תעשייה וניהול, סטטיסטיקה או במקבילים להם.
    - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ו/או ניסיון בעבודה בתחום המחקר.
    - ניסיון בעבודה עם מסמכים כספיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7718747
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באלביט מערכות
    מיקום המשרה: חיפה
    סוג משרה: מספר סוגים
    לאלביט חטיבת כלי טיס בחיפה דרוש/ה סטודנט/ית לצוות חוזים ומכירות
    התפקיד כולל:
    תמיכה בצוות המכירות והחוזים הכוללת בין היתר הזנת הזמנות למערכת הממוחשבת, הפקת חשבוניות, תעודות משלוח ולוגיסטיקה
    תמיכה בהכנת הצעות מחיר ומענה למכרזים, קשר עם לקוחות בארץ ובחו"ל, ניהול הזמנות / חוזים בהיבט המסחרי / פיננסי, הפקת חשבוניות ומעקב גבייה
    דרישות:
    סטודנט/ית לתואר ראשון עם יתרת לימודים של שנה וחצי לפחות או סטודנט/ית לתואר שני במקצועות: כלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות / תעשיה וניהול
    היכרות עם מערכת ERP (LN) - יתרון
    הבנה טכנית ויכולת קריאת וכתיבת SOW - יתרון
    עבודה ורקע בתעשייה הביטחונית- יתרון
    יחסי אנוש מצוינים ויכולת גבוהה בהנעת תהליכים
    כושר ניסוח (דיבור וכתיבה) בשפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה מאוד
    אחריות, יכולת לעבודה עצמאית והתמודדות עם ריבוי משימות וממשקים
    שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על EXCEL
    זמינות לשלושה ימי עבודה בשבוע לפחות

    *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    **רק פניות מתאימות יענו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7715951
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים ברק פרימיום בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    שירות טלפוני פיננסי דיגיטלי, הזנות והקלדות נתונים, ניתוח ושליחת מסמכים
    **מספר מסלולים המותאמים לסטודנטים/ות
    **אפשרות לעבוד במשרה חלקית או במשרה מלאה
    - תנאים סוציאליים מעולים:
    עובד/ת בנק מהיום הראשון!
    חדר אוכל
    חדר כושר
    קרן השתלמות
    אופציות קידום!
    הסעות ממגוון אזורים באזור המרכז
    מיקום המשרה: לוד וירושלים וחיפה
    דרישות:
    ללוד- בגרות מלאה- חובה
    לירושלים וחיפה- בעל/ת תואר ראשון או סטודנט/ית פעיל לתואר- חובה
    ניסיון בשירות לקוחות- יתרון משמעותי
    אוריינטציה שירותית
    נכונות לעבודה לטווח ארוך
    ידע בעבודה על מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7489698
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בלידר משאבי אנוש Leader HR
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת כ"א לעובדים זרים בענף הבניין דרוש/ה מנכ"ל/ית.
    תפקיד מאתגר הכולל ניהול חברה משלבי הקמתה,
    גיוס צוותים והכשרתם, ניהול יחידת רווח והפסד.
    ניהול הליכי גיוס והעסקת מאות עובדים זרים.
    שיווק וניהול מו"מ עם לקוחות.
    ניהול ספקי שירות והתנהלות שוטפת מול גורמים שונים.
    בניית נהלי עבודה, בניית מדיניות חברה ויעדים.
    תנאים טובים.
    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון - יתרון
    5 שנות ניסיון ומעלה בהעסקת עובדים
    ניסיון של שנה לפחות בהעסקת 350 עובדים ומעלה
    או ניסיון בהשמת 500 עובדים ומעלה בשנה
    או ניסיון כסמנכ"ל/ית בתאגיד עובדים זרים לענף הבניה
    אנגלית ברמה טובה יתרון
    ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד יתרון
    ניסיון בניהול מו"מ
    יכולת הובלת עובדים
    יכולת עמידה ביעדים
    יחסי אנוש מעולים
    שליטה מלאה בתוכנות ה office המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7686880
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול חטיבת משאבי האנוש בתאגיד השידור הישראלי, הכוללת גיוס, משאבי אנוש, שכר, נוכחות, רווחה והדרכה, וניהול היחסים הארגוניים.
    פעילות החטיבה כוללת ניהול מערך כוח האדם בו, תכנון וארגון תקני כוח האדם, הובלת מכרזי כוח אדם, מיון וגיוס עובדים, ניתוח ושיפור תהליכי עבודה בארגון, מעורבות בגיבוש נהלי עבודה, בדיקות ובקרות ארגוניות וניהוליות, פיתוח והדרכת עובדים, רווחת עובדים, הערכת עובדים, נושאי משמעת, נוכחות, שכר וכיו"ב.
    אחריות ניהולית של חטיבת משאבי האנוש בתאגיד, הכוללת עובדים ומנהלים.
    שותפות בגיבוש מדיניות בתחום משאבי האנוש בהנחיית המנכ"ל והמועצה.
    אחריות על תכנון תקציב הנושאים שבאחריות הסמנכ"ל/ית, לרבות תכנון תקציב השכר השנתי של תאגיד השידור הישראלי.
    אחריות לניהול מערכת יחסי העבודה מול ארגוני העובדים, ויישום הסכמים קיבוציים.

    ההעסקה בהיקף של משרה מלאה.
    אתר העבודה המרכזי ירושלים. נסיעה לפי הצורך לאתרי התאגיד השונים ברחבי הארץ.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 12.5.2024
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או ע"י הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
    שבע שנות ניסיון מצטבר לפחות, בתפקיד ניהולי בתחום משאבי האנוש, או בתפקיד ניהולי בתחום יחסי העבודה, במהלך 10 השנים האחרונות מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד סמנכ"ל (או תפקיד מקביל לו) או בתפקיד מנכ"ל העוסק בתחום משאבי האנוש או בתחום יחסי העבודה - כל אלה בארגון המונה לפחות 300 עובדים.
    ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר במשרד האוצר.
    ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול ישיר של לפחות 5 עובדים ו/או מנהלים.
    ניסיון של 3 שנים לפחות בהובלה וניהול יחסי עבודה מול ועד/י עובדים ו/או ארגון/ים יציג/ים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7700804
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול מחזור חיי העובד, טיפול שוטף וליווי עובדים, לאורך מעגל חייהם בארגון
    ניהול תהליך קליטת עובדים חדשים
    ניהול תהליך סיום העסקה, שימועים ופרישה וגמלאות
    ניהול הסדר פנסיוני
    ליווי וסיוע בנושאי משמעת של עובדים
    טיפול בביטוח בריאות של עובדים
    בנייה, תכנון והוצאה לפועל של תוכנית רווחה שנתית לטיפוח ההון האנושי התומכת ומדגישה את חווית העובד וחיזוק תחושת המחוברות הארגונית
    תכנון וארגון אירועים, פעילויות רווחה ברמה האסטרטגית והתפעולית (השתלמויות, אירועים, ימי גיבוש וכו'), התנהלות למול חברות הפקה, ספקים לוגיסטיים וגורמים פנים ארגוניים. אחריות על נושא המתנות לעובדים: לידות, חתונות, ימי הולדת, חגים ומועדים.
    בניית תהליכי חווית העובד בהיבטי תרבות ארגונית, סביבה טכנולוגית וסביבת העובדה הפיזית, על מנת להבטיח סביבת עבודה חיובית עבור העובד
    בניית לומדות דיגיטליות ועזרים טכנולוגיים בתחום
    ליווי ויישום תהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון
    ניהול תוכניות עבודה ותקציב היחידה השנתי
    ניהול דוחות בקרה
    ניהול התקשרויות רכש ומכרזים
    ניהול צוות המדור
    עבודה מרובת ממשקים (שכר, כספים, גיוס, ספקים חיצוניים ועוד)
    אחריות על מתן מענה שוטף ואיכותי לעובדים בכל תחומי האחריות של האגף.
    ביצוע מטלות נוספות על פי צורך ובהתאם להנחיית ממונה.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון מקצועי במשאבי אנוש.
    ניסיון ניהולי:
    ניהול צוות המונה שני עובדים למשך שלוש שנים לפחות

    יתרון:
    עבודה במגזר הציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7603140
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: בית שמש וירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת כוח אדם בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל /ת סניף
    לחברתנו
    במסגרת התפקיד:
    - גיוס עובדים ללקוחות השונים בחברה
    - ניהול של צוות עובדים.
    - עבודה ישירה מול ארגונים גדולים ופגישות פרונטאליות איתם
    דרישות:
    פרסום המשרות בערוצי הגיוס השונים, סינון ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים וכתיבת חוות דעת אבחונית.
    שכר יקבע במעמד הראיון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7589032
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?