דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים רשות העתיקות
רשות העתיקות

    דרושים רשות העתיקות

    המשרות שלנו (3)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות רשות העתיקות

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 3 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    רשות העתיקות מזמינה אתכם לעבודה חיונית וערכית בחפירות ארכיאולוגיות ברחבי הארץ.
    עבודה בשטח, 5 ימים בשבוע בין השעות 6:30-14:30
    40 ש"ח לשעה.
    30 ש"ח נסיעות ליום.
    דרישות:
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7574763
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול מחזור חיי העובד, טיפול שוטף וליווי עובדים, לאורך מעגל חייהם בארגון
    ניהול תהליך קליטת עובדים חדשים
    ניהול תהליך סיום העסקה, שימועים ופרישה וגמלאות
    ניהול הסדר פנסיוני
    ליווי וסיוע בנושאי משמעת של עובדים
    טיפול בביטוח בריאות של עובדים
    בנייה, תכנון והוצאה לפועל של תוכנית רווחה שנתית לטיפוח ההון האנושי התומכת ומדגישה את חווית העובד וחיזוק תחושת המחוברות הארגונית
    תכנון וארגון אירועים, פעילויות רווחה ברמה האסטרטגית והתפעולית (השתלמויות, אירועים, ימי גיבוש וכו'), התנהלות למול חברות הפקה, ספקים לוגיסטיים וגורמים פנים ארגוניים. אחריות על נושא המתנות לעובדים: לידות, חתונות, ימי הולדת, חגים ומועדים.
    בניית תהליכי חווית העובד בהיבטי תרבות ארגונית, סביבה טכנולוגית וסביבת העובדה הפיזית, על מנת להבטיח סביבת עבודה חיובית עבור העובד
    בניית לומדות דיגיטליות ועזרים טכנולוגיים בתחום
    ליווי ויישום תהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון
    ניהול תוכניות עבודה ותקציב היחידה השנתי
    ניהול דוחות בקרה
    ניהול התקשרויות רכש ומכרזים
    ניהול צוות המדור
    עבודה מרובת ממשקים (שכר, כספים, גיוס, ספקים חיצוניים ועוד)
    אחריות על מתן מענה שוטף ואיכותי לעובדים בכל תחומי האחריות של האגף.
    ביצוע מטלות נוספות על פי צורך ובהתאם להנחיית ממונה.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון מקצועי במשאבי אנוש.
    ניסיון ניהולי:
    ניהול צוות המונה שני עובדים למשך שלוש שנים לפחות

    יתרון:
    עבודה במגזר הציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7603140
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות העתיקות
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. חבר הנהלת הרשות ושותף משמעותי בקביעת אסטרטגיה ומדיניות הארגון.
    2. ניהול כלל כספי הארגון לרבות ניהול בקרה תקציבית על כלל ההיבטים הפיננסיים של הרשות.
    3. אחריות לגיבוש מדיניות הכספים של רשות העתיקות.
    4. מתן שירות לכלל יחידות הרשות.
    5. אחריות על הנהלת חשבונות והנפקת דוחות כספיים.
    6. בניית תקציב שנתי ורב שנתי שיביא לידי ביטוי את תכנית העבודה של הרשות לרבות בקרה על ביצוע.
    7. התנהלות מול המערכת הבנקאית וניהול תזרימי מזומנים שוטפים.
    8. ייצוג הרשות בנושאים שונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הכספי והמקצועי וגיוס משאבים.
    9. ניהול קשרי עבודה עם אגודת הידידים של רשות העתיקות ואחריות על הפעילות הפיננסית מולה.
    10. בקרה על תשלומי השכר המבוצעים באגף הון אנושי.
    11. משתתף קבוע בישיבות מועצת רשות העתיקות.
    12. חבר בוועדת מכרזים והתקשרויות.
    13. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר ראשון במינהל עסקים, כלכלה ו/או חשבונאות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל

    ניסיון ניהולי: ניהול של צוות המונה לפחות 7 עובדים במשך חמש שנים לפחות בתחום הפיננסי.

    ניסיון מקצועי:
    1.לפחות 10 שנות ניסיון מצטבר בתחום הפיננסי בארגון המונה לפחות 200 עובדים (לא כולל עובדי מיקור חוץ, פרילנסרים וכד')
    2.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד של ראש אגף כספים ו/או סמנכ"ל ו/או תפקיד ניהולי האחראי על מערך כספים בארגון, בכפיפות ישירה למנכ"ל.
    3. ניהול תקציב שנתי בסך 300 מיליון לפחות 3 שנים.

    להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
    הגשה עד ליום חמישי, 9.5.24 בשעה 16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697547
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?