למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני רפרנט/ית למרכז התמיכה.
התפקיד כולל:
תמיכה במשתמשי המשרד בתקלות מחשוב קו ראשון/שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות כלליות או ייעודיות.
סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו').
מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.
דרישות:
יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות.
יתרון לניסיון בעבודת צוות.
יכולת קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות, multitasking
יכולת עמידה בלחץ וגמישות
יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים
ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.