הזדמנות מצוינת להתפתח מקצועית וליהנות מתנאים מעולים ברשת המלונאות הטובה ביותר בישראל.
מטרת התפקיד:
פיקוח על תהליכי ניהול המזון והמשקאות במלון, לוודא עמידה בתקציבים, לייעל את השימוש במשאבים ולמנוע בעיות כספיות, תוך שמירה על איכות השירות והקפיצים.
תחומי אחריות:
1. ביקורת כספית: ביצוע ביקורות תקופתיות על הוצאות המזון והמשקאות, ניתוח נתונים כספיים וזיהוי אי-סדרים או חוסרים.
2. ניהול תקציב: ליווי תהליך תכנון התקציב עבור אגף המזון והמשקאות, המלצות על פעולות לייעול ושיפור התקציב.
3. תהליכים והמלצות: פיתוח ותיחזוק נהלים לבקרת עלויות ויעילות תהליכים, ביצוע שינויים שיביאו להפחתת עלויות ושיפור הרווחיות.
4. שיתוף פעולה עם צוותי המטבח והשירות כדי להבין את ההוצאות והצרכים.
5. דיווח וניתוח: הכנת דוחות כספיים תקופתיים ולהציגם להנהלה.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום רלוונטי- חובה.
ניסיון בביקורת או ניהול כספים בתחום המזון והמשקאות- יתרון למלונאות.
ידע בשיטות ניהול תקציב ובקרת עלויות- חובה.
יכולת אנליטית גבוהה, תשומת לב לפרטים ויכולת עבודה תחת לחץ ויכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.