דף הבית » משרות לפי חברות » עתיד ביישום פתרונות אנושיים

    דרושים עתיד ביישום פתרונות אנושיים

    המשרות שלנו (10)

    משרות עתיד ביישום פתרונות אנושיים

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    מיקום המשרה: נצרת ובאר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת נדל"ן גלובאלית, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות לקוחות מנוסה למשרדי החברה בבאר שבע ונצרת - מידי!
    מתאים לבוגרי /ות תפקיד ראשון ובעלי /ות ניסיון בגבייה.
    א'-ה' 08:00-17:00/09:00-18:00 - נכונות לשעות נוספות.
    במסגרת התפקיד:
    גבייה, הוצאת חשבוניות, התאמות, בנקים, דיווח ומענה למנהלים בכירים.
    דרישות:
    * תעודת הנה"ח 2/3 - חובה.
    * 3 שנות ניסיון כמנה"ח לקוחות - חובה.
    * אקסל ברמה טובה מאוד (נוסחאות) - חובה.
    * יכולת עבודה בצוות ובלחץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5438973
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לחברה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום מוצרי החשמל שלוחת איירפורט סיטי
    דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית - עובד /ת חברה מהיום הראשון + קרן השתלמות + ארוחות + מתנות + הנחות על מוצרי החברה.
    *רלוונטי גם לבעלי /ות ניסיון צבאי בלבד.
    א'-ה' 08:00-17:00.
    במסגרת התפקיד תמיכה מול משתמשים, פתיחת משתמשים, טיפול בתקלות חומרה, התקנות מערכות הפעלה,תמיכה במשתמשי ציוד תקשורות (טלפונים חכמים) ועוד.
    דרישות:
    ניסיון עם מערכות הפעלה windows Xp/7/10 - חובה.
    ניסיון עם תוכנות מדף ויישומי office (גרסאות 2010-2016) - חובה.
    ניסיון בטיפול בתקלות חומרה,מחשבי PC וניידים - חובה.
    ניסיון בתפעול טלפונים חכמים - יתרון משמעותי.
    היכרות עם רשתות תקשורות - יתרון משמעותי.
    ניידות - חובה (יש חנייה חופשית. אין נגישות לתחבורה ציבורית). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5445954
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: גבעת שמואל
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה תעשייתית בינלאומית, דרוש /ה מנהל /ת תפ"י מנוסה בסביבת עבודה יצרנית מורכבת.
    משרה מלאה 07:00-16:00 (נכונות לשעות נוספות במידת הצורך).
    במסגרת התפקיד: ביצוע תכנון ייצור, עיתוד מלאי MRP, ניהול מחזורים, בניית עצמי מוצר והטמעת שיטות עבודה, הובלת פרויקטים חוצי ארגון במערכת ORACLE, הובלה וטיפול בספירות מלאי, ניהול ואחריות על קבלנים חיצוניים ועוד.
    דרישות:
    * תואר ראשון בתעשייה וניהול/ ניהול לוגיסטיקה- חובה.
    * 3-5 שנות ניסיון בתחום התפ"י בסביבת עבודה יצרנית- חובה.
    * ניסיון במערכת ERP ואופיס ברמה גבוהה- חובה.
    * יכולות אנליטיות גבוהות.
    * ניסיון ניהולי והנעת צוות עובדים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5461740
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 6,000-8,000
    לחברה גלובאלית מובילה באיירפורט סיטי דרוש /ה מנהל /ת חשבונות מתחיל /ה בתחום הלקוחות!
    עם ניסיון של שנה בהנה"ח לקוחות/ניסיון בשירות לקוחות!
    משרה מלאה ימים א'-ה' - 8:00-16:30 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
    **חדר אוכל, חנות מסובסדת לעובדים, רווחה מפנקת - אירועי חברה מושקעים וטיולים, מערך הסעות מפ"ת, רמלה ולוד!! **
    במסגרת התפקיד מתן מענה שוטף ללקוחות החברה ומערך המכירות, מעקב ובקרה על תשלומי לקוחות, ניתוח כרטיסים והפקת דוחות, הזנת פקודות יומן והתאמת כרטיסים וכרטסות, ביצוע זיכויים, טיפול בתקבולים ועוד.
    דרישות:
    *תעודת הנה"ח סוג 2 - חובה!
    *שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות EXCEL - חובה!
    *ניסיון בעבודה הכוללת מתן שרות - חובה!
    *ניסיון של שנה לפחות בהנה"ח בתחום הלקוחות/גבייה - יתרון! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5462332
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: רעננה
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשמרות
    שכר: 8,000-10,000
    למותג קוסמטיקה בינלאומי דרוש /ה מנהל /ת חנות לקניון רננים.
    **שכר מעולה + בונוסים**.
    א'-ה' בוקר (09:00-15:00) ערב (14:00-22:00).
    ימי ו' משמרת בוקר.
    במסגרת התפקיד ניהול החנות, ניהול עובדים, מכירות מוצרי קוסמטיקה כגון מוצרי שיער, טיפוח פנים, טיפוח הגוף.
    אווירה נעימה בסטנדרט בינלאומי.
    דרישות:
    **ניסיון בניהול חנות - חובה!
    **ניסיון בתחום הטיפוח, היופי והקוסמטיקה - יתרון משמעותי! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5463765
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    למותג המזון הגדול בישראל דרוש /ה כלכלן /ית לעבודה בפתח תקווה.
    עבודה במשרה מלאה, בימי א' - ה', בין השעות 08:00-17:00.
    במסגרת התפקיד:
    * ניהול תקציב שוטף.
    * בקרה וניתוח.
    * הכנת דוחות.
    * עבודה בצוות.
    תנאי שכר מעולים (ייקבע בראיון) + ארוחות מסובסדות + ביטוח בריאות + חניה חופשית + ערבי חברה + קרן השתלמות.
    דרישות:
    * תואר ראשון בכלכלה.
    * ניסיון קודם ככלכלן /ית.
    * שליטה מעולה ביישומי מחשב.
    * שליטה ב"SAP" ו"BI". המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5471165
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 12,000-15,000
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    דרוש /ה מנהל /ת חשבונות ספקים סוג 3 לקבוצת מזון ומשקאות בינלאומית בפתח תקווה.
    - קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות, חניה, ביטוחים, רווחה סופר מפנקת!
    משרה מלאה-08:00-17:00.
    במסגרת התפקיד:
    קליטת חשבוניות ספקים, ביצוע בקרה על תשלומים לספקים, ביצוע בקרה על כרטיסי מעבר ספקים, ביצוע בקרה על מקדמות ספקים, התאמות כרטיסי חו"ז, דיווחים לשלטונות, בקרה על הרישומים בספרים, מתן שירות לספקים ועוד.
    דרישות:
    השכלה: מנהל /ת חשבונות סוג 3 - חובה.
    אקסל ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון מקצועי מתעשייה-יתרון משמעותי! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5474099
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 8,000-10,000
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לחברה גלובאלית מובילה באיירפורט סיטי דרוש /ה מנהל /ת חשבונות ספקים לעבודה בצוות!
    משרה מלאה ימים א'-ה- 8:00-17:00.
    *קרן השתלמות מהיום הראשון, נופש חברה מדי שנה, 1000 ש"ח מתנות בחגים, דמי ביגוד שנתיים, רווחה מפנקת ועוד.
    במסגרת התפקיד ניתוח כרטסות והתאמות מול ספקים, רישום חשבוניות ספקים והכנת ריצת תשלום, ריכוז נתוני שכר וסגירת חשבוניות קבלנים, בדיקות הזמנות רכש, הכנת דוחות והנה"ח שוטפת.
    דרישות:
    *תעודת הנה"ח סוג 2 - חובה!
    *ניסיון של שנתיים בהנה"ח ספקים - חובה!
    *אקסל ברמה טובה מאוד (נוחסאות PIVOT) - חובה!
    *שליטה במערכת ERP - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5476705
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    לחברת הפצה גלובאלית באיירפורט סיטי דרוש /ה מתאם /ת מוקד שרות הפצה. 
    *מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות ולסטודנטים /ות ללא ניסיון. 
    **חדר אוכל, חנות עובדים מסובסדת, אירועי חברה, מתנות בחגים ועוד הרבה תנאים מעולים.
    *עבודה במשמרות עם נכונות למשמרת לילה.
    במסגרת התפקיד הנפקת מסמכי חיוב לנהגים, סוכנים וללקוחות פרטיים, מתן מענה לנהגים ולסוכנים בשטח, פתרון בעיות, ביצוע דוחות מעקב, קשר שוטף עם חטיבת הלוגיסטיקה והמכירות, גבייה, סגירת קווי חלוקה ועוד.
    דרישות:
    שליטה מלאה ביישומי OFFICE - דגש על אקסל - חובה.
    יכולה הגעה עצמאית - חובה.
    בגרות מלאה - חובה.
    מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ותודעת שירות גבוהה, יכולה עבודה בצוות ובתנאי לחץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5476742
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: אור יהודה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    לקבוצת בנייה ותשתיות בינלאומית באור יהודה, דרוש /ה בקר /ית תקציב- תפקיד המיועד לבוגרי /ות תפקיד ראשון בכלכלה/תעשייה וניהול, המעוניינים /ות להשתלב בחברה לטווח הארוך ולצבור ניסיון .
    משרה מלאה, א'-ה' 08:00-17:00.
    במסגרת התפקיד: ליווי וניהול תקציבים לפרויקטים בתחום הבינוי, תשתיות וגיאוטכניקה, עריכת תחזיות, בקרה על תקציבים, ניתוח נתונים, הכנת דו"חות חודשיים והצגתם להנהלת החברה, ליווי מנהלי פרויקטים ועוד.
    דרישות:
    * תואר ראשון בכלכלה /הנדסה תעשייה וניהול - חובה.
    * שנה ניסיון בניהול פרויקטים /בקרה תקציבית /ניתוחים אנליטיים - חובה.
    * אנגלית ברמה גבוהה- חובה (התנהלות באנגלית).
    * יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה, ניהול תקציבים במחזורים גדולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5477570
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    מי אנחנו?

    /
    סה"כ עובדים: מעל 100

    חברת “עתיד ביישום פתרונות אנושיים” מתמחה במתן פתרונות כוללים ומגוונים בתחום משאבי אנוש, אבחון, גיוס והשמת עובדים.

    החברה מונה 16 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במהלך 3 השנים האחרונות הכפילה החברה את פעילותה בכל שנה זו תוך מיזוגן של 3 חברות כ”א והשמה בעלות ותק וניסיון של למעלה מ-20 שנה.

    לחברה ידע נרחב והיכרות עמוקה עם שוק העבודה הישראלי על כל רבדיו.

    החברה שוקדת להתאים את תהליכי העבודה לצרכי הלקוח, צרכי המועמד ותנאי השוק המשתנים תוך הקפדה על חדשנות ושילוב כלים טכנולוגיים מתקדמים. 


    +

    איפה אנחנו נמצאים?