דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מיטרוניקס
מיטרוניקס

    דרושים מיטרוניקס

    המשרות שלנו (7)
    תחום עיסוק
    ייצור ותעשייה
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות מיטרוניקס

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 7 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yizre'el
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    As part of your job, you will join an excellent team that provides service support to all departments in the organization and is taking part in the development of fascinating products.

    Requirements analysis and processes specification across operational systems
    Preparing specification documents and documenting processes and interfaces between systems
    Leading implementation processes in the organization
    Positive approach of service and support
    Requirements:
    Bachelor's degree in information systems engineering / Industrial Engineering and Management with Information Systems as major subject
    2+ years of experience in implementation and analysis of Priority systems
    Experience in support mandatory
    Experience in order fulfillment life cycle mandatory
    Experience in supply chain processes mandatory
    Experience in end-to-end project management
    Ability to write specification documents in English mandatory
    Experience developing in Priority mandatory
    Ability to travel abroad as part of the role occasionally - mandatory
    Fluent English - mandatory
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7533108
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    מיקום המשרה: יזרעאל
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לאנשים עם מוגבלות
    חטיבת שרשרת האספקה אחרית על זרוע ההפעלה, ביצוע תוכניות ההכנה, הייצור והשילוח של הארגון. מפיתוח תחזית, לתכנון קנייה וייצור, דרך אספקת המוצר המוגמר.
    שרשרת האספקה מייצרת מוצרים איכותיים בזמן, תוך יצירת חוויה יוצאת דופן, המאופיינת במצוינות, גמישות וחדשנות תפעולית עבור העובדים, הספקים והלקוחות שלנו.
    המחלקה כוללת חטיבות ייצור, רכש, תכנון מרכזי, הנדסה ומצוינות תפעולית.

    למשרה זו אחריות ניהולית להובלת ראשי צוותים מדיסציפלינות שונות (ניהול ישיר ומטריציוני) ועבודה עם ממשקים מרובים.
    במשרה זו, תהיה לך אחריות מלאה על תפעול אתר יזרעאל, כגון:
    ?בטיחות וביטחון האתר והעובדים.
    ?תקציבי האתר ועמידה בהם.
    ?איכות המוצר והייצור באתר.
    ?בנית תוכניות עבודה שנתיות, הנגזרות מתוכניות הארגון, ועמידה בהן.
    ?ביצוע בקרות שוטפות על מדדי האתר ועדכונם בהתאם.
    ?הובלת פעולות לשיפור מתמיד, התייעלות ומצוינות באתר. כולל אחריות על נראות האתר.
    ? ניהול עליון של הפרויקטים השונים הקשורים לאתר.
    אחריות לרווחת העובדים, פיתוח, קידום.
    דרישות:
    1. תואר ראשון, עדיפות לתואר הנדסי.
    ?2. לפחות 5 שנות ניסיון בניהול תפעולי.
    ?3. לפחות 5 שנות ניסיון בניהול והובלה של צוות מנהלים.
    ?4. ניסיון בניהול בתחום הייצור, מחסנים, לוגיסטיקה ואיכות.
    ?5. היכרות וניסיון בתחום ה LEAN.
    ?6. ניסיון בעבודה עם תוכנות: OFFICE ו- ERP. יתרון להיכרות עם פריוריטי.
    ?7. ניסיון בהפעלת מחסן. עבודה עם מערכת WMS - יתרון.
    ?8. כישורים נדרשים: ראייה מערכתית, יכולת ניתוח והבנת נתונים, יכולת תכנון, ייזום והובלת תהליכים, יכולת עמידה בלחצים, למידה עצמית ויכולת ביטוי גבוהה.

    תינתן עדיפות לאנשים עם מוגבלות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7554998
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yokne`am
    Job Type: Full Time
    Identify customers needs and take the extra mile to achieve Exceptional Experience
    Build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive communication.
    Handle customer queries, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, and follow up to ensure resolution.
    Keep records of customer interactions (case handle, data collection, call logs, etc.)
    Knowledge of our products inside and out, how to troubleshoot and maintain to achieve the best resolutions.
    Communicating with customers through various channels (Chat/Email/etc.)
    Communicating and coordinating with colleagues from different departments as necessary
    Providing feedback on the efficiency of the customer service process
    Provide "Soft Sales" service to customers.
    Requirements:
    English C1 / Native must.
    Hebrew speaker B2 at least, C1 advantage.
    Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
    Strong verbal and written communication skills (!)
    Tech-Savvy huge advantage.
    Experience in the customer service field, preferably with the US market
    Familiarity with CRM systems and practices ( salesforce, Twilio, ERP )
    A true team player we go by "One for all, and all for one."
    Self and quick learner with a striving passion for knowing more and better really understand the "Why" behind the "Do."
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7562235
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yizre'el
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    Lead and oversee program management on multiple verticals managing schedules and delivery progress across the portfolio of inbound and outbound projects.
    Collaborate with high-level management to prioritize initiatives, see opportunities for improvement and drive their implementation, and continually scale current processes.
    Establish and maintain risk management processes, ensuring that project teams are equipped to address challenges proactively.
    Drive and develop the team towards forwarding progress, action, and results.
    Develop strong peer and stakeholder relationships, maintaining effective communication with leadership, cross-functional partners, and across the organization.
    Coordinate resources and interdependencies across multiple projects and teams.
    Navigate partner teams impartially with competing needs, with good reasoning and creative solutions.
    Requirements:
    3+ years of experience managing complex programs in IT and organization environments
    Experience leading global programs and projects, including hands-on project management of multiple concurrent projects
    Experience in process Design and Mapping: Ability to analyze, design, and document business processes, including identifying key activities, inputs, outputs, and stakeholders.
    Ability to influence and communicate cross-functionally with all levels of management.
    Self-motivated and can work with limited direction or supervision
    Self-starter with the ability to work independently, manage the team and drive initiatives in a cross-functional environment
    Bachelors degree?Must, M.B.A. or other advanced technical degree preferred
    Fluent in Hebrew and English both verbal and written
    This position is open to all candidates.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7605944
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yizre'el
    Job Type: Full Time
    Coordinate and communicate between the various departments in the company and the freight forwarders.
    Coordinate and determine cost-effective, efficient, competitive method of transportation.
    Responsible for the shipments from the company leaving and arriving at their destination on time.
    Responsible for checking supplier's invoices.
    Responsibility for documentation and the existence of relevant documents - such as: checking bills of lading, original paperwork, export files and more.....
    Responsibility for timely updating of the MPP-support center system
    Responsible for conducting weekly and monthly internal controls of the department
    Requirements:
    3+ years as an export coordinator in an industrial company or a shipping company - MUST
    Knowledge and experience in international regulations and Incoterms - MUST
    Fluent in both spoken and written English and Hebrew MUST
    Well familiar with Office (Mainly Excel) MUST
    Working knowledge of office software, and ERP software - advantage to Priority
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7640216
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yizre'el
    Job Type: More than one
    Have full responsibility for complex and large volume procurement transactions worth hundreds of millions of USD.
    Lead all aspects of procurement from proposal part, negotiations, closing agreements and managing the current interface with the suppliers.
    Work closely with the production sites and the planning department, legal advisor, and other factors to provide business solutions that support the company's strategy. End to end handling of quality requirements and supply issues with supplies and internal companies' interface.
    Partnership in defining the procurement policy, analysis costs reduction, and supply risks and opportunities.
    Manage a team of buyers that take care of the current production purchasing and providing solutions to problems in the everyday work.
    Manage suppliers (mainly) in China, who is dealing in different industries such as: PWS, engine
    Requirements:
    Experience in multidisciplinary procurement management for 7 years.
    Experience in managing a team of buyers.
    Experience in budget controlling and ability to lead a multi-year plan budget to its implementation.
    In-depth experience in agreements and engagements with foreign suppliers.
    Ability to manage negotiations.
    Knowledge and experience working with international import sources and procedures.
    Excellent level of English both verbal and written required.
    The work at the company HQ in Kibbutz Yizre'el, includes flights abroad.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7647091
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במיטרוניקס
    Location: Yizre'el
    Job Type: Full Time
    Our Engineering team is responsible for leading the connection between technology, innovation and design to the production.

    Our goal is to provide a quality and professional service to production that prevents faults in advance on the one hand and solves them in Real-Time on the other hand.

    We are looking for an Production Engineer for a Temporary position to join us!

    Initiate/Manage Engineering Changes Orders on the product and assembling processes.
    Preforming process validation for Engineering changes in production line.
    Modeling and drawing mechanical parts in CAD.
    Writing Engineering procedures and documenting in PLM.
    Projects management / creating projects plans and Gantts.
    document Manufacturing, assembling testing processes.
    Collaboration with Purchasing, quality and production depts. on a daily basis.
    Requirements:
    Bachelor's degree in Mechanical Engineering.
    Experience with ERP, PLM systems and 3D CAD solution (SolidWorks Advanced).
    Two years of practical experience in mechanical design and engineering production in the manufacturing plant - an advantage
    Understand lean manufacturing Advantage
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7662449
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?