דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים משרד התיירות
משרד התיירות

    דרושים משרד התיירות

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- משרד התיירות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד התיירות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    לחברת הנדסה בין-לאומית מובילה בתחום הבנייה אזרחית-מסחרית דרוש/ה מנהל תכנון ותיאום אלמנטים!
    במסגרת התפקיד: תיאום ותכנון של אלמנטים טרומיים משלב תכנון ראשוני ועד הוצאת תוכניות ליצור כולל בדיקת התוכניות טרם ייצור האלמנטים, עבודה מול אדריכלים, קונסטרוקטורים, יועצים ומול גורמי הקבלן המבצע וגורמי הייצור במפעל, עבודה שוטפת מול מנהלי מחלקות היצור ותחת משנה למנכ"ל
    משרה מלאה, א-ה, 8-17
    תנאי שכר מעולים + רכב
    דרישות:
    השכלה של מהנדס בניין/אזרחי- חובה
    ניסיון בתכנון פרויקטים אזרחיים- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697001
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    חברת הנדסה גלובלית מובילה בתחום בינוי אזרחי-ציבורי מחפשת מנהל /ת רכש מנוסה!
    במסגרת התפקיד:
    ניהול מחלקת רכש, ניהול צוות עובדים, עבודה עם שרטוטים הנדסיים, כתבי כמויות, ניהול הסכמים אסטרטגיים
    רכש ספקים
    משרה מלאה
    תנאי שכר הולמים + רכב
    דרישות:
    השכלה של מהנדס/ת או תחום אקדמי אחר - חובה
    ניסיון ברכש קבלני בתחום הבנייה/תשתיות - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    יכולת קריאת שרטוטים הנדסיים - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696897
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    חברת הנדסה צרפתית מובילה בתחום בנייה ציבורית-מסחרית מחפשת מהנדס/ת תיאום ותכנון אתרי בנייה!
    במסגרת התפקיד: תיאום אתרי הבנייה לבין המפעל בכל נושא תזמון לקבלת לוח"דים, פגישה באתר עם מהנדס הביצוע / גורם אחראי לקבלת האלמנטים באתר, בחינה של האתר מבחינה לוגיסטית לקבלת האלמנטים, עבודה מול גורמי לוגיסטיקה: הובלה,מנופים
    משרה מלאה א-ה 8-17
    תנאי שכר מעולים + רכב
    דרישות:
    השכלה של הנדסאי/ת / מהנדס/ת בניין- חובה
    ניסיון בקריאת תוכניות בנייה- חובה
    ניסיון בעבודה מול גורמי לוגיסטיקה ותפ"י שונים- חובה
    שליטה מלאה ביישומי אופיס- חובה
    יכולת עבודה עצמאית- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695331
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    חברת הנדסה אמריקאית בתחום בנייה אזרחית מחפשת HEAD OF SAFETY!
    במסגרת התפקיד: ליווי תוכנית הבטיחות והתאמתה לסיכונים באתר, ביצוע סקר סיכונים מתמיד והטמעתו בפעילות השוטפת, ביצוע הערכות סיכונים יומיומיים למשימות של הצוותים, כתיבת נהלי בטיחות, ניהול מערך הבטיחות וההדרכות של העובדים, ביצוע הדרכות בטיחות שוטפות לעובדים, ביצוע תחקירי בטיחות
    משרה מלאה
    תנאי שכר הולמים + רכב
    דרישות:
    תעודת ממונה בטיחות - חובה
    ממונה /ת בטיחות בעבודה בתעשייה /ענף הבנייה עם ניסיון מעל שנתיים - חובה
    ניסיון בתעשייה הכימית- יתרון
    אנגלית ברמה טובה - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696476
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
     
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
     
    מספר משרה: 157617/424
    סוג תקן: קבוע
     
    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה
    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם
    אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר
    אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי
     
    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש
    מעבר מבדק אמינות בהצלחה
     
    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
     
    **להגשת מועמדות יש ללחוץ על "הגשת מעומדות".
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, כב בניסן, 30.4.24

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694794
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות העתיקות
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. חבר הנהלת הרשות ושותף משמעותי בקביעת אסטרטגיה ומדיניות הארגון.
    2. ניהול כלל כספי הארגון לרבות ניהול בקרה תקציבית על כלל ההיבטים הפיננסיים של הרשות.
    3. אחריות לגיבוש מדיניות הכספים של רשות העתיקות.
    4. מתן שירות לכלל יחידות הרשות.
    5. אחריות על הנהלת חשבונות והנפקת דוחות כספיים.
    6. בניית תקציב שנתי ורב שנתי שיביא לידי ביטוי את תכנית העבודה של הרשות לרבות בקרה על ביצוע.
    7. התנהלות מול המערכת הבנקאית וניהול תזרימי מזומנים שוטפים.
    8. ייצוג הרשות בנושאים שונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הכספי והמקצועי וגיוס משאבים.
    9. ניהול קשרי עבודה עם אגודת הידידים של רשות העתיקות ואחריות על הפעילות הפיננסית מולה.
    10. בקרה על תשלומי השכר המבוצעים באגף הון אנושי.
    11. משתתף קבוע בישיבות מועצת רשות העתיקות.
    12. חבר בוועדת מכרזים והתקשרויות.
    13. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר ראשון במינהל עסקים, כלכלה ו/או חשבונאות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל

    ניסיון ניהולי: ניהול של צוות המונה לפחות 7 עובדים במשך חמש שנים לפחות בתחום הפיננסי.

    ניסיון מקצועי:
    1.לפחות 10 שנות ניסיון מצטבר בתחום הפיננסי בארגון המונה לפחות 200 עובדים (לא כולל עובדי מיקור חוץ, פרילנסרים וכד')
    2.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד של ראש אגף כספים ו/או סמנכ"ל ו/או תפקיד ניהולי האחראי על מערך כספים בארגון, בכפיפות ישירה למנכ"ל.
    3. ניהול תקציב שנתי בסך 300 מיליון לפחות 3 שנים.

    להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
    הגשה עד ליום חמישי, 9.5.24 בשעה 16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697547
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    1. ביצוע תהליך תשלום שכר והטבות שכר לעובדי בנק ישראל, ובקרה על התהליך.
    2. מתן שירות ומענה מקצועי לעובדי הבנק בנושאי שכר ובנושאים רלוונטיים נוספים, כגון: קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וכד'; פרסום מידע מקצועי מעובד בנושאי שכר ופנסיה לעובדי הבנק.
    3. יישום הסכמים קיבוציים בתחום הפנסיה והתאמת מערכות השכר, הוצאה לפועל של הסכמים קיבוציים במערכת השכר.
    4. אחריות למיכון תהליכי השכר סנכרון בין מגוון המערכות הממוכנות עליהן מושתתת עבודת יחידת השכר, אפיון תהליכים וביצוע בדיקות קבלה.
    5. ניתוח מקצועי של אירועי שכר והשפעתם על תלוש השכר ברמת עובד זיהוי ובדיקת חריגות, התראה על תקלות.
    6. ייזום ושיפור תהליכי עבודה וזרימת מידע בתחום השכר.
    7. סיוע בביצוע חישובים כלכליים בנושא שכר והטבות ובביצוע בקרות שכר.
    8. יישום כללי רגולציה הקשורים לשכר ולעובדים.
    9. קשר עם גורמי פנים וחוץ בתחומים המקצועיים הרלוונטיים, ובכלל זאת ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות גמל, יועצי מס ופנסיה.
    10. ידע בדיני עבודה ובחוקי פנסיה, ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'.
    11. ביצוע משימות שוטפות נוספות בתחום המקצועי, בהתאם לצרכי היחידה.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7678273
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לרשות הטבע והגנים, חטיבת משאבי אנוש ד ר ו ש/ה רכז/ת נוכחות ושכר
    משרה זמנית - החלפה לחופשת לידה
    העסקה במעמד יומי
    היקף: 100% משרה
    כפיפות: מנהל/ת תחום תנאי העסקה ושכר

    תיאור התפקיד:
    כללי: ריכוז וטיפול אדמיניסטרטיבי בנושאי נוכחות ושכר העובדים.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות על שלמות דיווח הנוכחות והכנה לשכר העובדים הקבועים והיומיים שבתחום המחוזות.
    2. דיווח שינויים בפרטים אישיים של העובדים כגון: נישואין, שינוי פרטי בנק, מען וכו' והפסקות זמניות כגון: לידה, שמירת הריון, אבדן כושר עבודה.
    3. אחריות ובקרת ממשקים מול ביטוח לאומי בנושאי הפסקות עבודה זמניות וקבועות (חל"ד חל"ת מילואים ותאונות עבודה, שמירת הריון, דמי לידה, דמי אבטלה, נכות, זקנה ועוד לרבות, מילוי טפסים לביטוח לאומי ומעקב אחר התביעות מול העובדים עד לקבלת תשלום.
    4. אחריות וטיפול בתשלומים נילווים לעובד כגון: מלגות לימודים לילדי עובדים,תשלומי רכב, תוספת מעונות וכו... וביצוע בקרת תשלום.
    5. מתן מענה וקבלת קהל אישי וטלפוני בתחומי שבטיפולו/ה, לרבות טיפול ומענה בנושא תקלות בשעוני נוכחות, מערכת משאבי אנוש.
    6. ביצוע סימולציות שכר לפרט עפ"י הנחיות החטיבה.
    7. הפקת דו"חות מעקב ובקרה שוטפים לטיפול ויישום פערים.
    8. תיוקים וסריקות לתיקים האישיים במערכת הממוחשבת.
    9. מטלות נוספות הקשורות לאופי התפקיד בהתאם להוראת הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: בעל/ת תעודת חשב/ת שכר בכיר באישור לשכת רו"ח- חובה.
    השכלה אקדמאית בתחומי מדעי החברה מדעי ההתנהגות או תואר רלוונטי אחר- יתרון.

    ניסיון: ידע וניסיון בתפקיד דומה ובמערכות שכר (עדיפות לחילן או מלם) של 3 שנים לפחות או ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודת משרד והנהלת חשבונות
    נסיון בעבודה עם אקסל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: אחריות, אמינות, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.

    ישומי מחשב: שליטה מלאה בישומי אופיס, בדגש על תוכנת אקסל.

    כללי: בתאריכים בהם נסגר השכר נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות.
    מעבר מבדקי אמינות בהצלחה.

    מקום העבודה: משרדי הרשות בירושלים.
    נדרשת יכולת הגעה עצמאית למקום עבודה.

    זמינות לעבודה מיידית
    התחלת העסקה: חודש מאי/יוני 2024

    המעוניינים ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, השכלה וניסיון
    יש לצרף תעודת חשב שכר בכיר
    יש לציין את שם המשרה!
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696207
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. עריכת ביקורות בתאגידים בנקאיים וחברות כרטיסי אשראי בתחום סיכוני אשראי.
    2. בחינה והערכה של רמת הסיכון של לווים.
    3. בחינת ניהול חיתום אשראי, הליכי דירוג, מדיניות ואסטרטגיית אשראי.
    4. בחינת ריכוזיות האשראי והסיכון הכולל בתיק האשראי הבנקאי.
    5. כתיבת דוחות ביקורת והשתתפות בישיבות עבודה עם דרגים מקצועיים ודרגי ניהול בכירים במערכת הבנקאית.
    6. נטילת חלק בגיבוש מפרטי ביקורת בהתאמה לכללים ולפרקטיקה הבינלאומית בתחום הפיקוחי.
    7. כתיבת ניירות עמדה מקצועיים בתחומי ההתמחות של היחידה.
    8. ביצוע משימות נוספות בתחום סיכוני אשראי בהתאם לדרישת הממונים.
    דרישות:
    תנאי סף:
    1. גמר בחינות המועצה לראיית חשבון;
    או תואר מוכר בכלכלה עם ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודות ביקורת;
    או תואר מוכר בכלכלה/ מנהל עסקים עם ניסיון של למעלה מ-5 שנים בתחומי בנקאות וביקורת;

    הכישורים הנדרשים:
    1. ידע רלוונטי בתחום ניהול סיכוני אשראי ו/או בניתוח דוחות כספיים ו/או בהערכת שווי חברות יתרון.
    2. היכרות עם המערכת הבנקאית יתרון
    3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפה העברית.
    4. שליטה גבוהה באנגלית.
    5. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת - 37/24 (4555)
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7680037
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד