למרות זאת, יש כמה תכונות שכל מנהל רוצה לראות אצל העובדים שלו. במידה ותכונות אלו קיימות אצלכם, הן יכולות להבליט אתכם ממועמדים אחרים ולהעניק לכם יתרון בראיון עבודה ברמה האישית.
לכל ארגון יש את האופי הייחודי שלו, שמושפע מהתחום המקצועי שלו, ולכן לא ניתן לומר שכל המעסיקים מחפשים את אותן התכונות במועמד.
אז בחנו את עצמכם: כמה מתוך התכונות הללו הייתם אומרים שיש לכם?(נקודה אחת לכל תכונה)
1. יכולת עבודה בצוות
2. גישה חיובית
3. גמישות והסתגלות
4. יכולת למידה
5. ביצוע ברמה גבוהה
6. אתיקה מקצועית
7. קבלת אחריות
8. יחס טוב בין כמות לאיכות
9. ישירות ומהימנות
10. יכולת ניתוח והערכה
11. שכל ישר
12. יצירתיות ויכולת המצאה
13. אינטליגנציה
14. השכלה
15. התלהבות
16. שליטה בסביבה ממוחשב
כמה קיבלתם ומה זה אומר?
14-16 נקודות - מצוין
11-13 נקודות - טוב מאד
7-10 נקודות - טוב
פחות מ-6 נקודות - כדאי לכם להשתפר...
להגיע לראיון עבודה הכי מוכנים שאפשר - בעזרת שירות הכנה לראיון עבודה