דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אורי כץ שירותים פיננסים בע"מ
אורי כץ שירותים פיננסים בע"מ

    דרושים אורי כץ שירותים פיננסים בע"מ

    תחום עיסוק
    הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- אורי כץ שירותים פיננסים בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אורי כץ שירותים פיננסים בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת הפרסום החוצה המובילה בעולם, דרושים/ות מנהלי/ות תיק לקוחות שטח אנרגטיים/ות עם רצון עז להצטיין.
    בתפקיד זה, תהיה אחראי/ת על:
    ניהול תיק לקוחות קיים והרחבתו: יצירת קשרים משמעותיים עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ופיתוח עסקי שוטף.
    ליווי פרסומי מקצועי: ייעוץ אסטרטגי, בניית תוכניות פרסום מותאמות אישית וניהול קמפיינים מוצלחים.
    מכירות פרואקטיביות: איתור הזדמנויות עסקיות חדשות, הצגת פתרונות פרסום יצירתיים וסגירת עסקאות רווחיות.
    אחריות מלאה מהתחלה עד הסוף: ניהול תהליך המכירה לכל אורכו, החל מיצירת ליד ועד גביית תשלום.
    קידום מוצרים חדשניים: הכרת פתרונות פרסום חדשניים והצגתם ללקוחות באופן משכנע.

    אנחנו מציעים:
    שכר בסיס + עמלות.
    תנאים סוציאליים מהיום הראשון, 15 ימי חופש בשנה, שמירה על איזון חיי עבודה ומשפחה כערך חברה, חופשת לידה לגברים....
    רכב צמוד לביצוע עבודת שטח.
    הזדמנויות פיתוח: השתתפות בקורסים והכשרות מקצועיות.
    סביבת עבודה דינמית: עבודה בחברה בינלאומית מובילה ובתחום מרתק.
    אווירה תומכת: צוות מקצועי ומגובש
    דרישות:
    תואר ראשון: במנהל עסקים, כלכלה, תקשורת או סטטיסטיקה.
    ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול מכירות B2B, עדיפות בתחום הפרסום.
    אישיות מנצחת: בעל/ת מוטיבציה גבוהה, יצירתיות, יוזמה עצמית ויכולות תקשורת מעולות.
    כישורי מכירה: הבנה מעמיקה של תהליכי מכירה, יכולת שכנוע גבוהה ויכולת להתמודד עם אתגרים.
    שחקן/ית צוות: יכולת עבודה מצוינת הן באופן עצמאי והן כחלק מצוות.
    גישה חיובית: אוריינטציה שירותית, גישה חיובית ויכולת עבודה תחת לחץ.
    מיומנויות טכנולוגיות: שליטה ביישומי Office ואוריינטציה דיגיטלית גבוהה.
    רישיון נהיגה: בתוקף. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706957
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: הרצליה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחומה בעולמות החשמל והאלקטרוניקה דרוש/ה רפרנט/ית שירות ובק אופיס.
    העבודה כוללת תפעול תהליך פרויקט מאחורי הקלעים מקצה לקצה.
    תמיכה במנהלי פרויקט, הכנת סיכומי פגישות, ביצוע הזמנות רכש, התנהלות מול מחלקת כספים לצורכי הסדרת תשלום, תיעוד התקדמות הפרויקטים, קיום פגישות פנים ארגוניות ועוד.
    עבודה יציבה וקבועה בחברה צומחת, מחפשים עובד/ת לטווח ארוך בלבד.
    משרה מלאה בין השעות 8:00 עד 17:00 בימים ראשון עד חמישי.
    דרישות:
    ניסיון בעבודה משרדית/ תפעולית - חובה, שנה לפחות
    ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים, תפעול מספר משימות במקביל - חובה
    ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי - יתרון משמעותי
    נדרשת אישיות שירותית לצד אסרטיבית, בעלת יכולת עבודה מסודרת וקפדנית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7692771
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בAlljobs Match
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אלקטרוניקה בכפר סבא, דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

    תיאור המשרה:
    - עבודה מול לקוחות עסקיים ומול סוכני מכירות, התאמת כרטסות.
    - הפקת דוחות גיול.
    - ביצוע מעקב אחר תנאי התשלום.
    - הפקת חשבוניות, עבודה מול פורטל ספקים, ביצוע פקודות שומה.
    - התעסקות עם קבלות, העברות בנקאיות, חריגה מאובליגו.

    השתלבות בצוות אשראי וגביה.

    א-ה, 8-17
    דרישות:
    - ניסיון קודם בתפקידי גביה - חובה
    - ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון.
    - ניסיון בעבודה על פקודות שומה- חובה.
    - ניסיון בחברה בינונית- גדולה - חובה.
    - אקסל ברמה טובה (התאמות כרטסות) - חובה.
    - ניסיון בתוכנת פריוריטי - יתרון משמעותי.
    - יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    - תקשורת בינאישית טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7712637
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    אתגר משאבי אנוש- סניף ירושלים
    דרושים באתגר משאבי אנוש- סניף ירושלים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ופרט לסוכנות ביטוח מצליחה בת"א!
    התפקיד קבלת טופסי הצעה מעובדי הסוכנות, בדיקת תקינותם, שליחתם לחברות הביטוח וביצוע מעקב הפקה בחברת הביטוח, ניהול הקשר בין החברה לסוכנות בכל הקשור להפקת פוליסה, דיווח הפקה במערכות של הסוכנות וביצוע שיחות עם מבוטחים.

    הצטרפו לחברה מובילה ובואו ליהנות מסיבוס, ימי כייף, ביטוח בריאות ועוד המון תנאים והטבות!
    משרה מלאה א'-ה' בשעות 08:00-17:00, ממשרדי החברה בתל אביב.
    דרישות:
    שנתיים ניסיון לפחות כרפרנט/ית תפעול חובה!
    יכולת הפקת פוליסות - חובה!
    היכרות עם ביטוחי פרט יתרון משמעותי
    עבודה על מחשב, תוכנות לניהול לקוחות, אאוטלוק, אקסל בסיסי, היכרות עם מערכות חברות ביטוח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7738026
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד