למשרד עורכי דין בתל אביב דרוש/ה למשרה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 (תיתכן גמישות בשעות).
התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצרכי המשרד, תיאום פגישות, גביה, הוצאת חשבונות שכ"ט, מענה טלפוני, עבודה מול בנקים, עבודה מול מאגרי ארכיב. עריכת מסמכים וקליטת נתונים בתוכנות האופיס, עו"דכנית וחשבשבת, מעקב אחר ביצוע משימות.
דרישות:
* שליטה מלאה ביישומי המחשב (OFFICE)
* אחראי/ת, חרוץ/ה, מסור/ה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה תחת לחץ.
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
* ניסיון במשרד עורכי דין - יתרון.
* ניסיון בהנהלת חשבונות יתרון.
* תנאים טובים למתאימים/ות.
* זמינות מיידית.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.