לחברה מובילה בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול, תאום והזמנות.
משרה מאתגרת בסביבה דינאמית כחלק מצוות.
ריכוז פעילות, בקרת שירות ואספקות, תיאום מהנדסי שירות וממשקי פנים/חוץ ארגוני
קשר ישיר ומתמשך עם לקוחות החברה בכל הנושאים הקשורים לשירות לאחר מכירה
טיפול בהזמנות לקוח והצעות מחיר
תקשורת ישירה מול ממשקים בארץ ובחו"ל
מתן מענה למנהלי לקוחות
דרישות:
תואר ראשון- יתרון
ניסיון בתהליכי שרשרת אספקה- יתרון
אנגלית ברמה טובה- תכתובות במיילים
ניסיון עבודה במערכת פריורטי- יתרון
משרה מלאה בפתח תקווה
שעות עבודה 8:00-17:00. לאחר תקופת ההכשרה עבודה היברידית פעם בשבוע
נכונות לעבודה אינטנסיבית ובסביבת עבודה דינאמית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.