התפקיד הינו בסוכנות של סונול במתקנים כולל: הפקת חשבוניות, קבלת הזמנות דלקים שמנים וחימום, התאמת כמויות ומלאי מול סונול והלקוחות. גבייה/קבלות. מענה לטלפונים ופקסים. מתן הצעות מחיר. חיובים וזיכויים באישור מנהל הסניף. מענה למשווקים. מתן עזרה במכירות. עידכון מחירון הלקוחות.
דרישות: ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון משמעותי. נכונות לעבודה בשעות 8-16 בימים א-ה. היכרות עם SAP ואקסל -חובה. ידע בהנה"ח סוג 2. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.