איסוף נתונים יום יומי ממערכות החברה (רנסנס, CARE, BI) בנוגע לביצועי מרכזי השירות והרשת.
בניה והפצת דוחות יומיים, שבועיים, חודשיים, רבעוניים, אודות הביצועים אל מול יעדי הרשת.
ממשק ישיר מול מרכזי השירות ובקרה על פעילות המרכזים בתחומים:
תכנית נאמנות, דוחות נוטשים, העברת מקל.
בקרת נתונים לגבי עמידה בכל היעדים: כניסות, הכנסות מהוראות תיקון, מכירות משלימות, הנחות ללקוחות, השכרות רכב, מענה טלפוני, ניצולת עובדים, Follow-Up, רכבי מאגר, פעילות חברות ביטוח, סקרי שביעות רצון.
בקרה על כל סעיפי התקציב, בדיקה ועדכון ההוצאות מול אגף הכספים בחברה והצפת פערים באופן שוטף.
ריכוז תחום ביגוד לעובדים, עבודה מול ספקים בנוגע להזמנות ואספקות ביגוד לכל עובדי האגף בשני סבבים במהלך השנה ולעובדים חדשים.
בקרה ומעקב אחר תהליך המדרוג של עובדי המשטח בסניפים.
דרישות:
5. כישורים אישיותיים ויכולות:
יכולות ניהול משימות, סדר וארגון
בעלת תודעת שירות גבוהה מאוד
בעלת יוזמה, ראש גדול
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
יכולת איסוף וניתוח נתונים
בעלת בטחון עצמי ואסרטיביות
דייקנית, אחראית ומסורה
6. כישורים נדרשים:
שליטה מעולה באופיס בדגש על אקסל ו - PowerPoint
ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, מינ' שנתיים- חובה
עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה
בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.