דף הבית » משרות לפי חברות » בנק ישראל

    דרושים בנק ישראל

    המשרות שלנו (6)

    משרות בנק ישראל

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 6 משרות
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    1. בקרת מערכות באמצעות מוצרי שו"ב.
    2. בקרת ארועי סייבר באמצעות מוצרי שו"ב לתחום הסייבר.
    3. תפעול תקלות בתשתיות מערכות המידע של הבנק לרבות שרתים, אחסון, וציוד תקשורת;
    4. הפעלת מערך גיבויים מבוסס netbackup.
    5. תפעול ובקרת עבודות אצווה (BATCH) בשרתי בנק ישראל, באמצעות כלי ניהול היצור.
    6. יישום תהליכי ייצור אוטומטיים.
    7. קשר עם לקוחות בבנק ומחוצה לו.
    8. ביצוע עבודות קליטת, הצבת והקמת ציוד מחשוב וציוד עזר בחדרי המחשב של הבנק ובאתרי החירום.
    9. העברות קבצים עם גורמי חוץ באמצעות כספת וירטואלית (סייבר-ארק).
    10. העבודה במשמרות 7*24, כולל ערבי ומוצאי שבת וחג (ללא עבודה בשבת).
    דרישות:
    1. תואר אקדמי ראשון מוכר ("בוגר/ת") בתחום המחשוב / במדעי הטבע / במדעי החברה / בהנדסת תעשייה וניהול;
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת בתחומי IT רלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע;
    או
    בוגר/ת קורסים בתחומי התוכנה והתכנות, בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, הרלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע, בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות (לרבות קורסים כמפורט לעיל שהתקיימו כחלק מלימודים לתואר אקדמאי מוכר או כחלק מלימודי השכלה גבוהה אחרים).

    הכישורים הנדרשים:
    1. שליטה בסביבת Microsoft כולל Microsoft Office.
    2. ידיעת אנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
    3. יכולת עבודה עצמאית, לימוד וקליטה של נושאים חדשים והשתלבות בצוות.
    4. יתרון לבעלי/ות ידע והכרת מערכת הפעלה יוניקס ו/או תוכנה לניהול סביבת ייצור (Control-M) ו/או תוכנת cyber-ark.
    5. יתרון לבעלי/ות ניסיון בטיפול בחומרת שרתים ומחשבים.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5400708
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 12 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תאור התפקיד:
    1. תפעול והקמה של מערכות מחשוב הכוללות שרתים פיזיים ווירטואליים. מומחיות במערכות הפעלה - סולאריס, לינוקס, ו-windows.
    2. תפעול והקמה של חוות שרתים מבוססות hyper V ו-VMware.
    3. תפעול והקמה של פתרונות אחסון מרכזיים תוך התחשבות בדרישות הטכנולוגיות ובצרכים העסקיים.
    4. תפעול והקמה של פתרונות שיקוף מידע על מנת לשמור על רציפות והמשכיות מידע.
    5. עבודה שוטפת:
    א. טיפול בתקלות, התראות ובעיות בסביבות השונות, כולל הסקת מסקנות ויישומן.
    ב. הקצאת משאבי אחסון.
    ג. עבודה מול מרכז התמיכה לצורך מענה לבקשות משתמשים.
    ד. מתן מענה לבקשות של צוותי פיתוח, צוותי תשתיות אחרים, הנהלה, הפעלה ויצור.
    ה. השתתפות בפרוצדורות רוטיניות כגון תרגילי DR, הקפצות ואתחולי שרתים.
    ו. כתיבת נהלים ומסמכים.
    ז. בקרה על תהליכי תפעול יומיים כגון דוח גיבויים, שיקופים וכו'.
    6. ייעול ושיפור תשתיות קיימות:
    א. בחינה והמלצה ליישום טכנולוגיות חדשות בבנק.
    ב. שדרוגים של מוצרים בהתאם להמלצות היצרן ודרישות אבטחת מידע.
    ג. בניית מעבדות ואבי טיפוס.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי מוכר בתחום המחשוב/הנדסת תעשייה וניהול/מדעי הטבע/החברה;
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת בתחומי IT רלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע;
    או
    בוגר/ת קורסים בתחומי התוכנה והתכנות, בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, הרלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע, בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות (לרבות קורסים כמפורט לעיל שהתקיימו כחלק מלימודים לתואר אקדמאי מוכר או כחלק מלימודי השכלה גבוהה אחרים).
    2. ניסיון של שנה לפחות בפרויקטים הכוללים אפיון, תכנון ארכיטקטורה והקמה של מערכות.

    הכישורים הנדרשים:
    1. כושר ניתוח תהליכי עבודה ויישום בעיות תכנותיות מורכבות.
    2. יכולת לימוד עצמי.
    3. יכולת עבודה בצוות.
    4. נכונות לעבודה מאומצת.
    5. ניסיון של שנה לפחות בתחום תשתיות מחשוב יתרון.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5400739
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. בניית תחזיות ביקוש למטבע וכן פיתוח, תחזוקה ותיקוף מודלים לחיזוי וניהול המלאי, תוך שימוש בכלים סטטיסטיים ו/או מודלים כלכליים.
    2. כתיבת ניירות עמדה וסקירות תקופתיות בתחום המטבע בארץ ובעולם.
    3. ניתוח סטטיסטי שוטף: ניתוח נתונים והפקת דוחות בתחומי תפעול, הנפקה, תכנון ובקרה.
    4. הטמעה של כלים סטטיסטיים מתקדמים חדשים (מודלים, תוכנות) לרבות בתחום ה"ביג דאטה" לצורך ניתוח מאגרי נתוני המטבע.
    5. סיוע למנהלת היחידה בקידום המשימות שבאחריות היחידה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמאי ראשון ("בוגר/ת") מוכר בסטטיסטיקה או בכלכלה.
    2. ניסיון בעבודה עם כלים סטטיסטיים, כגון R ו-Python.

    הכישורים הנדרשים:
    1. תואר אקדמי שני ("מוסמך/ת") מוכר בסטטיסטיקה או בכלכלה או במהלכו - יתרון.
    2. ניסיון בעבודה סטטיסטית ו/או כלכלית, בתחומים המפורטים בתיאור התפקיד - יתרון.
    3. פרסום מחקרים כלכליים - יתרון.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5400758
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    1. ספירה, מיון וסידור שטרות המתקבלים בבנק.
    2. הפעלת קו ייצור לספירה ומיון שטרות ומעות.
    3. טיפול ידני בשטרות ומעות מזויפים ופגומים.
    4. סיוע במתן שירותי קופה בהתאם לצורך.
    5. למתאימים/ות, אפשרות לביצוע מטלות ייעודיות נוספות במסגרת העבודה במחלקה.
    6. שעת תחילת העבודה - 07:00.
    דרישות:
    1. בגרות מלאה - חובה.
    2. ניסיון בהפעלת קו ייצור / בהפעלת מכונה יתרון.
    3. סבלנות יכולת ריכוז ותשומת לב לפרטים.
    4. נכונות לביצוע עבודה מאומצת.
    5. יכולת שיתוף פעולה ועבודה בצוות.
    6. התמדה ועמידה בתנאי לחץ.
    7. נכונות לעבודה בשעות נוספות ובמשמרות במידת הצורך.

    הערות:
    - תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    - ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 3 שנים.
    - רק פניות מתאימות ייענו.
    - המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה.
    - הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5406163
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    התפקיד כולל:
    1. מתן ייעוץ וליווי משפטי והכנת חוות דעת בתחום פעילות הבנק.
    2. סיוע בגיבוש עמדות הבנק ביחס להצעות חוק, ליווי הליכי חקיקה וייצוג הבנק בפורומים פנימיים וחיצוניים ומול משרדי ממשלה, ועדות השרים וועדות הכנסת.
    3. ייצוג הבנק בפני גורמים חיצוניים על פי צרכי העבודה והנחיות היועצת המשפטית.
    4. בחינה משפטית של מסמכים וחוזים, ליווי היחידות השונות בבנק בתהליכי התקשרות במכרזים מול גורמים חיצוניים.
    5. הדרכה והעמקת הידע של גורמים בבנק בנוגע לדינים הרלוונטיים לפעילות הבנק.
    6. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות היועצת המשפטית.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי מוכר ("בוגר/ת") במשפטים.
    2. בעל/ת רישיון ישראלי לעסוק בעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין בישראל.
    3. ניסיון בעבודה בפועל בעריכת דין של שנתיים לפחות (עבודה כטרום מתמחה או התמחות בעריכת דין לא יחשבו לעניין זה).
    4. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.
    5. כושר ניסוח בכתב ובעל פה.
    6. יכולת עבודה בצוות.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5412578
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. אחריות על תחזוקת בנייני הבנק בירושלים ובתל אביב ותחזוקת מערכות אלקטרו-מכאניות בהתאם לנדרש בחוק.
    2. ניהול ופיקוח על פרויקטי בינוי ושיפוצים, בתחומים הרלוונטיים לתפקיד.
    3. ניהול צוותי עבודה מקצועיים ואכיפת נושאי בטיחות בעבודה בתחומים הרלוונטיים לתפקיד.
    4. ליווי עבודת קבלנים ומתכננים, אישור תכניות בינוי, מפרטים טכניים, תרשימים.
    5. תיאום הזמנות ואישור חשבונות לתשלום לשירותי קבלנים, בתחומים הרלוונטיים לתפקיד, מול אגף הרכש.
    6. ריכוז, ניהול ומעקב אחר תקציב האחזקה ופרויקטי הבינוי.
    7. ניסיון מקצועי והבנה בעבודות חשמל ו/או מיזוג מורכבות במבני משרדים גדולים או במתקנים חיוניים.
    8. ארגון מצגות, כתיבת ניירות עמדה וטיפול בנושאים נוספים לפי הצורך.
    9. עבודה אינטנסיבית, לעיתים בשעות לא שגרתיות.
    דרישות:
    תנאי סף:
    1. תואר אקדמי מוכר ("בוגר/ת") בהנדסת חשמל ו/או מכונות.
    2. ניסיון מקצועי מוכח של שלוש שנים לפחות בניהול אחזקה של מבני משרדים, או מתקנים חיוניים ו/או בתי חולים ו/או בתי מלון, בהיקף שטח העולה על 10,000 מ"ר.
    3. ניסיון מוכח של לפחות שלוש שנים בניהול ופיקוח על פרויקטים של בינוי ושיפוצים בהיקפים גדולים.
    4. ידע רב וניסיון מוכח בתפעול ותחזוקה של מערכות מיזוג אוויר, חשמל, גנרטורים, אינסטלציה, אספקת מים, מעליות, גילוי וכיבוי אש.

    הכישורים הנדרשים:
    1. שליטה מלאה בעברית ושליטה טובה באנגלית.
    2. יכולת הפעלת עובדים מקצועיים.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5436389
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    מי אנחנו?

    חברה בתחום: ממשלתי / ציבורי
    +