דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אירודן
אירודן

    דרושים אירודן

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- אירודן

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אירודן אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בקולופרו סרג'יקל גרופ בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    למרפאת מומחים ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה רפואית למשרה חלקית לטווח ארוך.
    משמרת בוקר 08:00-15:00 + משמרת אחת אחה"צ אחת 15:00-22:00.
    התפקיד כולל:
    קבלת קהל, מתן מענה טלפוני, קביעת תורים ומתן שירות למטופלים,
    ביצוע תיאומים מול קופות חולים, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף וקידום פעילות המרפאה.

    תנאים טובים ושכר גבוה למתאימים/ות! עבודה בסביבה בוטיקית נעימה.
    יכול להתאים גם לסטודנטים/ות.
    דרישות:
    * ניסיון בתפקידי מזכירות ומזכירות רפואית - יתרון משמעותי!
    * נדרשת גמישות בשעות העבודה.
    * נכונות לעבודה ברמת החייל - חובה.
    * שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואינטרנט.
    * שליטה בתוכנת ניהול מרפאות - יתרון משמעותי.
    * שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת ירידה לפרטים וביצוע מס' מטלות במקביל.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7592569
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    כללית
    דרושים בכללית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    למחלקת שיווק של מחוז דן פ"ת דרוש/ה מזכיר/ה

    אחריות על מכלול עבודות המזכירות במשרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא, הדפסת חומר מגוון, תיוק, מענה לטלפונים וכו'
    קביעת פגישותיה של המנהלת ותיאום לוח הזמנים
    רישום פרוטוקולים מישיבות והפצתם עפ"י דרישת הממונה
    ריכוז והכנת חומר מגוון עבור ישיבות וועדות בהתאם להנחיית המנהלת
    קשר עם גורמים שונים במוסד ומחוצה לו
    שותפות בתהליכים במחלקה
    טיפול בחשבוניות המחלקה
    ניהול קובץ התקציב
    שליטה בתוכנות המידע ועיבוד נתונים לפי דרישה
    הכנת מצגות PP
    דרישות:
    תואר ראשון - נדרש
    ניסיון של שנתיים בעבודות מזכירות
    יחסי עבודה ואנוש תקינים
    ידיעת השפה העברית על בורייה
    שפה נוספת- יתרון

    *תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מובלויות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7655281
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    תיאור התפקיד:
    הובלת צוות שירות ואדמיניסטרציה הנותן שירותים לגורמי פנים וחוץ
    ביצוע עבודות אדמיניסטרציה שוטפות: קבלת קהל, רישום לחוגים,
    הדפסות, מענה טלפוני
    טיפול בכספים ניהול קופה, גביית והפקדה, דו"חות להנהלת חשבונות
    שיווק פעילויות וחוגי המרכז לקהל הרחב
    דרישות:
    השכלה תיכונית מלאה/תעודת בגרות מלאה (יתרון)
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי המשלב עבודה עם קהל
    אוריינטציה מיחשובית וניסיון בעבודה עם כלי ה-Office
    יכולת הבעה גבוהה בע"פ ובכתב בעברית
    יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, כושר ארגון

    *המשרה פונה לנשים וגברים כאחד | התחלת עבודה מיידית
    * המשרה הינה משרה זמנית (החלפה לחל"ד לתקופה של כחצי שנה), עם אופציה להארכה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7495800
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בלין ביכלר
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון רפואי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ערב 
    עבודה אדמיניסטרטיבית כחלק מצוות, בלשכה מאוד פעילה ודינאמית.
    התפקיד כולל: תאומי פגישות, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך ומחוץ לארגון, הפקת מכתבים רשמיים והפצתם, דאגה לסדר וארגון המידע בלשכה וכל משימה אחרת הנדרשת במסגרת התפקיד.
    היקף משרה ושעות עבודה נדרשות:
    משרה מלאה
    שעות פעילות הלשכה הן 07:30 בבוקר ועד 19:30-20:30
    המשרה הינה בין השעות 12:00-20:30 (שעת הסיום יחסית גמישה)
    תקופת חפיפה וחניכה של כ- 2-3 שבועות, בהן שעות העבודה תהיינה בשעות הבוקר החל מ 08:00.
    נדרשת גמישות לגיבוי הצוות בשעות הבוקר במידת הצורך.
    דרישות:
    2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams)
    הדפסת מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים (הקלדה באנגלית- יתרון)
    ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683778
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד
    4.יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    1.אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    2.קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    3.מעקב אחר פניות מגורמי עיריית ת"א יפו ובית החולים איכילוב וגורמי חוץ ללשכת מנכ"ל תגמולים.
    4.ניהול יומן.
    5.הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    6.קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    7.בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    2.תנאי חשוב-למועמד/ת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    3.שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    1.חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    5.התפקיד דורש יכול ארגון,סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    6.התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    7.המועמד/ת חייבים להיות בעלי יוזמה,סבלנות וסובלנות,נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    8.התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    9.התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    10.התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    11.השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    13.המועמד/ת צריכים להיות בעלי עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    14.המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    15.בהגדרת התפקיד קיימת דרישה להענקת הלוואות עבור קופת התגמולים ועמותת עזור לעזור,
    מענה פרונטלי, מענה טלפוני, מענה כתוב ובשאר האמצעים עבור הענקת הלוואות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685701
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד:
    * יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    * אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    * קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    * ניהול יומן.
    * הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    * קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    * בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    * תנאי חשוב-למועמדת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    * שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.

    המשרה היא אחה"צ.
    בין השעות 16:00-20:00
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    * חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    *התפקיד דורש יכולת ארגון, סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    * התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    * המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת יוזמה, סבלנות וסובלנות, נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    * התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    * התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    * התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    * השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    * המועמד/ת צריכ/ה להיות בעל/ת עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    * המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685687
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?