דף הבית » משרות לפי חברות » BE ALL
BE ALL

    דרושים BE ALL

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- BE ALL

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- BE ALL אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום שירותי המידע דרוש /ה נציג /ת שירות ותמיכה ללקוחות החברה.
    עבודה מאתגרת ומעניינת, סביבת עבודה צעירה ומשפחתית.
    משרה מלאה, החברה ממוקמת בתל אביב - משרה התחלתית ללא ימי שישי.
    דרישות:
    דרישות: תודעת שירות גבוהה.
    ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני /פרונטאלי - יתרון.
    שליטה טובה בסביבה ממוחשבת וביישומי OFFICE.
    ידע טכני - חובה!
    בקיאות במערכות הפעלה, רשתות ואינטרנט. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5483775
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ל"תיאטרון שלנו" - תיאטרון להצגות ילדים דרוש /ה איש /אשת שיווק ומכירות לעבודה במשרה מלאה.
    התפקיד כולל: שיחות ופגישות מכירה ללקוחות התיאטרון ויצירת לקוחות חדשים.
    שכר מתגמל ותנאים טובים למתאים /ה!
    דרישות:
    ניסיון קודם מוכח בתחום המכירות וטלמרקטינג - חובה.
    בעל /ת כושר ארגון בסביבת עבודה ממוחשבת.
    תודעת שירות גבוהה.
    תקשורת בינאישית.
    משמיתי /ת
    יוזם /ת
    עצמאי /ת
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5533396
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברת הייטק מצליחה במרכז דרוש /ה איש /אשת מכירות b2b בעל /ת ניסיון!
    חובה תואר אקדמי!
    התפקיד כולל מכירות טלפוניות וסגירת עסקאות מול לקוחות עסקיים וארגונים מובילים,ניהול תיקי לקוחות, עמידה ביעדי מכירות.
    ** משרה מלאה! שכר גבוה ומתגמל למתאים /ה!
    ** אווירה טובה ונעימה!
    ** עובד /ת חברה מהיום הראשון!
    בעל/ת תואר אקדמי וניסיון רלוונטי? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לחברת הייטק!
    דרישות:
    תואר אקדמי - חובה.
    לפחות 5 שנות ניסיון בניהול תיקי לקוחות b2b- חובה.
    מוסר עבודה גבוה.
    אסרטיביות.
    שאפתנות.
    יכולת ביטוי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5498739
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 6 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:רכב צמוד
    לחברה מובילה בישראל בתחום יבוא מדפסות תלת מימד, דרוש /ה איש /אשת מכירות מנוסה אשר יעבוד /תעבוד מול החברות המובילות במשק בשיווק ומכירת טכנולוגיות העתיד בתחום הצומח ביותר בעולם.
    התפקיד כולל:
    * עבודה מול החברות והגופים הגדולים בישראל במגוון שווקים בין היתר: משרד הבטחון, אקדמיה, רפואה, הייטק, ייצור,תכשיטים וכו'.
    * עבודה מול הספקים המובילים בעולם בתחומי תלת המימד.
    * השתתפות בתערוכות בארץ ובחו"ל.
    * קיום פגישות במשרדי החברה בתל אביב וכן בבתי הלקוח בכל חלקי הארץ.
    התפקיד דורש עצמאות גבוהה ויכולות ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
    העובד /ת יהיה /תהיה אחראי /ת על כל השלבים החל מהצעות המחיר ועד לתהליך תחזוקת ושימור הלקוח.
    דרישות:
    ייצוגיות, כושר ביטוי ויכולת ליזום ולהיות עצמאי בשטח.
    רשיון נהיגה - חובה.
    רמת אנגלית גבוהה - חובה.
    נסיון מוכח במכירות - חובה.
    הכרות עם תחום התלת מימד - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5530917
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 7 שעות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחוות אירועים בטבע הממוקמת ביער פסטורלי בין תל אביב לירושלים, דרוש/ה איש/אשת מכירות לעבודה באוירה כיפית ודינאמית!
    התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של חוות האירועים וביצוע מכירות של אירועים בחווה.
    העבודה הנה במשרה מלאה בשעות גמישות ומשתנות.
    תנאים טובים, שכר הולם ובונוסים למתאים/ה.
    דרישות:
    ניסיון מוכח בשיווק ומכירות - חובה
    שליטה מלאה ביישומי המחשב ו office - חובה.
    שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה.
    ניסיון קודם בהפקה ומכירת אירועים יתרון בולט.
    יחסי אנוש, התמדה ומוטיבציה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5520992
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 10 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למכללת רידמן דרוש /ה  א. אירועים שיווק ורווחה
     
    אנחנו במחלקת השיווק ברידמן מחפשים מועמדים /ות אנרגטיים /ות ויצירתיים /ות עם תשוקה להוביל יחד איתנו הפקות, אירועים חיצוניים ופנימיים כולל אירועי רווחה לעובדי החברה ופרויקטים שיווקיים ארציים.
    התפקיד כולל: 
    *הפקת אירוע מיצירת הקונספט ועד להפעלת האירוע במועד הנדרש.החל משלב ייזום, *תקצוב, תכנון והפקה בפועל (אירועי בוטיק, כנסים, ימים פתוחים וימי עיון מקצועיים)
    *אחריות על יצירת פעילויות עבור רווחת העובדים (ימי גיבוש ואירועים פנימיים בחברה)
    *אחריות על חומרי שיווק אופליין (מודעות, חומרי דפוס וקד"מ)
    *ניהול פרוייקט "רידמן קריירה", חיבור ויצירת שת"פ עם מעסיקים במקצועות הרפואה המשלימה.  
    התפקיד מתאים במידה ויש לך ניסיון (של שנה לפחות) ממשרדי פרסום/הפקת וניהול אירועים.
    דרישות:
    ניסיון קודם ממשרד הפקות / ניסיון בהפקה של אירועים וכנסים של שנה לפחות -חובה
    תואר ראשון בתקשורת, מנע"ס יתרון.
    בניית תכניות עבודה ויישומן בפועל
    יכולת עבודה תחת לחץ ובכמה חזיתות במקביל. 
    התנהלות מול מספר רב של ממשקים פנים ארגוניים וניהול ספקים חיצוניים
    נוכחות פיזית באירועים בשעות הערב/בוקר לפי הצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5544691
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאולם אירועים מיוחד במינו בתל אביב דרוש /ה איש /אשת מכירות.
    הצגת החבילות למתעניינים.
    תפעול משרד.
    מענה לטלפונים.
    שכר בסיס 6K + עמלות.
    דרישות:
    ניסיון קודם במכירות - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5544229
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    5 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ליבואנית אופנועים מובילה דרוש /ה איש /אשת מכירות וניהול אירועים.
    התפקיד כולל ליווי הלקוח, ביצוע עסקאות טרייד אין ומכירת אופנועים תוך כדי ניהול הפקות ואירועים.
    התפקיד משלב מכירות ושיווק.
    משרה מלאה - ימים א'-ה' 9:00-18:00, ימי שישי לסירוגין.
    הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מובילה בתחום המכירות והשיווק!
    דרישות:
    רישיון נהיגה דו גלגלי - חובה.
    ניסיון /זיקה לתחום השטח והרכיבה - חובה.
    ניסיון קודם בתפקידי מכירה פרונטלים - חובה.
    ניסיון קודם בניהול אירועים - יתרון.
    תודעה שרותית גבוהה, יכולת ניהול משא ומתן תוך חתירה לסגירה, יוזמה ופרואקטיביות, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5497171
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 10 שעות
    חברה חסויה
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    We are looking for an Office Manager Central area.
    Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting in daily office needs and managing our companys general administrative activities.
    - Taking care of all administrative and reception and delivering day to day support for all of the departments. (Office maintenance, attendance, Super, suppliers,IT issues and different type of projects).
    - Helping with recruitment sourcing tasks 
    - Travels arrangements, flights, hotels..
    - Support administrative HR welfare
    - Coordinating schedules and other administrative tasks
    - Full time position.
    Requirements:
    - High computer skills: perfect Excel! proficiency using Word,PowerPoint
      and Outlook.
    - English perfect written and verbal communication skills- a must!
    - Previous experience with travel arrangements- a must!
    - 2 years of previous experience with all types of administrative support.
    - Basic recruitment background -an advantage.
    - Availability for a full time position, sitting at the reception.
    - Ability to work in a fast-paced environment dealing with multiple projects on a daily basis.
    - Fast learner and adapts well to a change environment
    -
     
    Show more...
    5523653
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time and Temporary
    We are seeking an experienced, organized and energetic for a temporary, full-time position (9:00 -18:00, Sunday to Thursday- no flexibility) to handle all front-desk administrative duties and logistics.
    Come work in our Ramat Hahayal offices and build more than a career!
    What's the job?
    * Serve as the floor focal point, performing all administrative & logistic duties, including ongoing email and meeting rooms management, office equipment tracking, office storage maintenance, etc.
    * Greet, assist and give instructions to interviewers, visitors, and new employees.
    * Communicate with suppliers on a day-to-day basis, such as couriers
    * Handle everything related to office supplies as well as food and beverages, employees mobile phones, employee parking, etc.
    * Help with office maintenance, arranging repairs when needed.
    Requirements:
    * 2+ years of experience as a Receptionist/Admin. Assistant in the high-tech industry /at a start-up company.
    * Vast knowledge of Microsoft Office and Outlook.
    * Service-oriented, thorough & multi-tasking person with a positive, can-do attitude and whatever-it-takes mindset.
    * Ability to work independently and handle frequently changing needs
    * High level of accuracy and attention to detail.
    * Ability to handle confidential information with integrity and be discreet
    * High level of English (a significant portion of our employees do not speak Hebrew).
     
    Show more...
    5504991
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?