המרכז הישראלי לאפוטרופסות היינו תאגיד אפוטרופסות שהוקם בשנת 1977 ע"י האפוטרופוס הכללי. המרכז ממונה על סדר גודל של 4,500 אנשים ומנהל את ענייניהם הכספיים בהתאם לסוג המינוי, הניהול כולל בין היתר ניהול של: הוצאות והכנסות שוטפות, זכאויות וחובות.
התפקיד כולל:
כספי מקבלי השירות: אחריות על ניהול הכספים של מקבלי השירות, בהתאם לדרישות החוק, תקנות אפוה"כ,הנחיות הפיקוח ונהלים פנימיים, אחריות כוללת על הגשת הדוחות השנתיים והסופיים של מקבלי השירות המוגשים לאפוה"כ בהתאם לתקנות.
אחריות על ניהול כספי התאגיד, הוצאות והכנסות לרבות גבייה שכ"ט, תמיכות מאפוה"כ ותשלומים מהביטוח הלאומי.
אחריות על הדוחות המעוברים לאפוה"כ, ביטוח לאומי ורשם הקדשות.
בניית תקציב המרכז והצגתו בפני המנכ"ל וחבר הנאמנים.
ניהול מחלקת הכספים: מנהלת חשבנות ראשית, חשבת שכר, מנהלות חשבונות.
השתתפות בישיבות נאמנים, ועדות, פורומים מקצועיים, ייצוג המרכז בנושאים הקשורים לניהול הכספים.
ייזום והובלת מהלכים לפיתוח וביסוס תשתיות.
דרישות:
רואה חשבון מוסמך- חובה
ניסיון של 5 שנים בתפקידי ניהול כספים בשירות הציבורי או תאגיד בעל היקף פעילות כספית משמעותית.
ניסיון והבנה בתפעול מערכות מידע ומערכות ניהול כספים כמו כן אפיון והתאמת מערכות מידע וניהול כספים.
כישורים אישיים: יכולת ניהול וארגון, ראייה מערכתית, הובלה ורתימה של צוות מנהלים ועובדים, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה תחת ריבוי משימות, קבלת החלטות וניהול מו"מ.
היקף משרה- מלאה
כפיפות ניהולית מנכ"ל
מיקום המשרה- משרדי המטה, גן טכנולוגי מלחה, ירושלים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.