דף הבית » משרות לפי חברות » Dip-Tech
Dip-Tech

    דרושים Dip-Tech

    המשרות שלנו (3)
    תחום עיסוק
    הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    משרות Dip-Tech

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 3 משרות
    2 ימים
    Location: Kefar Sava
    Job Type: More than one
    We are looking for an energetic, service-oriented and proactive person to join the Administration team of our International Customer Service department.
    This is a diverse and challenging position, that includes providing service to our technicians and customers worldwide, in order to ensure top-quality service to our customers.
    Responsibilities:
    Ongoing communication with our customers via email and phone.
    Coordination of our technicians visits to our customers worldwide, collaborating with the technicians themselves, the regional supervisors and our travel agent.
    Managing our client details and service calls in the ERP system.
    Preparing quotations and invoices.
    After-visit follow-up with our customers.
    Data analysis and writing reports.
    Further administrative support to the International Customer Service department.
    Requirements:
    Education: BA an advantage
    Work Experience:
    - Customer Service / Administration experience.
    - Experience working with overseas colleagues or customers.
    Languages:
    - Fluent Hebrew (written & spoken).
    - Fluent English (written & spoken).
    - Other languages an advantage.
    Computer skills:
    - Proficient in Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, Power Point.
    - Experience working with ERP systems (Priority- an advantage).
    Interpersonal skills:
    - Service orientation.
    - Teamwork.
    - Organizational skills: Time Management, Multitasking, Attention to Details.
    Other: Availability to assist outside of office hours when necessary.
     
    Show more...
    5510756
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    Location: Kefar Sava
    Job Type: More than one
    Salary: 18,000-22,000
    We are looking for a flexible and versatile Marketing Manager to join our Business development and Marketing team and to lead and manage our Marketing team and activities.
    Our ideal candidate has experience developing and executing marketing campaigns while managing and inspiring a team.
    They will be comfortable with day-to-day marketing activities, as well as long-term strategy, thriving with tight deadlines and changing needs.
    Responsibilities:
    - Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution, ensuring that all are in line with the company's key messaging and product positioning guidelines.
    - Prepare and monitor the marketing budget and allocate funds wisely.
    - Measure and report on the performance of marketing campaigns and gain strategic insights.
    - Plan and manage events and exhibitions WW.
    - Write/edit all outbound communications.
    Requirements:
    BSc / MSc degree in Marketing or related field.
    Work Experience:
    - 2-3 years of experience as Marketing Manager / Marcom Manager in an international hi-tech company.
    Proven experience in identifying target audiences and in creatively devising and leading across channels marketing campaigns that engage, educate and motivate.
    - Experience in managing staff.
    - Experience in event and exhibition management.
    - Experience in online marketing & social media.
    Languages:
    - English - fluent a must.
    - Other languages - an advantage.
    Computer skills:
    - Knowledge in graphical design tools - a major advantage.
    Interpersonal skills:
    - Excellent written and verbal communication skills.
    - Ability to multi-task and prioritize conflicting demands effectively under tight time constraints.
    Other:
    - Industry experience - a plus.
    - "Hands-on" attitude.
    - Willingness and ability to travel - around 25%.
     
    Show more...
    5545547
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: כפר סבא
    היקף המשרה: משרה מלאה
    אנו מחפשים אדם /אשה אנרגטי /ת, שירותי /ת ויצירתי /ת למשרת מתאם /ת הזמנות לקוח.
    התפקיד כולל אחריות על הזמנות הלקוח משלב הצעת המחיר ועד להגעת ההזמנה לבית הלקוח, תוך תקשורת ישירה עם לקוחותינו בכל רחבי העולם, ועם מחלקות שונות בתוך החברה. זוהי משרה דינמית ומעניינת למי שיש לו /ה ניסיון של כשנתיים בתחום ומחפש /ת את האתגר הבא.
    תפקידים ותחומי אחריות:
    תקשורת במייל ובטלפון עם לקוחות ברחבי העולם.
    אחריות על הזמנות הלקוחות: קבלת ההזמנות, תיאומן מול גורמים בחברה ומעקב עד להגעת ההזמנות ללקוחות.
    עבודה לוגיסטית מול מחסני החברה ברחבי העולם.
    ריכוז ותיעוד מידע על לקוחות במערכות (כגון PRIORITY).
    ממשקי עבודה עם מחלקות שונות בארגון: שירות לקוחות, תפ"י, שיווק ומכירות, כספים, רכש, הנדסה.
    דרישות:
    השכלה: תואר ראשון - יתרון.
    ניסיון תעסוקתי: לפחות שנתיים בתחום השילוח או בתחום שירות לקוחות בינלאומי.
    שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (בע"פ ובכתב).
    יישומי מחשב:
    - שליטה מלאה ביישומי OFFICE.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות ERP. ניסיון עם PRIORITY - יתרון.
    כישורים בינאישיים:
    - שירותיות.
    - יצירתיות.
    - יכולת עבודה תחת לחץ.
    - יכולת ניהול ריבוי משימות.
    - פרואקטיביות והגדלת ראש. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5561512
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?