דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1921

    עוד עלינו

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    1. אחריות לביצוע רישום חשבונאי תקין, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. אחריות לרישום ותיעוד של הפעילות הכספית באגף: בתחום הוצאות, הכנסות ודיווחים לרשויות המס.
    3. ריכוז וניהול תקבולי קופות האגף: מזומן, אשראי ושיקים מעותדים. כולל ביצוע התאמות קופה, התאמות בנקים והתאמות כרטיסי אשראי.
    4. בקרת הביצוע התקין של הרישום בחשבונות לקוחות האגף, קיזוזי חשבונות והחזרי כספים.
    5. סיוע לדיווחים לרשויות המס, כולל ביצוע דיווחים, תשלומים וקיזוזים של המע"מ, בהתאם להנחית הממונה.
    6. בקרת דו"חות כספיים ומאזנים.
    7. בדיקה ואישור בתחום ההוצאות של החשבונות המתקבלים באגף בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של העירייה והכנת הוראות לתשלום.
    8. עריכת התאמות בין רישומי הנה"ח לבין הרישומים המקבילים אצל ספקים.
    9. סיוע למנהלי העסקאות לצורך הקמת החיוב, הגבייה והאכיפה, וביצוע תחשיבים כספיים.
    10. מתן שירות מקצועי, איכותי ויעיל ללקוחות האגף, בהתאם לנוהלי העבודה.
    11. טיפול בהנהלת חשבונות של הרשות לדיור.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על- ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
    או
    תעודת הנהלת חשבונות מסוג 3 לפחות.
    או
    תעודת חשבונאות פיננסית (חשבונאי בכיר מדופלם).
    2. ניסיון מקצועי בתחום הנהלת חשבונות:
    לתואר אקדמי שנה אחת לפחות.
    לימודי תעודה - 3 שנים לפחות.
    ניסיון בדיווחי מע"מ יתרון.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    ניסיון מקצועי בתוכנות מוכרות בתחום הנהלת חשבונות - יתרון.
    4. תודעת שירות גבוהה.
    5. יחסי אנוש טובים.
    6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.

    זכאות להחזר מלא עבור ביטוח רכב שנתי עד 6,800
    טווח שכר 8,500-8,000 ברוטו קיימת אפשרות לתוספת בגין שעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727519
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום העיסוק לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, העברתן לטיפול הגורם הרלוונטי במקרה הצורך. ומעקב אחר פניות פתוחות.
    3. עדכון ועבודה שוטפת במערכות ממוחשבות שונות במוקד השירות/ במרכז השירות.
    4. הנגשת המידע על שירותי העירייה בכל ערוצי הקשר.
    5. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילה ובסיום של כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים.
    6. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'.
    7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תעודת בגרות מלאה.
    2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת
    יישומי OFFICE.
    3. יכולת עבודה בצוות.
    4. מיומנות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    5. תודעת שירות גבוהה.
    6. יחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת
    שפות נוספות - יתרון.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
    9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727536
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף.
    3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות.
    4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים.
    5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'.
    6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך.
    7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך.
    8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה.
    9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה.
    10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תעודת בגרות מלאה.
    2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת
    יישומי OFFICE.
    3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    4. תודעת שירות גבוהה.
    5. יחסי אנוש טובים.
    6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת
    שפות נוספות - יתרון.
    7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
    8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727545
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
    3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
    4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
    5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
    6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
    2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי יתרון.
    3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
    ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
    4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    5. תודעת שירות גבוהה.
    6. יחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727561
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אחריות לתאום, מעקב ובקרת פרויקטים בתחום המחשוב ומערכות המידע לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. תאום ואיסוף נתונים מכלל הגורמים המעורבים והשותפים לפרויקט.
    3. יצירת תמונה כוללת של שלבי, לוחות זמנים, משאבים, תוצרים ושותפים בפרויקט, ושמירה על עדכניות הנתונים בשוטף.
    4. ביצוע מעקב ובקרה אחר התקדמות הפרויקט, ניהול ואיתור חסמים וסיכונים, יצירת דוחות עדכניים ועדכון הגורמים הממונים.
    5. ריכוז וניהול דרישות, צרכים ופרויקטים מהיחידות העסקיות בתיאום עם יחידת קשרי טכנולוגיה עסקיים, הגדרת תכנית עבודה שנתית ורב שנתית ותקציב.
    6. סיוע לממונה היחידה בהערכת משאבים וניהול פרויקטי היחידה.
    7. דיווח שוטף והצגת נתוני התקדמות למנהל PMO ראשי
    8. סיוע שוטף למנהל PMO ראשי בהצגת סטטוס, וועדות היגוי וגיבוש,תכנית עבודה אגפית.
    9. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה
    10. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / מנהל עסקים התמחות טכנולוגיות עסקיות, הנדסת תעשייה וניהול במסלול של מערכות מידע, הנדסת מחשבים (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי/טכנאי בתחום, תעשייה וניהול, מחשבים (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
    2. בוגר קורס מנהל פרויקטים ממכון לימודים מוכר יתרון.
    3. ניסיון מקצועי בניהול ארגון תכנון ובקרה בפרויקטים טכנולוגיים. תואר אקדמי 2 שנים לפחות, הנדסאי 3 שנים לפחות טכנאי 4 שנים לפחות.
    4. הסמכת PMP במתודולוגיות ניהול פרויקטים - יתרון
    5. ידע וניסיון בעבודה עם כלי בקרה לניהול פרויקטים
    6. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE
    7. ידע וניסיון בהכנת דוחות ועיבוד נתונים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727663
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אחריות להגדרה ואישור צורכי מחשוב של היחידות העירוניות בהיבט התפעולי לרבות, ציוד, עריכת מסמכי אפיון צרכים ומסמכי ייזום ומעקב אחר קידומם לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. דרישות רכש,תקשוב ומתן הרשאות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים
    3. אחריות על מיפוי כלל ציוד המחשוב הכולל תוכנות, הרשאות, מולטימדיה, טלפוניה, מעברים ביחידות השונות, כולל עדכון מלאי ומצאי עדכני.
    4. הגדרת צורכי רכש מחשוב של היחידות העירוניות, בהתאם למסגרות התקציב,הנחיית גורמי רכש ביחידה ובקרה אחר אספקת הדרישות על פי מדיניות ורמת השירות שהוגדרו.
    5. ליווי וסיוע לפרויקטי התקשוב של היחידות הכוללים: קליטת עובדים חדשים, פרויקטי מעברים, תשתיות, תקשורת ומולטימדיה.
    6. ליווי מעקב ובקרה מקצב לקצה אחר בקשות למתן יוזר ו/או הרשאות לעובדים / עובד נותן שירות, בהתאם לדרישות היחידות ועמידה ב SLA שהוגדרו עפ"י מדיניות השירות ואבטחת מידע.
    דרישות:
    1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוה, או שהוכר על- ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחום מחשוב ותקשוב או הנדסאי / טכנאי מחשוב.
    2. ניסיון מקצועי בליווי וניהול פרויקטים בתחום מחשוב ותקשוב. תואר אקדמי 2 שנים לפחות, הנדסאי 3 שנים לפחות, טכנאי 4 שנים לפחות.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE
    4. ידע בהכרת תהליכים עסקיים יתרון
    5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה
    8. יחסי אנוש טובים.
    9. ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, ידיעת שפה האנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727677
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. קידום תהליכי התייעצות למתן אישור הסדרי תנועה זמניים ולהוצאת פרוטוקול חתום לפרויקטים חיצוניים ועירוניים בעיר תל אביב יפו לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. ליווי פרויקטים מורכבים, ניהול וועדות התייעצות לפרויקטים הנדסיים מול גורמים פנים וחוץ עירוניים, לרבות הרכבת הקלה והמטרו.
    3. מעקב ובקרה על הצעות להסדרי התנועה הזמניים בזמן ביצוע עבודות, התייעצות שוטפת עם המשטרה והוצאת פרוטוקול התייעצות חתום.
    4. מתן חוות דעת בכפוף לדוחות הפיקוח על הסדרי תנועה ובטיחות.
    5. בדיקת נתוני החזרת מצב לקדמותו והסדרת תשלומים עבור שטחים ציבוריים תוך עמידה בלוחות הזמנים ורמת שירות.
    6. איסוף, הערכה וריכוז גורמי הסיכון בפרויקטים והצגתם ליועצי התנועה השונים.
    7. ייצוג המחלקה בדיונים בנושאי תכנון פרויקטים והסדרי תנועה ובטיחות עם יועצי תנועה.
    8. מתן מענה לפניות ציבור בעקבות הסדרי תנועה ובטיחות שאושרו לכלל הגורמים.
    9. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בהנדסה אזרחית/תנועה (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) תואר שקיבל הכרה על-ידי
    המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ או הנדסאי/טכנאי בנין/אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
    2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה ברכב פרטי. רישיון נהיגה בקטנוע יתרון
    3. ניסיון מקצועי בתחום תשתיות תנועה: לתואר אקדמי 3 שנים לפחות, להנדסאי 4 שנים לפחות ולטכנאי 5 שנים לפחות.
    4. ידע בקריאה, הבנה ובדיקה של תכניות תשתית, פיתוח, בניה והסדרי תנועה.
    5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE, אוטוקד, GIS,מיפוי ממוחשב.
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7727690
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אחריות לאפיון ופיתוח מערכת חיוב וגבייה (מחו"ג) בהיבט העסקי בתחום פיננסי, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. אחריות לבחינה וליישום האפיונים ודרישות הפיתוח במערכת מחו"ג מול לקוחות המערכת.
    3. הכנת תכנית עבודה של התחום וביצוע מעקב ובקרה אחר יישומה.
    4. אחריות לניהול והנחייה מקצועית של עובדי התחום והובלתם לעמידה ביעדים.
    5. אחריות לאישור אפיונים פונקציונאליים מורכבים.
    6. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים לתחום, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
    7. קיום קשרים עבודה שוטפים עם אגפי מינהל הכספים ועם יחידות עירוניות אחרות.
    8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בחשבונאות שקיבל הכרה ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר ע"י משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ ורישיון רואה חשבון בתוקף או רישיון רואה חשבון בתוקף. תואר שני יתרון.
    2. ניסיון מקצועי בתחום אפיון ותכנון מערכות מידע ומערכות כספיות או בתחום חיוב וגבייה:
    תואר אקדמי ראשון 3 שנים לפחות.
    תואר שני 2 שנים לפחות.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי Office.
    ידע וניסיון בעבודה עם מערכת SAP ובאפיון צרכים במערכת מידע.
    ידע וניסיון בניתוח נתונים ובעבודה עם מאגרי מידע גדולים.
    4. תודעת שירות גבוהה.
    5. יחסי אנוש טובים.
    6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת השפה האנגלית יתרון.
    7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7731174
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה.
    3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות.
    4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים.
    5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך.
    6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר.
    7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי.
    8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר.
    9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות.
    10. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר.
    דרישות:
    1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה.
    2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 יתרון.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
    4. תודעת שירות גבוהה.
    5. יחסי אנוש טובים.
    6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7739222
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית תל אביב יפו
    דרושים בעיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    1. אחריות להגדרת מדיניות והנחיות מקצועיות בתחום הנהלת חשבונות הכולל ליווי מקצועי ומתן מענה למנהלי החשבונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
    2. אחריות לבקרת ביצוע תקציב שנתי של היחידות בהתאם למסגרות המאושרות. הכנה והפקת דוחות מידע כספיים.
    3. אחריות לביצוע בקרה ומעקב תקציבי אחר הוצאות המינהל / חטיבה שבתחום האחריות.
    4. אחריות לביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוקים, הנחיות ונהלי העירייה
    5. עריכת דו"חות כספיים, ניהוליים ותפעוליים ומתן דיווח למנהל יחידת חשבונאות ולחשב המינהל / החטיבה.
    6. הדרכה והנחייה מקצועית של מנהלי החשבונות.
    7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גורמים מחוץ לעירייה.
    8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בחשבונאות /בכלכלה /במנהל עסקים/ בסטטיסטיקה שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או תעודת הנהלת חשבונות סוג 03 לפחות. או תעודת חשבונאות פיננסית (חשבונאי בכיר מדופלם).
    2. ניסיון מקצועי בתחום הנהלת חשבונות: תואר אקדמי - 2 שנים לפחות. לימודי תעודה 3 שנים לפחות.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון מקצועי בתוכנות מוכרות בתחום הנהלת חשבונות - יתרון.
    4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    5. תודעת שירות גבוהה.
    6. יחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7739284
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?