מענה ללקוחות עסקיים (בעיקר) ופרטיים (מעט) - מתן שירות, ייעוץ, הפקת הצעות מחיר,ביצוע הזמנות, לקיחת תשלום, טיפול בשינויים, ביטולים וכו'. בהתאם לצרכי הלקוחות.
המענה הוא טלפוני (שיחות נכנסות), במייל, וואטסאפ ובצ'אט בשפה השוודית.
עבודה בימים שני-שישי
דרישות:
מועמדים/ות בעלי רקע רלוונטי בש"ל/ מכירות/ אדמינסטרציה
בעלי/ות תודעת שירות גבוהה והיכרות עם המנטליות השוודית
שפות נדרשות: שוודית- רמת שפת אם, אנגלית טובה, עברית- יתרון משמעותי!
אוריינטציה טובה ללמידת מערכות טכנולוגיות חדשות והיכרות עם סביבה ממוחשבת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.