מנהל /ת לצוות BRM ((Business Relationship Manager במחלקת OCIO. ה- BRM הינו תפקיד מרכזי ומשמעותי בחטיבה והוא מהווה ממשק מרכזי של החטיבה מול היחידות העסקיות השונות (הלקוח).
תיאור התפקיד:
הבנה מעמיקה של התהליכים והצרכים העסקיים של הלקוח- דיסציפלינרית ונושאים משיקים
היכרות והבנה עמוקה של הלקוח (ראשי, משתמשי קצה, בעלי עניין) - מאפייניו וצרכיו
היכרות והבנה עמוקה של מערכות המידע הרלוונטיות לנושא העסקי / ללקוח, כולל ממשקים
תכלול כלל דרישות הלקוח מול החטיבה
תכלול של כלל הפורטפוליו החטיבתי (פרויקטים, שו"שים, תחזוקה) למול הלקוח
מעורבות והשפעה גבוהה על תעדוף הדרישות (כולל בהיבטי עלות/תועלת), הבנת הקונפליקטים
בניית תוכנית עבודה כוללת (שנתית/רבעונית) מתואמת עם צרכי הלקוח ומשאבי החטיבה
הגדרה/אפיון דרישות פונקציונאליות (מה נדרש) בהתאם לצרכים ולעדיפויות
תכלול של כלל הגורמים הדיסציפלינריים השונים בחטיבה למול הלקוח (מנהלי פרויקטים, מובילי פעילות, מנהלים וכו')
ניהול ובקרת שינויים וסיכונים בתוכנית.
דרישות:
תואר ראשון הנדסת תעשיה וניהול / מערכות מידע - חובה
ניסיון בהגדרת תהליכים עסקיים וכתיבת דרישות עסקיות - חובה
ניסיון בתפקיד BRM או דומה חובה
ניסיון בניהול צוות חובה
ניסיון של שלוש שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים/IT למול יחידות עסקיות חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.