טיפול ומתן מענה לעובדי הרכבת בהתאם לזכאות בתחומי ביטוחים קולקטיבים, פנסיה וסיום העסקה בארגון בהתאם להסכמים, הוראות עבודה ונהלי רכבת ישראל
מתן מענה מקצועי לפניות העובדים באופן שוטף
הכנת מכתבים הפצתם לעובד ולגורמים פנים וחוץ רלוונטים בהתאם לתהליך מול העובד
סיוע לממונה בשיפור ובייעול תהליכי סיום העסקה, תביעות נכות
תיעוד וזמינות המידע בכל תחום אחריותו במערכות המידע
דרישות:
תואר ראשון
תואר במדעי ההתנהגות, מדעי החברה, משאבי אנוש- יתרון
ניסיון בעבודת מרובת ממשקים
ניסיון בבקרה ומעקב אחר תהליכים
ניסיון בתחום ביטוחים סוציאליים/ פיננסים יתרון
ידע בתחום יחסי העבודה וחוקי עבודה- יתרון
ניסיון בעבודה במערכות OFFICE, OUTLOOK, CRM, SAP
דיבור וניסוח בשפה העברית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.