בתקופה שבה אנשים הפכו להיות בררנים בבחירת מקום העבודה שלהם, מיתוג המעסיק הוא לא רק טרנד ונושא לשיחה במחלקות ה HR והשיווק כמעט בכל ארגון. הוא הדרך הכי נכונה למשוך את המועמדים המתאימים ביותר לחברה, אלה שמחפשים את כל מה שיש לה להציע. ולא, לא מדובר רק על גובה השכר.
4 הפרמטרים העיקריים שמהווים שיקול בבחירת מקום עבודה הם:
1. שכר
2. עניין ואתגר
3. מיקום גאוגרפי
4. אווירה טובה והווי חברתי
אמנם השכר היה ונשאר הפרמטר הכי משפיע על הבחירה במשרה מסוימת, אבל הוא כבר ממש לא היחיד - כולנו מחפשים בעבודה שלנו לא רק מקור לפרנסה, אלא גם מקום שמתאים לנו מבחינת המיקום הגיאוגרפי שלו, התנאים, ההטבות, הגמישות בשעות ועוד.
עוד עולה ממחקרים שערכנו, כי 44% ממחפשי העבודה מעדיפים לעבוד בארגון מוכר, שיש להם מידע מקדים עליו. ובדיוק מהסיבות האלו כדאי לכם להשקיע במיתוג מעסיק.
והכי חשוב, את הסיפור שלכם תספרו ברגע הרלוונטי ביותר - הרגע שבו המועמדים באמת מחפשים עבודה, והקשב שלהם מאוד גבוה. בדרך הזו, הגיוס יהפוך לקל ומשתלם יותר מאי פעם.