כדי שתמצאו את העובד הבא שלכם בקלות ובמהירות, אנו מציגים לכם כמה מהשאלות הנפוצות שמעסיקים שואלים אותנו בנוגע לגיוס עובדים ופרסום מודעות דרושים. עדיין מסתבכים? נשמח לעזור לכם! צרו קשר או התקשרו עכשיו לטלפון 077-6-000-000.
פרסום משרות
- אילו סוגי משרות קיימים באתר?
אנו מציעים לכם שלוש דרכים לפרסום משרה:
משרה בסיסית:
מתאימה בעיקר:
- לגיוס של מועמד בודד.
- לגיוסים ברמת דחיפות נמוכה.
משרה מועדפת:
מתאימה בעיקר:
- לגיוסים ברמת דחיפות גבוהה
- לגיוסים לתחומים בהם התחרות על המועמדים בינונית.
משרת פרימיום:
מתאימה בעיקר:
- לגיוסים של מס' מועמדים
- לגיוסים ברמת דחיפות גבוהה
- לגיוסים בתחומים בהם התחרות על מועמדים גבוהה.
להלן פירוט אפשרויות החשיפה הייחודיות של כל אחת מ-3 המשרות:
כל המשרות:
- חשופות לכלל מחפשי העבודה הרשומים ל-AllJobs.
-מקבלות דיוור ישיר של המשרה לתיבת המייל של מחפשי העבודה הרשומים ב-AllJobs, ואשר הגדירו ב"סוכן החכם" משרה מסוג זה כמשרה כתחום חיפוש מועדף.
- כוללות שאלות מיון והתאמה שתוכלו להגדיר למחפשי העבודה, ויסייעו לכם לבצע סינון טוב יותר של המועמדים הפונים.
- מופיעות בראש תוצאות החיפוש עם עלייתן לאתר.
להרחבה ומידע נוסף
- איך מפרסמים משרות באתר?
לקוח חדש: יש ללחוץ על לשונית "גיוס עובדים" בבר הניווט העליון של עמוד הבית (https://www.alljobs.co.il/). לחיצה זו תוביל אתכם לאתר המעסיקים שלנו. לאחר הכניסה לאתר המעסיקים - יש לגשת לטאב של פרסום משרה הנמצא בבבר הניווט הראשי שלו. לאחר לחיצה על טאב זה, תוכל להתחיל מיד בתהליך פרסום המשרה שלך באתר.
מעסיק קיים: יש להתחבר לאתר עם פרטי המשתמש עמם נרשמת בעבר. ניתן להתחבר דרך האתר למחפשי העבודה, או דרך אתר המעסיקים.
- פרסמתי מודעת דרושים חדשה. האם היא תעלה לאתר באופן מיידי?
משרה חדשה הנקלטת במערכת, עוברת לסטטוס "ממתינה לאישור". לאחר מכן, היא נבדקת על ידי צוות עורכי המשרות שלנו, כדי לוודא שאין בה בעייתיות מבחינה חוקית וכי הנה עומדת בנהלי משרד התמ"ת. במידה ויש צורך, המשרה עוברת הגהה ותיקוני הטיות ו/או טעויות הקלדה. לאחר מכן - היא עולה לאתר.
מודעה הנקלטת במערכת שלנו במהלך שעות העבודה (ימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00) נמצאת בסטטוס "ממתינה לאישור", עוברת בדיקה של צוות העובדים, ומתפרסמת באתר עד 48 שעות מרגע קליטתה. משרות מקודמות בתשלום עוברות מסלול אישור מהיר ומתפרסמות עד חצי שעה מרגע שקליטתן במערכת.
- האם יש באפשרותי לפרסם משרה חסויה מבלי לחשוף את שם החברה באתר?
כן. במידה והחלטת לפרסם את המשרה בעילום שם, יש לסמן "V" באופציה של "משרה דיסקרטית" (שם החברה לא יוצג באתר) בעת תהליך פרסום המשרה.
נציין כי אלא אם הדיסקרטיות הכרחית, אנו ממליצים שלא להסתיר את שם החברה. משרה ששם החברה שלה גלוי מקבלת כמות גדולה יותר של קורות חיים ונותנת לכם ערך מוסף. להרחבה ומידע נוסף
- מה משפיע על מיקום המשרה בדף תוצאות החיפוש?
העקרון המנחה את סדר הופעת המשרות באתר הנו "מהחדש לישן". במידה וברצונך לשמור על רמת חשיפה גבוהה ומיקום בדפים הראשונים של תוצאות החיפוש הרלוונטיות, ניתן לתגבר את המשרה עם בנק הקפצות, או על ידי רכישה של משרות עם הקפצה יומית (דוגמת משרה מועדפת או פרימיום). לפיכך, ככל שתדירות ההקפצות תעלה – כך גם החשיפה באתר תהיה משמעותית יותר, והמשרה תקבל כמות פניות גדולה יותר. צור קשר
- כמעסיק, אילו מפרטיי חשופים בפני המועמדים?
כל הפרטים המוזנים על ידי המעסיק בקטגוריה "פרטי החברה" חשופים למועמדים (אלא אם ביקש להסתירם על ידי סימון האופציה "משרה דיסקרטית").
הפרטים שלעולם לא יהיו חשופים בפני המועמדים הם:
משרה בתשלום שאינה דיסקרטית:
- מספר עוסק / ח.פ
- כתובת החברה (למעט עיר/יישוב)
- טלפון של החברה (למעט משרות בהן מס' הטלפון עודכן בגוף המלל).
משרה בתשלום דיסקרטית:
- מספר עוסק / ח.פ
- כתובת החברה (למעט עיר/יישוב)
- טלפון של החברה
- מס' העובדים בחברה
- מה ההבדל בין פרסום משרה בתשלום לבין פרסום משרה ללא תשלום?
להלן השוואה בין יתרונות וחסרונות שני המסלולים (כאשר הלוח המצומצם הוא ללא תשלום והלוח החם הוא בתשלום):

- כיצד ניתן לחזק את המודעה ולקבל יותר קורות חיים?
כל המשרות ניתנות לחיזוק באמצעות הכלים הבאים:
בנק הקפצות: כל הקפצה מקדמת את המשרה לדפים הראשונים בקטגוריות אליהן היא משובצת. הרכישה מתבצעת בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.
לוגו חברה: הלוגו ממוקם בצידה של המשרה ויוצר בולטות ויזואלית. לחיצה על הלוגו תוביל ל"דף החברה" - המכיל את פרטי החברה, משרות אקטואליות אחרות שיש לה כרגע באוויר (במידה וישנן) וקישור לאתר האינטרנט של החברה. הוספה של לוגו ניתן לרכוש דרך האתר, או טלפונית.
דיוור: למעלה מ-50% ממחפשי העבודה, נחשפים למשרה ושולחים אליה קו"ח בעקבות דיוור ישיר למייל. לפיכך, דיוור נוסף למשרה יכול להגדיל משמעותית את כמות הפניות אליה. בעת פרסום המשרה בפעם הראשונה, מתבצע דיוור למשרה באופן אוטומטי, כאשר כל דיוור נוסף מעבר אליו - כרוך בתשלום. הרכישה מתבצעת באמצעות הטלפון בלבד, במספר 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.
חשוב לדעת: יש לנו אופציות נוספות להגדלת החשיפה של המשרה, אשר אינן מופיעות באתר. אנו ממליצים לך ליצור קשר עם נציג לצורך מציאת הפיתרון הרצוי והמתאים לך ביותר. אנו זמינים בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם כאן.
להרחבה ומידע נוסף
- האם באפשרותי לחדש פרסום של משרה, לתקופה נוספת, דרך האתר?
בהחלט. במידה והמשרה הייתה אקטואלית ב-30 הימים האחרונים, ניתן לבצע זאת על ידי כניסה לממשק ניהול הגיוסים שלך, ולחיצה על "פרסם מחדש" בפרטי המשרה.
בעת חידוש פרסום משרה, מעסיק ייהנה מ-10% הנחה. הטבה זו תימשך כ-3 ימים מיום ירידת המשרה.
- כיצד אקבל יותר קורות חיים רלוונטיים למשרה שלי?
מרגיש/ה שלא מגיעים אליך מספיק קורות חיים רלוונטיים? כדאי לבדוק:
- האם המשרה ממוקדת ומנוסחת היטב מבחינת הגדרת התפקיד והדרישות?
- האם שייכת את המשרה לכל התחומים המתאימים לה, לרבות קטגוריות וקהלי יעד הנכונים לה (לדוגמה: חיילים משוחררים, סטודנטים, אימהות וכו')?
- בעת פרסום של משרות בתשלום תוכלו לעדכן שאלת מיון רלוונטית, בעזרתן תוכלו לבצע מיון ראשוני להתאמת המועמדים מבחינת שנות ניסיון, ידע, מיומנויות וכד'.
צוות יועצי פתרונות הגיוס שלנו, ישמח להציע לך טיפים ועצות שימקדו את קורות החיים המגיעים אליך. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 או להשאיר פרטים כאן ונחזור אליך בהקדם.
- מדוע אני מקבל קורות חיים דרך AllJobs למרות שלא פרסמתי באתר?
אתר AllJobs אוסף מדי יום את כל המשרות בישראל, כשירות בלעדי עבור מעסיקים ומחפשי עבודה. במידה והנך מעוניין להסיר את משרתך מהאתר, ניתן לפנות אלינו כאן בציון פרטיך ופרטי המשרה ונסירה מפרסום.
ניהול ומיון מועמדים
- האם כל קורות החיים שנשלחים אלי למייל, מגובים גם באתר?
כן. כל קורות החיים נשמרים לתקופה בלתי מוגבלת בממשק ניהול הגיוסים שלך, גם כאשר המשרה אינה פעילה באתר.
לתשומת לבך: יתכן ולא ניתן יהיה לצפות בקורות חיים שהתקבלו במערכת לפני שנת 2011.
- אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות ממשק ניהול הגיוסים של אולג'ובס?
ממשק ניהול הגיוסים שלך מכיל 2 ממשקי משנה:
א. ממשק ניהול משרות: בממשק מופיעות כל המשרות שהועלו תחת החברה, וניתן לצפות דרכו במשרות אקטואליות (מהלוח החם ומהלוח המצומצם) וגם במשרות לא אקטואליות. בתוכו ניתן לבצע מיון ולהציג משרות מסוגים שונים. דרך הממשק ניתן לבצע גם מגוון פעולות הקשורות לניהול המשרה, כגון: פרסום משרה חדשה, עריכת משרה קיימת, הקפצת משרה, דיוור משרה, הורדת משרה מפרסום, מחיקת משרה, היסטורית דיוורים והקפצות של המשרה.
ב. ממשק ניהול מועמדים/"גיוס בקליק" - מרכז עבורכם את נתוני כל המועמדים שפנו למשרה. באמצעות הממשק ניתן:
- לצפות ישירות בקורות החיים של כל מועמד
- לדפדף בין מסמכי קורות החיים של המועמדים בקלות ובנוחות
- לכתוב הערה. ההערה היא לשימוש פנימי ורק המעסיק רואה אותה (לא המועמד) והיא תופיע בכל המשרות שאותו המועמד הגיש מועמדות אליהן.
- לתייק את המועמד בתיקיות. ישנן 4 תיקיות: מתאים, לא מתאים, ראיון ראשון וראיון שני, כאשר ניתן לשנות בקלות את שם התיקייה לפי הצורך.
- לשלוח מכתב תגובה בקלות למועמד. בממשק קיימים 2 נוסחים מוכנים (מכתב "תודה ששלחת קו"ח" ומכתב אי התאמה) שהכנו מראש.
- להעביר את קורות החיים של המועמד למייל אחר.
- לסמן את פרטי המועמד כ"נקרא" או "לא נקרא".
קורות החיים יופיעו כברירת מחדל לפי תאריך שליחה מהראשון לאחרון (אך ניתן להגדיר זאת גם להיפך).
- מהן אפשרויות מיון המועמדים המסופקות באמצעות AllJobs Match?
שירותי מיון מקצועיים מתאימים עבור מעסיקים שאין להם את הזמן, או הידע המקצועי הנדרש, כדי לזקק את תהליך הגיוס ולמצוא את העובד המתאים ביותר לתפקיד שיעזור לעסק שלהם להצליח. השירותים ניתנים על ידי יועצת גיוס מקצועית מ-"AllJobs Match", שהיא שותפות בקבוצת AllJobs. השירות ילווה על ידי יועצת גיוס מקצועית שתלווה אותך אישית לאורך כל הדרך.
מה כולל השרות, המתבצע על ידי רכזת גיוס מקצועית?
- הגדרת צרכי הגיוס המדויקים שלך: יועצת הגיוס תסייע לך להגדיר מהן דרישות התפקיד המדויקות, מהו פרופיל המועמד האידיאלי מבחינתך ומאפיינים נוספים החשובים לך לתפקיד.
- מעבר על כל קורות חיים וראיונות טלפוניים: יועצת הגיוס תבצע מעקב רציף על כל קורות החיים שיישלחו אליך, תמליץ לך מי מתוכם הם המתאימים ביותר לדרישות שהגדרת, ותקיים ראיון טלפוני עם המועמדים שיתאימו לדרישותיך. מטרת הראיון הטלפוני היא לתאר למועמד את התפקיד, לבדוק את ההתאמה ראשונית של מועמד מבחינת ניסיון ודרישות שכר ולקבל התרשמות מקצועית של יועצת הגיוס מהמועמד. לאחר כל ראיון טלפוני, תשלח אליך יועצת הגיוס סיכום של הראיון הטלפוני ואת המלצותיה כדי שתוכל להחליט עם מי מבין המועמדים תרצה להתקדם.
- ניתן להיעזר ביועצת גיוס מקצועית גם בביצוע ראיונות עומק אישיותיים ומרכזי הערכה, לזיקוק תהליך הגיוס ובחירה אופטימלית של המועמד המתאים ביותר לתפקיד.
לפרטים נוספים והצטרפות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 או השאר כאן פרטים ונחזור אליך בהקדם.
- האם קורות החיים שאני מקבל מגיעים אלי ישירות ממחפשי העבודה?
כן. קורות החיים שיגיעו אליך נשלחים באופן אקטיבי על ידי מחפשי עבודה שהגישו את מועמדותם בלבד (הן באמצעות דיוור המשרה למייל והן באמצעות חיפוש אקטיבי באתר).
פתרונות לתפעול האתר והממשק
- איני מצליח/ה להיכנס לממשק. מה לעשות?
במקרה של בעיה בעת התחברות לחשבון כדאי לבדוק:
- האם שם המשתמש והסיסמא תקינים: מומלץ לוודא כי המקלדת מוגדרת על השפה האנגלית וכי כפתור ה-Caps Lock אינו לחוץ.
- האם הרישום הוא כמעסיק או כמחפש עבודה: במידה ונרשמת בעבר עם כתובת המייל כמחפש עבודה, פנה אלינו כאן על מנת להגדיר את המייל כמעסיק.
- שכחתי סיסמא. כיצד אוכל לשחזר אותה?
בתוך חלון ההתחברות יש להזין את כתובת המייל שלך ולאחר מכן ללחוץ על "שכחת סיסמא? לחץ כאן". הסיסמה תישלח למייל עמו נרשמת לאתר.
הבעיה לא נפתרה? נשמח לסייע לך!
- כיצד מוציאים חשבונית מהאתר?
לאחר תהליך הרכישה, תופנה/י לעמוד הודעה על סיום התהליך, המכיל קישור ישיר לחשבונית הרלוונטית. בנוסף, כל החשבוניות שלך נמצאות באופן קבוע בממשק הניהול בהגדרות שלך. כדי לצפות בחשבונית, יש להגיע דרך הטאב "האזור האישי", ולאחר מכן ללחוץ על "הגדרות".
- מהם היתרונות בפרסום ב-AllJobs?
הכי גדול: AllJobs הנו אתר הדרושים הגדול בישראל.
85% ממחפשי העבודה מחפשים את העבודה הבאה שלהם אצלנו ב AllJobs.
מיליון גולשים מידי חודש נחשפים לכ 30,000 משרות חדשות.
למעלה מ-30 אלף מגייסים מחפשים את העובד הבא שלהם באמצעותנו.
פרסום משרה ב-AllJobs מעניק לך את החשיפה הגדולה ביותר: כל משרה בתשלום המפורסמת ב AllJobs - מקבלת חשיפה באתרים מובילים נוספים: ynet ,WINWIN ועוד.
הכי מדויק: מנוע החיפוש המתקדם של AllJobs מבוסס על המגוון הרחב ביותר של תחומי עיסוק ותפקידים ספציפיים (למעלה מ-950!) והוא מאפשר לך לחשוף את המשרה שלך למועמדים שהכי מתאימים לדרישותיה.
הכי מקצועי: ליווי וייעוץ מקצועי לאורך הגיוס על ידי יועצי פתרונות גיוס מקצועיים.
נלווה אותך החל מהתאמת סוג הפרסום המתאים לדרישות הגיוס שלך, דרך ניסוח שיווקי של המשרה ועד לאופטימיזציה ומעקב אחר תוצאות המשרה ונוביל אותך להצלחה בגיוס.
בנוסף, עומד לשרותך ממשק נוח וידידותי לניהול הגיוס וטיפול בקורות החיים של המועמדים שהתקבלו.
מכל מקום: 34% ממחפשי העבודה גולשים באינטרנט באמצעות ניידים. אתר AllJobs הנו אתר מותאם מובייל, כך שכל משרה המתפרסמת באתר AllJobs ניתנת לצפייה הן במחשב והן באתר מותאם לניידים!
לפרטים נוספים והתאמת מסלול פרסום מותאם אישית עבורך, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-6-000-000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 או כאן.
- יש לי גיוס גדול. מהם פתרונות הפרסום הנכונים עבורי?
אתר AllJobs מציע כלים מגוונים לגיוסי מסה, המכוונים לקהלי יעד רלוונטיים ומותאמים לתחרות הקיימת בתחומים המבוקשים בשוק התעסוקה.
ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם כאן.
- אילו מבצעים למגייסים מוצעים כרגע באתר?
ב-AllJobs מוצעים בכל רגע נתון מגוון של מבצעים שווים. רוצה לדעת אילו? כדאי לך ליצור איתנו קשר לקבלת מבצעים מיוחדים שמתאימים לצרכי הגיוס שלך. אנו גם זמינים בטלפון 077-6-000-000 (שלוחה 2) בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 .