בשבוע שחלף
עובדים גויסו
698
התחברות / הרשמה
כבר נרשמת לאתר? התחבר כאן
שדה חובה
שכחתי סיסמה
כניסה
מעסיק חדש? כאן נרשמים
הגדרות
ממשק ניהול גיוסים
יצירת משרה חדשה
התנתק
ניהול גיוסים
פרסום משרה
חבילות ומבצעים
פתרונות הגיוס שלנו
שירותי השמה
שירותי מיון
מוצרי מדיה וכלים ויזואליים
כלי מיתוג מעסיק
שירותים נוספים
בדיקות מהימנות דיגיטליות
חיפוש עבודה
מה מעניין אותך?
חיפוש וגיוס עובדים - פרסום מודעה
|
עולם הגיוס
|
חברות השמה וכח אדם
אולג'ובס
»
עולם העבודה - מאמרים
»
מדור עולם הגיוס
»
קמפיין הגיוס שישנה את פני הרפואה
קמפיין הגיוס שישנה את פני הרפואה
איך גייס הצבא האוסטרלי סטודנטים לרפואה לשורותיו? באמצעות מהלך סלולארי חדשני שמשלב מיון של עובדים ורפואה וירטואלית. השראה אמיתית
מאת: בתיה וייסמן
ההתפתחות הטכנולוגית המהירה בשנים האחרונות, יחד עם הקושי הגובר באיתור, גיוס ושימור עובדים מצטיינים, מאלצים את המגייסים לעלות רמה כל הזמן. כהוכחה, כמות המגייסים אשר משתמשים בטכנולוגיות חדשות לטובת אסטרטגיות גיוס חדשניות וקמפיינים מוצלחים - נמצאת בעלייה מתמדת.
דוגמא לקמפיין אחד שהתעלה על עצמו מצאנו במקום בו לא ממש ציפינו למצוא חדשנות בתחום הגיוס הסלולארי והגיוס בכלל: הצבא.
"הרופא הסלולארי": האפליקציה שעזרה לצבא אוסטרליה לגייס לשורותיו
בתחילת 2012, ביקש צבא אוסטרליה לגייס לשורותיו סטודנטים מצטיינים לרפואה. הסטודנטים שיימצאו מתאימים ויגויסו - יזכו למלגת לימודים מלאה ולעבודה מאתגרת עם קהלים רחבים. בכדי למשוך את קהל הסטודנטים הצעיר וחובב הטכנולוגיה, שיתף הצבא פעולה עם סוכנויות הפרסום האוסטרליות
VML
ו-
GPY&R
, ויצר מודעות גיוס אינטראקטיביות אשר עושות שימוש באפליקציית
augmented reality
.
כאן אנו מגיעים לעיקר, שהוא קמפיין גאוני וחדשני. במסגרת הקמפיין, אשר זכה לשם "
Mobile Medic
", פורסמו מודעות ברחבי מספר אוניברסיטאות באוסטרליה, שכללו תמונות של חיילים וחיילות. באמצעות האפליקציה, אפשר היה לכוון את מכשיר ה-
iPhone
או ה-
iPad
ולסרוק את תמונת ה"פציינט". לאחר מכן, ניתן לאבחן ולטפל בצורה וירטואלית בבעיות הרפואיות של הדמויות, באמצעות מגוון כלים וירטואליים: שימוש בסטטוסקופ בכדי להאזין לפעימות לבו של המטופל, בדיקת א.ק.ג., צילום רנטגן וכן צילום אולטרסאונד.
בעזרת
כלי אבחון וירטואליים
שכאלו, הסטודנט יכול לזהות ולאבחן את המחלה ולהציע אפשרויות טיפול. לבסוף, מי שהתנסה באפליקציה, יכול לשתף את תוצאות האבחנה שלו בפייסבוק וכך לעודד חברים נוספים לנסות אותה.
באנרים דיגיטליים לאבחון רפואי. מתוך הקמפיין של הצבא האוסטרלי
סטודנטים אשר פתרו נכונה את תהליך האבחון והציעו טיפול מתאים, זכו לשיחת טלפון מאנשי הגיוס של צבא אוסטרליה, אשר החמיאו להם על הצלחתם והציעו להם להצטרף לשורותיהם.
היצירתיות בגיוס שזכתה לתהילה בינלאומית
המהלך זכה להצלחה כפולה. ראשית, מבחינת השגת מטרתו הראשונית: האפליקציה הורדה כ-8,000 פעמים במהלך החודשיים הראשונים לקמפיין. כ-76% מהסטודנטים המוגדרים כקהל היעד שלה, טענו כי היא גרמה להם לרצות לדעת יותר עליה. 64% הצהירו, כי המפגש איתה, גרם להם לשקול קריירה צבאית.
ההצלחה השנייה היא בתחום יחסי הציבור. המהלך זכה לחשיפה תקשורתית נרחבת באוסטרליה, ובשנת 2012 אף זכה ב-6 פרסי
Cannes Lion
בפסטיבל
Cannes Lions
הבינלאומי ליצירתיות.
"אני מעריץ גדול של שימוש בפרסום דיגיטלי, כדי ליצור משהו שהוא גם מרשים – וגם פונקציונאלי", אומר בנג'מין פאלמר, מנכ"ל משרד הפרסום "
THE BARBARIAN GROUP
", אשר הגתה והוציאה לפועל את הקמפיין. "והקמפיין הזה, בעיניי, מצליח לעשות את שניהם.
"
אבחן את החולה
–
ובוא לעבוד
.
סטודנטית לרפואה "מגישה מועמדות"
אם מאבחנים (...) את המחשבה מאחורי הקמפיין, מבינים עד מהרה את הגאוניות שבו. ראשית, הוא
מכוון לקהל היעד הרלוונטי ביותר
, ולא יורה לכל הכיוונים. המשימה שמציעה האפליקציה מהווה למעשה מבחן מיון מקדים, שחוסך למגייסים זמן רב וחיוני בתהליך.
שנית, הוא משתמש
במשחקי
וּ
ת
ואינטראקטיביות
כדי למשוך פנימה את המועמד, ולגרום לו להגיש מועמדות, לפעמים מבלי שהתכוון לכך מלכתחילה.
פעם אחר פעם ניתן לראות שחברות
שמנהלות את הגיוס שלהן באמצעות מוטיב המשחקיוּת
נתפסות
(בזירה הישראלית במיוחד) כפורצות דרך וייחודיות
.
שלישית, הוא בחר באפיק הנכון והרלוונטי ביותר:
קמפיין ממוקד מובייל
, שרוב מחפשי העבודה הצעירים חיים בו, ומחפשים דרכו עבודה. להמחשה,
מחקר שערכנו לסיכום שנת 2014
מצא כי
כמעט רבע
(24
%
)
ממחפשי העבודה במשק הישראלי שולחים את קורות החיים שלהם
–
דרך המובייל (
בארה"ב, אגב, האחוזים גבוהים והרבה, וסקרים מסוימים מדברים אפילו על 70%).
ואחרון חביב: הוא לא נתקע בגבולות המוכר והקל. פיתוח טכנולוגי מהסוג שראינו בקמפיין, מצריך
חשיבה יצירתית במיוחד
, כמו גם השקעה כספית מרובה (כנראה). אבל כשרואים את התוצאה, מבינים כי היא השתלמה. אין ספק כי מדובר ברעיון חדשני ומקורי – לא רק מבחינת גיוס עובדים, אלא גם כזה שעשוי לשנות את הדרך בה סטודנטים לרפואה לומדים ומאבחנים את הגוף האנושי.
רוצה להפקיד את הגיוס שלך בידיים המקצועיות ביותר? לחצ/י כאן
מדור:
עולם הגיוס
כתבות נוספות באותו הנושא:
עולם שלם של פתרונות פרסום
5 העוונות הגדולים של המגייסים בשנה החולפת
שמור על קשר:
077-6-000-000
|
|
|
גיוס עובדים
פרסום מודעת דרושים
כתבות ומדריכים
מחשבון עלות שכר עובדים
מה לשאול את המועמד בראיון עבודה?
איך לנסח מודעת דרושים טובה?
ראיון טלפוני יחסוך לכם כסף
6 דברים שמראיין צריך לבדוק בראיון עבודה
על האתר
שירות לקוחות
מי אנחנו
תנאי שימוש
שאלות נפוצות
רוצה לעבוד ב AllJobs ?
מעסיקים ממליצים
חיפוש עבודה
חיפוש עבודה
הצעות עבודה