היום
עובדים גויסו
58
התחברות / הרשמה
כבר נרשמת לאתר? התחבר כאן
שדה חובה
שכחתי סיסמה
כניסה
מעסיק חדש? כאן נרשמים
הגדרות
ממשק ניהול גיוסים
יצירת משרה חדשה
התנתק
ניהול גיוסים
פרסום משרה
חבילות ומבצעים
פתרונות הגיוס שלנו
שירותי השמה
שירותי מיון
מוצרי מדיה וכלים ויזואליים
כלי מיתוג מעסיק
שירותים נוספים
בדיקות מהימנות דיגיטליות
חיפוש עבודה
מה מעניין אותך?
חיפוש וגיוס עובדים - פרסום מודעה
|
עולם הגיוס
|
חברות השמה וכח אדם
אולג'ובס
»
עולם העבודה - מאמרים
»
מדור עולם הגיוס
»
איך תשווקו לעובדים הפוטנציאליים את ההטבות שאתם מציעים?
איך תשווקו לעובדים הפוטנציאליים את ההטבות שאתם מציעים?
מעניקים הטבות וצ'ופרים לעובדים? מצוין. אבל האם העובדה הזו ידועה גם למחפשי העבודה ולמועמדים? כמה עקרונות פשוטים יסייעו לכם להפיץ את הבשורה החיובית וכך למשוך אותם אליכם
מאת בתיה וייסמן, מנהלת תוכן גיוס עובדים ב-
AllJobs
אם החברה אותה אתם מנהלים רושמת רווחים נאים, כנראה שגם העובדים שלכם נהנים מכך, וזוכים מדי פעם למתנות, הטבות וצ׳ופרים. למשל: ייתכן שממש כמו משרד עורכי הדיןBingham McCutchen , אתם מציעים לעובדיכם את המושבים הכי טובים במשחקי ספורט. אולי, כמו חברת ההיי-טק Intuit, אתם מספקים אימוני כושר קבועים לעובדיכם כדי לשמור עליהם פעילים ושמחים.
אולם הטבות לבדן אינן מספיקות, וכדאי להציג אותן בדרך מושכת ומקורית. זאת לא רק כדי לשמח את העובדים הקיימים ולשפר את מעמד המותג שלכם בקרב לקוחותיכם - אלא גם כדי למשוך אליכם עובדים חדשים. מחפשי העבודה משוטטים בין אתר לאתר, בין חברה לחברה, ומשווים את יתרונותיה עם אלה של המתחרים. מסיבה זו כניסה לרשימת החברות שהכי כיף לעבוד בהן בישראל, למשל, יכולה להיות מאוד אפקטיבית עבורכם. לכן, עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מקדישים מספיק תשומת לב להצגת יתרונותיכם, כפי שאתם משקיעים בפרסום המשרות הפנויות בחברה.
תמונות, מילים ושקיפות: טכניקות שיווק הטבות מנצחות בקרב החברות המובילות
וחוץ מה"למה?", חשוב להבין גם "איך?". למשל - רשימה מסודרת של כל היתרונות אשר החברה שלכם מציעה יכולה לגרום למועמד בלבול ושעמום, שיובילו לבהייה ופספוס היתרונות המגניבים שלא הבלטתם מספיק.
כדי לעזור לכם לראות כיצד להפוך את ההטבות ליתרון בגיוס מועמדים, איתרנו מספר דוגמאות לחברות שעושות עבודה טובה בשיווק ההטבות אותן הן מציעות ומצליחות למשוך עובדים רבים באמצעותן.
ויזואליה היא המפתח להכל: השתמשו בתמונות מפתות
כל מומחה שיווק מתחיל יגיד לכם שהדבר הראשון שאנשים מסתכלים עליו - הוא תמונה מושכת. שימוש בעזרים ויזואליים לשיווק ההטבות שלכם (והתכנים שלכם בכלל) תגביר, סביר להניח, את כמות הצופים בהם.
חברת הסקרים SurveyMonkey מתחזקת עמוד נפרד באתר האינטרנט שלה אשר מציג את הצ׳ופרים שהיא מעניקה לעובדיה. העמוד פשוט, ויזואלי וישיר, ואם לתמצת - הוא יכול לגרום למועמד להרגיש שזוהי החברה המגניבה ביותר בעולם לעבוד בה.
גם ענקית הקמעונאות
Target
דואגת להבליט את יתרונותיה
,
ומחלקת אותם לקטגוריות
:
בריאות
,
חברה
,
קריירה
,
קהילה
,
כלכלה
-
ומלווה כל קטגוריה בסרטון וידאו עם הסברים
.
בכל אחד מהסרטונים מוצג עובד
,
אשר מסביר כיצד החברה השפיעה לטובה על חייו
.
למשל
,
בקטגוריה ״חברה״
,
עובד בשם טוני מסביר כיצד בחברה עודדו אותו לאזן בין החיים הפרטיים לקריירה
,
לחזור הביתה לעתים קרובות יותר
-
מה שגרם לו לבלות יותר זמן עם אביו בשנים שלפני מותו
.
דוגמה נוספת הנה של חברת שירותי המחשוב
Salesforce
, אשר
שדרגה את הצגת יתרונותיה
ויצרה אינפוגרפיקה צבעונית
,
מרשימה ונוחה למשתמש
,
אשר מציגה את הסיבות לכך שכל מועמד יגלה שעבודת החלומות שלו
היא בחברה. היתרונות נבחרים בקפידה ויוצרים השפעה מידית על מחפשי העבודה.
סוד ההצלחה של המילה הכתובה:
דברו במילים מנצחות
כשזה מגיע לקידום יתרונות - מילים משכנעות וקולעות יכולות לעשות את כל ההבדל. חברת האינטרנט Mozilla מוכיחה עיקרון זה. החברה אמנם מתחזקת עמוד הטבות אינטרנטי קטן, אך השפה הפשוטה והנגישה בה היא משתמשת יוצרת אפקט גדול. תחת הקטגוריה ״חטיפים״, למשל, נשאלת השאלה: ״האם אתה אוהב קפה לאטה? האם יש לך חשק לעוגיות? או האם אתה מעדיף דווקא פירות? מה שלא תרצה, יהיה לנו את זה. ואם לא - נשיג את זה.״
גם הבנק האוסטרלי
Commonwealth
מיטיב בבחירת המילים שלו. הבנק מדרג את יתרונותיו החל מ״הכרחיים״ עד ל״נחמד שיהיה״, ופונה למועמדים בביטויים יומיומיים אשר מעוררים אהדה והזדהות. כותרות כמו ״אנחנו גמישים״ (לתיאור הטבות הקשורות
בסגנון
חיים
) או ״אכפת לנו״ (לתיאור שירותי ייעוץ) ועד ל״אנחנו שומרים על עצמנו״ (לתיאור הטבות בריאותיות) - יוצרות תיאורים נגישים ומושכים.
גם הגדולה מכולן, גוגל, נוקטת באסטרטגיית הדיבור בגובה העיניים. גוגל כותבת בעמוד ההטבות שלה: ״הכל נועד כדי לאפשר לגוגלרים להתמקד בדברים שהם אוהבים, בתוך ומחוץ לעבודה״.
רואים לכם, וזה לגמרי בסדר:
תקשרו את עצמכם בשקיפות מלאה
והנה דוגמה לחברה אשר נוקטת באסטרטגיה שונה, אך לא פחות טובה: AARP, אגודת הגמלאים האמריקנית, נוקטים בגישה מסורתית יותר, ומציגים בתחתית אתר הקריירות שלהם
קישור למכרה זהב של ממש
: שלושים ושישה עמודים מפורטים, הכוללים את תכנית הבריאות, שיעורי תמלוגים בחופשות, ורשימה ארוכה של אנשי קשר לשאלות נוספות, ובכך למעשה מכריזים מבלי להגיד זאת כי הם
שקופים לחלוטין
, ולא מסתירים כלום מעיני עובדיהם. נכון, אמרנו שרשימות ארוכות הן מייגעות ומפרכות, אבל בכל הנוגע למקרה הזה (ולקהל היעד שלו), לפעמים זה פשוט עובד.
לסיכום, כמעט לא קיימת חברה מצליחה אשר אינה מתגמלת את עובדיה בהטבות וצ׳ופרים, אך קיימות חברות רבות אשר לא יודעות להפוך את זה ליתרון בתחום הגיוס. אל תחששו לשווק את כל הדברים הטובים שעובדיכם מקבלים. לא מדובר ב"מתן בסתר", אלא בנתונים שכדאי לכם לחלוק עם כל מי שרק יתעניין בכך - לטובתכם.
מדור:
עולם הגיוס
כתבות נוספות באותו הנושא:
5 סיבות מעולות מדוע מקצוע הגיוס הוא מקצוע מצוין לעבוד בו
דברו דוגרי: גיוס נטול קלישאות
שמור על קשר:
077-6-000-000
|
|
|
גיוס עובדים
פרסום מודעת דרושים
כתבות ומדריכים
מחשבון עלות שכר עובדים
מה לשאול את המועמד בראיון עבודה?
איך לנסח מודעת דרושים טובה?
ראיון טלפוני יחסוך לכם כסף
6 דברים שמראיין צריך לבדוק בראיון עבודה
על האתר
שירות לקוחות
מי אנחנו
תנאי שימוש
שאלות נפוצות
רוצה לעבוד ב AllJobs ?
מעסיקים ממליצים
חיפוש עבודה
חיפוש עבודה
הצעות עבודה