באנר מגה
פתרון תדמיתי וגיוסי מוביל. זהו הבאנר הבולט ביותר באתר ומופיע בכל גודלו עם פתיחת העמוד (First viewׂ)
באנר המגה מאפשר להעביר מסרים ויזואליים וטקסטואליים רחבים.
מצוין לתמיכה בפיקים בגיוסים וכן להעברת מסרים מורכבים
על יתרונות החברה על פני חברות מתחרות בשוק.
מיקום: עמוד הבית ו/ או בקטגוריות החיפוש הרלוונטיות
תכונות: הבאנר נשאר קבוע בטווח העין של הגולש כל הזמן
תומך וידאו, סאונד במעבר עכבר
גודל: 202/450
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
באנר עליון
פתרון מפולח להעברת מסרים ויזואליים קצרים וחדים
למועמדים הרלוונטיים,מתאים לפרסום תדמיתי או
כתמיכה לגיוסים מורכבים.
מיקום: מוצב בראש העמוד בקטגוריות החיפוש הרלוונטיות
תכונות: תומך וידאו, סאונד במעבר עכבר
גודל: 468/60
תוספות אפשריות: לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
באנר ימין
מאפשר פתרון מפולח להעברת מסרים ויזואליים וטקסטואליים רחבים.
מתאים ביותר להעברת מסר תדמיתי או כתמיכה בגיוס רחבים.
מיקום: מוצב מימין העמוד בקטגוריות החיפוש הרלוונטיות
תכונות: תומך וידאו, סאונד במעבר עכבר
גודל: 160/360
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
באנר כותרת טקסט
מתאים במיוחד ככלי לקידום גיוסים. מפולח ופונה לעיניים רלוונטיות בלבד.
כוחו של המוצר בהשתלבותו בתוכן המשרות הכללי, השורה נתפסת
כאובייקטיבית ופחות כמוצר פרסומי ולכן אפקטיבית ביותר.
מיקום: ראש תוצאות החיפוש בקטגוריות הרלוונטיות
תכונות: עד 8 מילים לשורה
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
באנר משרת השבוע
באנר המופיע תחת כותרת משרת השבוע, המציג את המשרה כמשרה אטרקטיבית שכדאי לשים אליה לב. הבאנר מעוצב כמשרה בולטת וזוכה להיענות רבה של מחפשי עבודה תוך זמן קצר.
מיקום: עמוד הבית
תכונות: עד 20 מילים לתיאור המשרה, בצירוף לוגו החברה
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
שדרת מותגים עמוד הבית
שדרה בעמוד הבית המציגה לוגואים של החברות המובילות
במשק. שדרת הלוגואים מאפשרת מיקום בחיק חברות מובילות נוספות
ועוזרת להעמיק את המיתוג והתדמית של חברתך כמובילה.
הכניסה לשדרה מוגבלת לחברות המובילות במשק.
מיקום: צד ימין בעמוד הבית
תכונות: גודל – 75/65
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
שדרת מותגים מפולחת
הופעת הלוגו של החברה בקטגוריות החיפוש הרלוונטיות למשרה נותן מענה מלא
לצורך של החברה להיות באופן קבוע ב-Top of mind של כל עובד בישראל בתחומים הרלוונטיים לה.
חשיפה קבועה ובולטת של החברה בין המותגים המובילים מעניקה לחברה מיצוב גבוה,
ומאפשרת גיוס עובדים מובילים בתחומה.
מיקום: מימין לתוצאות החיפוש בקטגוריות הרלוונטיות לחברה.
תכונות: גודל – 55/55 בשילוב תיאור קצר של החברה
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
שדרת לימודים ראשית ומפולחת
הקישור בין עבודה ללימודים הוא בלתי נמנע.
הלימודים, ההכשרה המקצועית ובכלל מאפשרים לאדם לעתים להתאים
עצמו לדרישות המשרה ולעתים לשדרג עצמו על מנת להתקדם במקום העבודה
הנוכחי או במקום העבודה הבא. מועמד המרגיש כי הוא נמצא הצומת דרכים בקריירה
נכון יהיה פעמים רבות להמליץ לו דווקא על פנייה להכשרה/ לימודים ולאו דווקא על התקדמות תעסוקתית.
שדרות הלימודים כמו שדרות המותגים מאפשרות למוסד ההשכלה להציג עצמו
באופן קבוע מול מחפש העבודה ולהישאר ב-Top of mind שלו לשעת צורך.
מיקום: צד ימין בעמוד הבית, ומימין לתוצאות החיפוש בקטגוריות הרלוונטיות.
תכונות: לוגו בגודל 75/65 (בדף הבית) ו 55/55 בשילוב תיאור קצר של מוסד הלימוד (בעמודי התוצאות).
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
פרסום בדיוור היומי
65,000 מועמדים מקבלים מידי יום דיוור משרות יעודי להם.
אחוזי פתיחת הדיוור גבוהים מאוד ועומדים על 81%, מה שהופך
את הפרסום בדיוור היומי המופיע בראשו לכלי משמעותי בגיוס עובדים ולפרסום לימודים
ניתן לפרסם בראש הדיוור היומי במספר צורות:
1. שורת טקסט המכילה עד 8 מילים להעברת מסר יחיד, ברור המתבקש להיתפס כחלק מתוכן הדיוור
2. באנר המשלב טקסט ליצירת בולטות יחד עם מסר טקסטואלי ברור.
3. באנר משרת השבוע בדיוור היומי לשילוב בין נושא הדיוור (דיוור המציג את המשרות החדשות הרלוונטיות למועמד) ובין בולטות למשרה ספציפית זו.
פרסום בדיוור היומי מתאים לגיוסים דחופים "מעכשיו לעכשיו", או לחלופין לפרסום לימודים
ובעל אפקטיביות גבוהה ומיידית. ניתן לפרסם בדיוור היומי
לקבוצות מחפשי עבודה מפולחת, כגון מתכנתים, אנשי שירות לקוחות וכד'.
מיקום: ראש דיוור משרות יומי הנשלח לכלל הגולשים.
תכונות: עד 8 מילים בכותרת.
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
דיוור ממוקד
הצעת עבודה או לחלופין הצעת לימודים הפונה פנייה שמית, אישית למחפש העבודה בצורת דיוור הנשלח מAllJobs .
הדיוור מפולח על פי קהל היעד של המשרה, ולחברה המפרסמת שליטה
על תוכן הדיוור ועיצובו. הדיוור הממוקד הנו פנייה יזומה, אישית המאפשרת
לחברה להציג את הצעת העבודה שלה באור הזרקורים ולשלב מסרים נוספים
תדמיתיים או אינפורמטיביים אודות החברה.
מיקום: דיוור מלא.
חזור למעלה
|
|
תוכן שיווקי
כתבה פרסומית המוצגת בעמוד הבית כחלק משדרת הכתבות, ובעמודי תוצאות החיפוש המפולחים
בשילוב תמונה או לוגו חברה.
הכתבה מאפשרת העברת מסרים מורכבים יותר באופן המצטייר ככלי אינפורמטיבי, ואובייקטיבי
מיקום: שדרת הכתבות בעמוד הבית, שדרת כתבות בעמודי התוצאות המפולחים
תכונות: עד 600 מילים לכתבה
תוספות אפשריות: הפנייה לדף חברה ממותג המכיל את משרות החברה (מומלץ!)
אפשרות הפנייה לקישור חיצוני.
חזור למעלה
|
|
מיון מקצועי של מועמדים
שירות המאפשר לך פרסום משרה לכלל גולשי האתר, יחד עם מיון מקצועי, קפדני וממוקד לצרכים שלך, המבוצע ע"י רכזת גיוס בעלת ניסיון בתחום
ומבטיח שבסופו של דבר תקבל רק את המועמדים המתאימים לדרישותיך.
עוד על השרות
חזור למעלה
|
חבילת הסתגלות
חבילה מודולארית המאפשרת לארוז בחבילה אחת מנוי חודשי לאתר AllJobs, כתיבה מקצועית של קורות חיים ואימון טלפוני לקראת ראיון עבודה. מטרת החברה לאפשר לגוף המפטר להקל על המפוטרים מהחברה על ידי מתן כלים למציאת עבודה שמקצרים את משך החיפוש ומראים לעובד כי החברה אותה עזב עושה עוד קצת בכדי לדאוג לביטחונו הכלכלי. לאחר שנים של ניסיון במתן שירות אל מול מחפשי עבודה אנו מאמינים כי שילוב נכון של נגישות למשרות,
קו"ח מתאימים ומוכנות לראיון עבודה יכולה לשפר משמעותית את הסיכוי של כל אחד למצוא משרה חדשה.
עוד על השרות
חזור למעלה
|