דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים פלאפון
פלאפון

    דרושים פלאפון

    תחום עיסוק
    תקשורת וסלולר
    כמות עובדים
    מעל 100

    מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

    שעות גמישות - סטודנטים והורים

    פרסים ותחרויות

    ימי כיף וערבי גיבוש

    הכשרות והשתלמויות מקצועיות

    בונוסים

    עוד עלינו

    דרושים ב- פלאפון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- פלאפון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בMatch השמה מחברת
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    יהול תיק לקוחות בתחום הבטיחות: שימור לקוחות, הגדלת נפח הפעילות של הלקוח,
    הגדלת סל המוצרים, אפיון צרכים והתאמת פתרונות מקצועיים ללקוח.
    טיפול בהצעות מחיר, בניית ההצעה, תמחור וקביעת הנחות, ניהול מו"מ מול הלקוח וניהול מעקב.
    עבודה על פי יעדים ועל פי תכניות עבודה.
    עבודה מול גופים תעשיתיים ומוסדיים.
    דרישות:
    סיון בניהול תיקי לקוחות ומכירות טלפוניות חובה! (לא שירות לקוחות ולא תיאום מכירות)
    אוריינטציה שיווקית ומכירתית, אוריינטציה טכנית, יכולת לימוד עצמי גבוהה, אדיבות, שירותיות, משימתיות, אסרטיביות, סדר וארגון, ויכולת לעבוד על פי שיטת עבודה מסודרת, יכולת לקדם תהליכים ויכולת עבודה בצוות.
    אנגלית טובה חובה! (לצורך לימוד חומר מקצועי)
    ידע במחשב: היכרות טובה עם תוכנות האופיס, פריוריטי יתרון
    היכרות טובה עם האינטרנט.
    השכלה אקדמאית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7920328
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה פיננסית ציבורית מובילה במשק בתחומה בפתח תקווה
    דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות חייבים
    קיים גם תקן סטודנט ותקן אם!

    הזדמנות להשתלב בארגון שמדורג ב15 חברות שהכי טוב לעבוד בהן במשק. קליטה כעובד/ת חברה מיום א
    בונוס שנתי, תנאים סוציאלים מלאים, תן ביס,חדר אוכל וחדר כושר בארגון, אחת לשנה נופש חברה בחול ועוד

    ממוצע שכר-11-13k
    מענק התמדה אחרי חצי שנה 3000 שח, אחרי שנה עוד 3000 שח

    הגדרת התפקיד:
    עבודה במחלקת גביה- ניהול תיקי לקוחות החייבים של החברה
    שיחות יוצאות ונכנסות ללקוחות שחזרו להם תשלומים- שירות וגביית חובות מלקוחות תוך שימור שלהם כלקוח בחברה

    ימים ושעות עבודה:

    תקן הורה:
    8:30-15:30, יום בשבוע עד 19:00
    יתכנו עד 2 ימי שישי עד 12:30. יש חודשים שלא עובדים בכלל בשישי

    משרה מלאה:
    08:30-16:30, יום בשבוע עד 19:00
    יתכנו עד 2 ימי שישי עד 12:30. יש חודשים שלא עובדים בכלל בשישי

    תקן סטודנט:
    ניתן לעבוד רק 4 ימים וללא שישי
    דרישות:
    ניסיון ממוקדי שירות/מכירה-חובה,ניסיון בעבודה במחלקת גבייה יתרון משמעותי
    יכולת התנהלות עצמאית בכתב ובע"פ מול לקוחות
    יכולת עבודה עצמאית
    יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
    אסרטיביות, שירותיות, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7932238
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    מנהל /ת תיקי לקוחות מלווה ברמה מקצועית שירותית ותפעולית כנקודת ממשק מרכזית, את לקוחות החברה (ארגונים עסקיים גדולים בישראל) - באמצעות הצעות מחיר לרכיבים, וידוא טיפול בהזמנות, ניהול יחסים ותקשורת עם נציגי הלקוח, ומעקב תהליכי האספקה מהעולם של חברת "מיני סירקוט" העולמית (מובילה גלובלית בתחומי אלקטרוניקה ו RF).

    התפקיד אינו טכני ולא דורש ידע הנדסי, אלא שירותי-מסחרי-אדמיניסטרטיבי והוא משלים את עבודת האיפיון המקצועית של מהנדסי החברה שאחראים על הצד ההנדסי-טכני שעובדים מול ארגון הלקוח עד לסגירה (ורק אז נכנס מנהל/הלקוחות).

    משרדי החברה (12 עובדים) ממוקמים ברמת השרון, באוירה משפחתית וירוקה.

    הלקוחות שלנו הם כמצויין חברות גדולות בישראל מתעשיות שונות כולל ביטחוניות, טלקומוניקציה, תעופה וחלל, רפואי וחקלאות מתקדמת ועוד. 
     
    ביו לקוחותינו חברות ישראליות דוגמת רפא"ל, אלביט, סולראדג', KLA, אינטל ודומים.

    אודות התפקיד:
    לאחר שמהנדסי החברה הציעו את פתרונות ומוצרי החברה - וארגון הלקוח (המזמין) מעוניין בפתרונות החברה:
    1. נכנס /ת מנהל /ת הלקוחות לפעולה, ומלווה את ההמשך של ליווי וטיפול ישיר על כל הצעות מחיר, בניית ההזמנות, תימחור, מעקב ביצועי ההזמנות ושירות לקוחות.
    2. התפקיד ממוקד באופרציית השירות ותפעול עסקי מול לקוחות גדולים במשק המתבצעת מול גופי הרכש של ציוד הארגונים שלנו ומול מטה האספקה בעולם.
    3. מנהל הלקוח מהווה את נקודת הממשק העיקרית ללקוח לאורך חיי הפעילות מול הלקוח בהזמנות קיימות וחדשות.
    צוות קבוצת ההפצה הוא בן 12 עובדים (החברה בעולם מונה עשרות אלפי עובדים)
     
    אודות החברה:
    חברה נציגה ומפיצה בלעדית של Mini-Circuits בישראל ומשמשת כקשר ישיר עבור לקוחות בישראל למבחר ברמה העולמית של Mini-Circuits של מוצרי RF, IF ומיקרוגל באיכות גבוהה מ-DC ועד 100+ GHz. החברה מחוייבת לערכים ותרבות ארגונית של מצויינות, עם מחויבות חזקה לחדשנות. לפגוש ולעלות על שביעות רצון הלקוחות, אנו מתמחים באספקת מוצרים ושירותי RF בעלי ביצועים גבוהים
    כמנהל לקוחות (חשבונות לקוח) את/ה תהיה נקודת הקשר העיקרית עבור לקוחותינו, תנהל/י את ההזמנות שלהם, הצעות המחיר והבטחת חווית לקוח חלקה. תפקידך יהיה מכריע בשמירה על קשרי לקוחות חזקים, ייעול תהליכים ותרומה להצלחה הכוללת של עסקי האלקטרוניקה RF שלנו.

    תחומי עניין של בעל/ת התפקיד:
    - תקשורת לקוח: מיצוב כגורם המקשר העיקרי בין לקוחות וצוותים פנימיים. מענה לפניות הלקוח לגבי הצעות מחיר, הזמנות, לוחות זמנים לאספקה וכל עניין לא טכני.
    - תהליך הצעת מחיר: הפקת הצעות מחיר מדויקות ובזמן המבוסס על דרישות הלקוח וצוותים פנימיים כדי להבטיח שהצעות המחיר הן מקיפות, תחרותיות ומתואמות.
    - ניהול שירות הזמנות לארגונים ומעקב: ניהול תקשורת יזומה עם לקוחות לאורך תהליך מילוי ההזמנה. אספקת עדכונים שוטפים על סטטוס ההזמנה, לוחות זמנים של משלוחים, וכל עיכוב אפשרי.
    - פתרון בעיות: טיפול ב"דאגות" לקוח, אי התאמות ובעיות הקשורות להזמנות, הצעות מחיר ומשלוחים של הלקוח.
    - תיעוד: שמירת רישומים מדויקים ומאורגנים של במערכת ה CRM  לרבות אינטראקציות עם לקוחות, הצעות מחיר, הזמנות ותקשורת באמצעות תוכנת CRM וכלים רלוונטיים אחרים.
    - בניית מערכות יחסים: פיתוח קשר חזק עם לקוחות על ידי הפגנת שירות לקוחות יוצא דופן, תגובה מהירה, אמינות והבנת צרכי לקוח.
     
    למה להצטרף אלינו?
    אנו חלק  מצוות קטן ומסור שמעריך את שביעות רצון הלקוחות ומצוינות בתחום האלקטרוניקה RF. תהיה לך הזדמנות לעבוד עם אנשי מקצוע בתעשייה, לתרום לתהליכים יעילים ולמלא תפקיד חיוני בשיפור חווית הלקוח. אנו מציעים תגמול תחרותי, סביבת עבודה תומכת והזדמנויות לצמיחה מקצועית.
    * המשרה אינה היברידית.
    * המשרדים (רמת השרון) מאפשרים חנייה ונוחות הגעה.
    * המשרה אינה כוללת רכב חברה
    דרישות:
    - התאמה והבנה שעיקר פעילות ניהול הלקוחות הינה משרדית (לא משרת שטח).
    - ניסיון מוכח בתפקידים ניהול לקוחות משרדיים דוגמת SDR/SDM ניהול מכירות   פנים, CSM/ניהול הצלחת לקוחות ותמיכה במכירות או תפקיד בשירות לקוחות.
    - אישיות תפעולית/ תקתקנית/ יעילה.
    - מצויינות בירידה לפרטים וסגירת מעגלי תקשורת וסדר ארגוני.
    - יכולת תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה (עברית ואנגלית).
    - כישורי ארגון חזקים ותשומת לב לפרטים.
    - מיומנות בשימוש בתוכנת CRM וב-Microsoft Office Suite.
    - יכולת ריבוי משימות וניהול חשבונות לקוח מרובים בו זמנית.
    - כישורי פתרון בעיות ויכולת שיתוף פעולה בין צוותים.
    - חשיבה ממוקדת לקוח ותשוקה למתן שירות יוצא דופן.
    - נוכחות מלאה במשרדנו ברמת השרון (לא היברידית) בימי העבודה ראשון-חמישי.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7906999
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהוט מובייל בע"מ
    מיקום המשרה: כפר סבא וחדרה
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על תפקודו הסדיר של הדוכן במהלך שבוע העבודה בימים א עד שבת.
    קביעת לוז וסידורי עבודה כולל תורנויות סופ"ש / שישי או מוצ"ש.
    אחריות מלאה עמידה ביעדי המכר של הדוכן.
    ניהול הנציגים. גיוס קליטה הכשרה מלאה בדוכן.
    ניהול יום העבודה חלוקת העבודה ועמידה בקצב הביצוע.
    עזרה מקצועית לנציגים בזמן משמרת
    עזרה בסגירת עסקאות
    הצפת קשיים ובעיות בניהול יום העבודה
    סגירת קופה והצהרות
    הקצאת לידים לנציגים
    העברת תדריכי בוקר
    ניהול משמרת: חלוקת הפסקות, תפעול כ"א.

     חופשה לחו"ל או אייפון 15 פרו מקס לאחר חצי שנה (בכפוף לתקנון)!
    דרישות:
    ניסיון במכירות -חובה.
    ניסיון ניהולי יתרון.
    יוצא/ת חברת תקשורת יתרון משמעותי.
    יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי של משימות. יחסי אנוש טובים.
    כפיפות ישירה למנהל תחום דוכנים על פי חלוקה לאזורים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7918065
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בתקשוב
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת תקשוב, חברת השירות המובילה דרוש/ה מנהל /ת צוות למוקד של כלי ירי
    מיקום המשרה:נתניה


    תיאור התפקיד:
    ניהול צוות
    עמידה ביעדי הגיוס ושימור, תפעול ממשקים פנימיים וחיצוניים
    ניהול שעות עבודה, משובים, חניכה, בקרת איכות, הפסקות ועוד
    יכולת למידה עצמאית מהירה
    ניהול פרויקטים רוחביים, שימור עובדים, הפקת דוחות ושליחת נתונים.
    דרישות:
    ניסיון ניהולי קודם חובה אפשרי גם ניסיון קודם כנציג.ה בכיר.ה
    ניסיון כראש צוות יתרון משמעותי
    אוריינטציה מכרתית יתרון
    אחריות ניהולית לעמידה בלוחות זמנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704230
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בCalanit by One
    מיקום המשרה: נתניה וחדרה
    סוג משרה: מספר סוגים
    אנו בחברת Calanit by one מחפשים אחמ"ש למוקד שירות לקוחות בנתניה.

      במסגרת התפקיד:
      אחריות על הרמה המקצועית של הנציגים, מתן תמיכה מקצועית, חניכה ומשוב לנציגים.
      אחריות על שביעות רצון הלקוחות ומתן מענה לבעיות מורכבות ולתלונות לקוחות.
      העברת הדרכות מקצועיות לנציגים.
    דרישות:
    דרישות:
     ניסיון כבכיר / אחמ"ש חובה.
     ניסיון במוקדים חובה.
     ניסיון בשירות לקוחות חובה.
     נכונות למשרה מלאה במשמרות בוקר/ערב ושישי לסרוגין- חובה.

     מיקום המשרה: נתניה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7876404
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיקאה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
    הזדמנות להקפיץ את הקריירה שלך קדימה, להביא את היכולות הניהול שלך לידי ביטוי וליהנות מאפשרויות קידום וצמיחה, אווירה משפחתית ובנוסף לקבל תנאים מצויינים: חדר אוכל מפנק במחיר מסובסד, הנחות קבועות בחנויות, שלל מתנות בחגים ואירועים, אירועי גיבוש ורווחה ופינוקים.

    ניהול ותפעול המשמרת בדלפקי שירות הלקוחות.
    ניהול ישיר של צוות העובדים בעמדות השונות: דלפקי שירות, הובלות ואיסוף הזמנות.
    הובלת המחלקה לעמידה ביעדים.
    טיפול בלקוחות ומתן מענה לרבות שיחות מנהל.
    בקרה על נהלי העבודה ואכיפתם בעמדות השונות.
    מתן שירות פנימי בממשקי עבודה ולמחלקות השונות בחנות.
    דרישות:
    ניסיון בניהול צוות עובדים- יתרון
    תקשורת בין אישית ברמה גבוהה
    יכולת הובלת תהליכים
    יכולת הבעה טובה (בכתב ובע"פ) בעברית ובאנגלית
    זמינות ונכונות לעבודה במשמרות כולל שישי
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7913523
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במכון פילת מקבוצת היי קפיטל
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת תיירות מובילה דרוש/ה מנהל /ת מוקד מכירות
    במסגרת התפקיד:
    ניהול צוות נציגים במגוון הבטים: עמידה בייעדי מכירות, פיקוח על תהליכי מכירה, הפקה, ניתוח של דו"חות ונתונים והצבת יעדים אישיים לצוות.
    אחריות על מקצועיות הנציגים: חניכה, ליווי, הטמעת נהלים ותהליכי עבודה במוקד.
    ביצוע משובים ושיחות אישיות, תוך שיפור מתמיד של יכולות הצוות.
    ליווי וקליטת נציגים חדשים, שימור עובדים ודאגה לשביעות רצונם.
    בניית שגרות ניהול יום יומית, כולל תדריכי בוקר, הדרכות והכשרות הנציגים.

    משרה מלאה בפתח תקווה - קריית אריה.
    דרישות:
    ניסיון של ניהול צוות במוקד - חובה
    שליטה מלאה ביישומי אופיס ויכולת ניתוח נתונים
    יחסי אנוש מעולים ואוריינטציה מכירתית
    יכולת להניע עובדים לעמידה ביעדים וניתוח תהליכים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7886302
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהוט מובייל בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות כוללת על ניהול המרכז כיחידות רווח והפסד
    הנעת העובדים לעמידה ביעדי השרות והמכירה
    חניכה בקרה ומדידה של הנציגים
    ניהול מכירות טלפוניות
    אחריות תפעולית ולוגיסטית על המרכז
    אחריות על הטמעת תהליכים ונהלי עבודה
    העבודה במשרה מלאה.
    דרישות:
    ניסיון בניהול צוות והנעת עובדים - חובה
    ניסיון בניהול מנהלים יתרון
    יוצא חברת תקשורת יתרון משמעותי.
    ניסיון במכירות - חובה
    יכולת ניהול והנעת עובדים

    דרישות נוספות:
    יכולת ניהול תהליכי בקרה, ייעול ושיפור
    התמודדות עם מצבי לחץ, עומס וריבוי משימות
    משימתיות ומכוונות גבוהה לעמידה ביעדים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7918079
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    שירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
    דרושים בשירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה ויציבה בתחום מוצרי האמבטיה דרוש/ה מנהל/ת למחלקת הזמנות ושירות.
    במסגרת התפקיד:
    - ניהול ותיאום הזמנות מלקוחות החברה
    - פיקוח על תהליך ההזמנה משלב הקליטה ועד האספקה
    - מתן שירות לקוחות איכותי ומקצועי
    - טיפול בפניות לקוחות ומתן פתרונות לבעיות ותקלות
    - עבודה שוטפת מול צוותי המכירות והלוגיסטיקה
    - שיפור וייעול תהליכי העבודה במחלקה
    - ניהול צוות בק אופיס + שירות לקוחות
    אם את/ה מחפש/ת תפקיד מאתגר ודינאמי בסביבה מקצועית ותומכת, אנו מזמינים אותך להגיש מועמדות ולהצטרף לצוות שלנו.
    דרישות:
    - ניסיון קודם בניהול מחלקת הזמנות ושירות - חובה
    - ניסיון בתחום מוצרי האמבטיה - יתרון
    - כישורי ניהול ויכולת עבודה בצוות
    - יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה ביעדים
    - שירותיות ויחסי אנוש מצוינים
    - שליטה מלאה בתוכנות מחשב רלוונטיות (סאפ ופריוריטי)
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7932395
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?