- בעלת ניסיון בטיפול בפניות ציבור בארגונים גדולים תוך מתן דגש על מתן שירות איכותי ומקצועי.
- תודעת שירות גבוהה לצד אוריינטציה מכירתית, יכולת ניתוח, הובלת תהליכים, יוזמת וכריזמטית.
- כושר ביטוי גבוה וניהול מו"מ, ניסיון בעבודה מול חוזים, יכולת עבודה עם קהל מגוון ויחסי אנוש מצוינים.
השכלה::
						2012-2008:   
						תואר ראשון במשפטים, מכללת "שערי משפט". 
						2008-2005:   
						לימודי תעודה: חינוך מיוחד, "החינוכית". 
						2008-2007:   
						קורסים מגוונים בשירות לקוחות ומכירה, במסגרת מקומות עבודה. 
						1999:             
						קורס קישור וגיוס כוח אדם, במסגרת השירות הצבאי.
					
					
						ניסיון תעסוקתי::
						2016-2015:
						עוזרת אישית למנכ"ל, חברת שילוח וספנות מובילה.
					
					
					
						2012-2010:
						עורכת דין ומתמחה, בתחום הפלילי, משרד עו"ד "השופט".
						
							- מתן שירות לקוחות פרונטאלי וטלפוני לצד עבודה מול גורמים חיצוניים: תביעות, פרקליטות וכיו"ב.
- טיפול אישי בבעיות מורכבות של לקוחות תוך שמירה על  אינטרס האישי של הלקוח והצגתו בתיק.
- ניהול מו"מ ושכנוע המער' המשפט לטובת הלקוח בהגעה להסדרי טיעון, תהליך הדורש כושר ביטוי גבוה.
- התמודדות עם סוגיות משפטיות מגוונות, כתיבת דו"ח משפטית, הגשת בקשות וביצוע מעקב.
- ביצוע ראיונות פרונטאליים ותשאולים הדורשת יצירת תקשורת טובה עם הלקוח.
- טרום התמחות בדיני נזיקין, משרד עו"ד "אשכנזי". (2012-2010)
 
					
						2010-2006:  
						מתאמנת (מטעם משרד המשפטים), חברה לאיסוף מודיעין עסקי ופרטי.
						
							- מתן שירות לקוחות פרונטאלי וטלפוני אל מול עורכי הדין של החב' וחברות גדולות בשוק, הוצל"פ ועוד.
- ביצוע הגהה לשונית בהתאם לבירוקרטיה משפטית, ניסוח דוחות, ניהול תיקים ואחריות אדמיניסטרטיבית.
- הדרכת צוות בתחום האיתורים, מתן מענה אישי והכוונה מקצועית; ניהול צוותים בשטח.
- ביצוע ראיונות פרונטאליים ללקוחות ועובדים פוטנציאלים, איסוף חומר וכתיבת דוחות מסכמים.
 
					
						2006-2005:
						ניהול תיקי לקוחות עסקיים, המגזר העסקי, חברת "קווי תקשורת".
						
							- ניהול פגישות, הגדרת דרישות וצרכי הלקוח, התאמת חבילת מכירה ברמה האישית.
- ניהול משא ומתן מתקדם, סגירת תנאים ודרכי התקשרות, תוך ביצוע תיאומים לוגיסטיים.
- ייזום פניות והגדרת נתח שוק בורסאי,  זכייה כאשת המכירות המצטיינת לשנת 2006.
 
					
						2002-1999:
						נציגת פניות הציבור, חברת "טלפוניה" תקשורת.
						
							- מחלקת פניות הציבור בחברה היוותה 'התחנה האחרונה' בתהליך \ השירות והשימור של הלקוחות.
- טיפול בתלונות מורכבות הכוללות מתן ייעוץ מקצועי, הכוונה, הדרכה ומתן הטבות עם דגש על שימור הלקוח.
- מתן פתרונות מקצועיים בתחומי השירותים, תקלות טכניות וטעיות בחיובים. עדכון במערכות Billing ו- ERP.
- קבלת קידום לאחר חצי שנה, מנציגת שירות לטיפול בפניות ציבור כתובות.
 
					שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – ברמה גבוהה מאוד | רוסית – ברמה טובה.
					שירות צבאי: שירות מלא בתפקיד קצינת קישור, כוח אדם מילואים, גדוד של דובדבן (2000-1999).
					יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי office, דוא"ל ואינטרנט | פדאור | תקדין | נבו | דינים | ERP | Billing
					** המלצות תינתנה עפ"י דרישה