לחברה בינלאומית מובילה בתחום מוצרי נעילה הממוקמת ביבנה דרוש/ה אחראי שירות לקוחות ושיפור תהליכים בתחום ה-SD ללקוחות בינלאומיים. העבודה הינה במחלקת שירות לקוחות בינלאומי. עבודה מאתגרת ומעניינת בממשק שוטף עם לקוחות החברה בחו"ל.
תיאור התפקיד:
טיפול בלקוחות החברה בחו""ל מקצה לקצה: הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח, קבלת הזמנות הלקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות ומעקב ביצוע בתוך הארגון, ניהול קשר פרואקטיבי עם הלקוח במטרה להרחיב ולהגביר את סל המוצרים והיקפי המכירה.
זיהוי צרכי הלקוחות ומתן פתרון לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך כדי שיתוף והרמת דגלים לבעלי תפקידים רלבנטיים בארגון להעלאת רמות השירות וערך לקוח חוץ ופנים ארגוני.
ניהול ואחריות איכות תשתיות הנתונים במערכות המידע בארגון, עדכון וניהול מחירון החברה ללקוח בתחום הייצוא.
איתור צרכים משתנים לעבודה במערכות התומכות ERP SAP / BI ואפיון שינויים במערכות בהתאם לתהליכי ונהלי העבודה בחברה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון חובה
- רקע טכני - חובה
- ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד הדורש ידע וכישורים דומים
- אנגלית ברמה גבוהה- חובה! שפות נוספות- יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office בפרט ידע ב- Excel ברמה גבוהה טבלאות ציר, סינונים מתקדמים
- היכרות וניסיון עם SAP יתרון
- ניסיון עבודה בחברה גלובאלית- יתרון משמעותי
- משרה מלאה ממשרדינו ביבנה עם נכונות לשעות עבודה גמישות ובלתי שגרתיות במידת הצורך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.