חברה גדולה בענף הרכב בצור יגאל מגייסת פקידה למשרה מגוונת ודינאמית. מהות התפקיד: יצירת קשר עם לקוחות החברה ותיאום טיפולים. שעות העבודה- 8-16, 5 ימי עבודה בשבוע. שכר גבוה ותנאים טובים מאוד למתאימה
דרישות: יחסי אנוש מעולים תודעת שירות זמינות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
יש לנו מגוון משרות אדמיניסטרציה בשרון להציע לך! משרה מלאה/ משרה חלקית/ עבודה במשמרות/ משרת סטודנטים.
דרישות: - 12 שנות לימוד/ בגרות מלאה- חובה - ניסיון אדמיניסטרטיבי- יתרון - תעודת מזכירות רפואית - יתרון משמעותי - ידיעת השפה העברית על בוריה - ידע בהפעלת מחשב תוכנות Office - ידיעת שפה נוספת - יתרון משמעותי - כושר ביטוי בע"פ ובכתב - יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תחילת עבודה תחילת 01.03 עד 15.4 אחריות על כל נושא תיאום אספקת המתנות מול לקוחות. ביצוע שיחות עם אנשי המכירות על מנת לקבל פרטים לגבי תאריכי האספקה שנקבעו מול הלקוח. וביצוע תיאום טלפוני מול הלקוח לגבי האספקה בפועל. עדכון נתונים בקובץ אקסל
דרישות: שליטה מלאה ביישומי אופיס ואינטרנט סדר ודיוק- חובה! תודעת שירות גבוהה חיוך גדול (-: זמינות מיידית ואופציה לשעות נוספות. ***העבודה בכוכב יאיר**** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.