דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מתנ"ס אל קאסום
מתנ"ס אל קאסום

    דרושים מתנ"ס אל קאסום

    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- מתנ"ס אל קאסום

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מתנ"ס אל קאסום אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בבית אקשטיין - מטה ושונות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לבית אקשטיין, ארגון מוביל ופורץ דרך בתחום החינוך המיוחד המאמין בהתפתחות אישית, דרוש/ה מנהל /ת לבית הספר בעיר אופקים, המיועד לתלמידים/ות עם קשיים נפשיים ורגשיים
    תיאור התפקיד:
    - הנהגת הצוות המקצועי: מורים, עוזרי הוראה, צוות טיפול ועוד...
    - ניהול תקציב ועמידה ביעדים.
    - ניהול למול קשת רחבה של לקוחות וממשקי עבודה פנימיים, חיצוניים ורגולטורים
    דרישות:
    דרישות:
    - תעודת הוראה ותואר שני - חובה.
    - ניסיון מוכח בניהול מערכות חינוכיות: ניהול בית ספר/סגנות - חובה
    - ניסיון בעבודה עם תלמידים עם לקויות נפשיות או רגשיות - חובה.
    - יכולת ניהול, קבלת החלטות ושיקול דעת הנשענים על מיומנות, מקצועיות ושכל ישר.
    *עבודה במשרה מלאה עם נכונות לעבודה מאומצת.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
    *רק פניות מתאימות תענינה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7678101
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בויצו
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות ניהולית ופדגוגית אזורית כוללת על הפעלת המעונות באזור בכל ההיבטים, (שביעות רצון לקוחות, שביעות עובדים, מדד כלכלי, מדד מנהלי, איכות הטיפול).
    גיבוש תוכנית עבודה שנתית לאזור, מימוש ובקרה
    עבודה בממשקים אל מול מטה ואגפי מטה ויצו
    פיקוח, בקרה ומעקב שוטף על כלל ההיבטים המנהלתיים באזור
    ניהול ישיר ופיקוח על עבודת מנהלות המעון בכל ההיבטים
    בצוע הערכה שוטפת ומתועדת על עבודת מנהלות המעונות
    אחראיות לגיוס כוח אדם במעונות
    אחראיות כוללת על ניהול כוח האדם באזור- פיתוח וטיפוח
    אבחון ומיפוי צרכי ההדרכה האזוריים ובניית תכנית עבודה שנתית
    ייעוץ, ליווי והדרכה בתחומי חינוך ופדגוגיה, כולל והעצמת מנהלות המעון כמובילות חינוכיות
    עמידה ביעדים ומדדים אזוריים
    פיתוח יוזמות ושירותים תוספתיים
    ליווי מנהלות בניהול שוטף של המעון בהיבט התקציבי
    עמידה בייעדי גביית חובות הורים
    ייצוג האגף ברמה האסט' אל מול הרשויות ופיתוח שותפויות אל מול הרשויות
    קיום קשר שוטף עם משרדי הממשלה ע"פ דרישה
    טיפול בפניות הורים חריגות
    דרישות:
    תואר שני בחינוך עם התמחות בגיל הרך או במהלך לימודים לתואר שני.
    הכשרה וניסיון בניהול מערכות חינוך בדגש על הגיל הרך- לפחות 5 שנים
    ניסיון בהדרכת עובדים או/ו בהנחיית קבוצות
    ניסיון בניהול משא ומתן, פיתוח יוזמות והובלת מגוון רחב של שירותים בקהילה
    ניסיון בניהול פרויקטים וניהול תקציב
    ידע וניסיון ביישומי מחשב
    שעות עבודה גמישות
    התפקיד כרוך בנסיעות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7679317
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 12,000-15,000
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    אחריות ניהולית כוללת על מערכת הגיל הרך בקיבוץ וקשר עם מוסדות הקהילה וגורמי חוץ
    מועצה אזורית, תק"צ ומשרד החינוך (הכנת, ניהול ובקרת תקציב שנתי)
    אחריות פדגוגית על מערכת הגיל הרך ניהול וליווי מקצועי וחינוכי; פיתוח סביבה
    חינוכית מותאמת גיל והתפתחות; אחריות להכנת תוכנית עבודה שנתית.
    ניהול, פיתוח וגיוס עובדים למערכת, לרבות מתן הדרכה, יעוץ, מתן משוב ותוך דגש
    על שותפות ודיאלוג ברוח החינוך הקיבוצי
    קבלת ליווי ויעוץ מקצועי והשתתפות בימי עיון וקורסים נדרשים, בישיבות וועדת
    חינוך ושאר הפורמים ה קהילתיים הרלוונטיים
    דרישות:
    - תואר רלוונטי - חובה!
    - הכרות עם עולם החינוך הקיבוצי-חובה!
    - ניסיון קודם בניהול מערכות קיבוציות בחינוך בגיל הרך יתרון משמעותי
    - ראייה מערכתית, סדר וארגון, יכולת ניהול מערכת הכוללת צוותי חינוך והורים.
    - גישה שירותית ותקשורת בינאישית גבוהה, יכולת הכלה והקשבה לרבות מתן וקבלת
    משוב.
    - יוזמה, יצירתיות ומחוייבות; יושרה מקצועית ודיסקרטיות ברמה גבוהה.
    כפיפות -
    תחילת העבודה בבאר שבע ובהמשך עוברים לקיבוץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696739
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בחלי ואזנה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    מנה"ח סוג 2/3
    עבודה מול חשב חברה, עבודה בצוות הנהלת חשבונות, עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה ומחוצה לה (רואה חשבון מבקר) בנקים, רשויות ממשלתיות.
    מיקום המשרה: קריית גת
    תחומי אחראיות ומשימות:
    תזרים מזומנים, התאמת בנק, שיקים חוזרים, סכומים בחובה, שערוך יתרות
    ביצוע התאמות שוטפות עד המאזן.
    ניתוח כרטסות ופקודות יומן.
    דיווחים שוטפים לרשויות (מס הכנסה,ביטוח לאומי,מע"מ).
    ביצוע סקירה אנליטית לסעפי מאזן ורווח והפסד
    דרישות:
    דרישות:
    הנה"ח סוג 2/3
    ניסיון עבודה כמנהלת חשבונות סוג 3 לפחות שנתיים חובה!
    שליטה טובה מאוד ב-EXCEL.
    תודעת שירות גבוהה.
    הנהלת חשבונות עצמאית עד מאזן-יתרון משמעותי
    יכולת עבודה בצוות בסביבה דינמית ומשתנה
    בעל/ת ראש גדול ומחויבות אישית
    תכונות אישיות: מקצועיות, חריצות, אמינות, יושר, הגינות, ראייה רחבה, דייקנות
    היקף משרה:
    משרה מלאה 100%
    שעות עבודה 08:00-17:00 חמישה ימים בשבוע, ימים א-ה,ש המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7692261
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בקפסולה פתרונות משאבי אנוש
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על כל נושא הכספים והאדמיניסטרציה בחברה כולל הנושאים הבאים:
    רישום החשבונאי תנועות יומן, התאמות להגשה לרואה חשבון לביקורת, משוב על בקרת רו"ח
    הנהלת חשבונות תפעולית הכנת חשבונות ללקוחות וקליטת חשבונות ספקים, תחזוקת מחירונים, מלאי
    בנקים תזרים המזומנים השוטף, הלוואות ומסגרות אשראי
    דוחות ניהוליים - הכנת מצגות לסיכומים תקופתיים לדירקטוריון הקבוצה ולבעלי החברה
    דוחות תפעוליים גיול חובות לקוחות, מסגרות אשראי ללקוחות
    הכנת תכנית עבודה שנתית (תקציב)
    ריכוז משאבי האנוש הכנה לשכר, ניהול נוכחות עובדים, הסכמי עבודה
    אדמיניסטרציה שוטפת ביטוחי עסק ורכב, ביטוח אשראי, שכ"ד, ערבויות בנקאיות, רשויות, מחלקה משפטית, מערכות מידע
    אחריות על צוות הנהלת חשבונות
    דרישות:
    השכלה/הכשרה מקצועית- קורס הנהלת חשבונות סוג 3 לכל הפחות
    ניסיון מקצועי- ניסיון של 5 שנים מחברות בהקיפי פעילות בינוניים
    שליטה מלאה ביישומי Office, דגש על אקסל- רמה גבוהה מאוד
    ידע במערכת מידע ארגונית פריורטי- יתרון
    חשיבה אנליטית יכולת לפרק בעיה למרכיבים תוך ראיית המכלול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693810
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באו.אר.אס (סניף ב"ש)
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: מספר סוגים
    למפעל ותיק ומצליח בב"ש דרוש/ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 גוניור

    תאור התפקיד:
    רישום פקודות יומן
    התאמות בנקים
    ניתוח כרטיסים
    ניתוח פערים ומעקב אחר תיקונם
    ביצוע בדיקות
    הכנת משכורות

    היקף משרה ותנאים:
    משרה מלאה 8 שעות עבודה ביום 8-16, 5 ימים בשבוע, עם נכונות לשעות נוספות.

    קליטה ישירה לחברה
    דרישות:
    ניסיון לפחות שנה כמנהל/ת חשבונות - חובה
    חובה מנהל /ת חשבונות סוג 2 לפחות
    שליטה טובה מאוד בתוכנות האופיס
    בעל/ת יכולת ניתוח תהליכים ארגוניים
    ראש גדול,עמידה בתנאי לחץ
    יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697661
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במעוף באר שבע
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על כל נושא הכספים והאדמיניסטרציה בחברה כולל הנושאים הבאים:
    רישום החשבונאי - תנועות יומן, התאמות להגשה לרואה חשבון לביקורת, משוב על בקרת רו"ח
    הנהלת חשבונות תפעולית - הכנת חשבונות ללקוחות וקליטת חשבונות ספקים, תחזוקת מחירונים, מלאי
    בנקים - תזרים המזומנים השוטף, הלוואות ומסגרות אשראי
    דוחות ניהוליים - הכנת מצגות לסיכומים תקופתיים לדירקטוריון הקבוצה ולבעלי החברה
    דוחות תפעוליים - גיול חובות לקוחות, מסגרות אשראי ללקוחות
    הכנת תכנית עבודה שנתית (תקציב)
    ריכוז משאבי האנוש - הכנה לשכר, ניהול נוכחות עובדים, הסכמי עבודה (יש חשב שכר של החברה-אין צורך להכין משכורות)
    אדמיניסטרציה שוטפת - ביטוחי עסק ורכב, ביטוח אשראי, שכ"ד, ערבויות בנקאיות, רשויות, מחלקה משפטית, מערכות מידע
    אחריות על צוות הנהלת חשבונות
    דרישות:
    השכלה/הכשרה מקצועית- קורס הנהלת חשבונות סוג 3 לכל הפחות
    ניסיון מקצועי- ניסיון של 5 שנים מחברות בהיקפי פעילות בינוניים
    שליטה מלאה ביישומי Office, דגש על אקסל- רמה גבוהה מאוד
    ידע בפריורטי- יתרון
    יכולת עבודה במשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7698024
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    הרשות לפיתוח הנגב מכרז כח אדם פומבי מס' 01/2024
    הזמנה להגשת מועמדות למשרת מנהל תחום פרויקטים
    תפקיד: מנהל תחום פרויקטים
    הרשות לפיתוח הנגב להלן: "הרשות" הינה רשות סטטוטורית שהוקמה עפ"י חוק בשנת.1991
    תפקידיה העיקריים של הרשות הינם: קידום פעולות לפיתוחו הכלכלי, החברתי והמדעי-טכנולוגי של הנגב; תיאום בין
    משרדי הממשלה, הרשויות והגופים העושים לפיתוחו של הנגב; ייזום פעולות ליישובו של הנגב, קידום ופיתוח תיירות,
    תרבות, חינוך בלתי פורמלי, חברה וקהילה, בריאות רווחה ועוד.
    הרשות מזמינה בזאת מועמדים הרואים עצמם מתאימים להגיש מועמדות למשרת מנהל/ת תחום פרויקטים.
    מובהר בזאת כי בכל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה
    ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
    דרישות:
    תחומי אחריות והגדרות התפקיד:
    קידום שיתופי פעולה עם גופים, ארגונים ובעלי עניין לטובת פיתוח הנגב וקיום פרויקטים משותפים.
    השתתפות בעבודת המטה לאיסוף הנתונים והמידע העומדים בבסיס הכנת תוכניות העבודה הרב שנתיות והשנתיות של הרשות.
    ריכוז תחומי התוכן המקצועיים בהכנת קולות קוראים לפרויקטים של הרשות ומכרזים לאספקת שירותים הנדרשים לצורך הפעלתם.
    ניהולם השוטף של כלל הפרויקטים הנכללים בתוכניות העבודה, לרבות הכנת תוכניות העבודה, המעקב והבקרה, הכל בהתאם למדיניות המשרד לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי ובהתאם ליעדי הרשות והחלטות מנהלת ומועצת הרשות.
    ניהול מעקב ובקרה תקציבית של תקציב י פרויקטים, יעדיהם ומדדיהם השונים, ריכוז וביצוע מעקב ההחלטות והמעקב אחר המשימות השוטפות.
    הנחייתם המקצועית של רכזי התחומים ברשות וקיום קשר מקצועי עם יועצי הרשות.
    ריכוז הדוחות והדיווח, ניתוח תקופתי של מדדי פעילות בתחום הפרויקטים והפקת לקחים להמשך פעילות.

    תנאי סף:
    מי שהוא תושב ואזרח ישראל אשר מתקיימים בו התנאים המצטברים הבאים:
    תואר ראשון מוכר ממוסד להשכלה גבוהה ב אחד מהתחומים הבאים: מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, ניהול,מנהל ציבורי, הנדסה.
    *ניסיון מוכח בניהול והנעת צוות עובדים לפחות 2, במשך שנתיים לפחות.
    *ניסיון בניהול תקציב, מעקב אחר משימות וביצוע בקרה לפחות בשנתיים מתוך 3 השנים האחרונות.
    *ניסיון בעבודה עם המגזר הציבורי רשויות מקומיות/ תאגידים עירוניים / חברות ממשלתיות תאגידים סטטוטוריים/משרדי ממשלה ו/או יחידות סמך לפחות שנתיים מתוך 3 השנים האחרונות.
    outlook, excel, word Office ביישומי גבוהה שליטה.
    *ידיעת השפה העברית על בוריה.
    *ניסיון ויכולות נוספות שיהוו יתרון מעבר לנדרש בתנאי הסף
    *ניסיון בייזום והנעה של פרויקטים לרבות פרויקטים כלכליים.
    *ניסיון בעבודה במשרדי ממשלה / עם משרדי ממשלה.
    *ניסיון בניתוח נתונים ובהפקת מידע תפעולי וניהולי.
    *ניסיון בניהול ובבקרה תקציבית.
    *ניהול תקציב.
    *כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ.
    *שליטה בשפות נוספות.
    *ייצוגיות.
    *יחסי אנוש מעולים.
    *תואר שני רלוונטי.
    היקף משרה: 100%
    תנאי העסקה: חוזה אישי, על פי אישור הממונה על השכר באוצר.
    הערות כלליות:
    .1 בקשות להשתתף במכרז בצרוף קורות חיים בדגש על ה ניסיון הרלוונטי למשרה, בצירוף תעודות על השכלה, הכשרות
    מקצועיות והמלצות, יש להגיש באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת מייל עם ציון מספר המכרז
    בכותרת, עד ליום 30.04.2024 בשעה 16:00
    .2 בקשות שלא יצורפו אליהן כל המסמכים הדרושים, עלולות להיפסל על הסף.
    .3 הרשות שומרת לעצמה את הזכות לפנות רק למועמדים הרלוונטיים ביותר למשרה זו בהתאם לבקשות ההשתתפות
    והמסמכים שיוגשו.
    .4 הרשות שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיונות רק את מועמדים שיראו לה המתאימים ביותר, על פי המסמכים
    שיוגשו לה ו/או לקיים תהליך מיון בן מספר שלבים לרבות מבחני התאמה ו/או הפניית מועמדים למכון אבחון חיצוני.
    .5 מועמד/ת שימצא מתאים למשרה המוכרזת, אפשר שיידרש לעבור תהליך מיון במספר שלבים, לרבות מבחני התאמה.

    .6 מובהר בזאת כי הרשות רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
    .7 לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7692906
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי + חיצוני
    תיאור תפקיד מנהל/ת אתר מצדה מזרח
    כפיפות: מנהל ג"ל מצדה
    מס' משרה: 177667/424
    תחום דרגות: (10-12) בדרוג המנהלי, (40-42)בדרוג המח"ר

    תיאור תפקיד:
    אחריות לניהול כולל של האתר ותפעול המערכות בו, טיפול בכל היבטי הביטחון והבטיחות באתר, ניהול צוות העובדים ומשימותיהם.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות לטיפול בקהל המבקרים ולמתן שירות נאות תוך הקפדה על שמירת ערכי הטבע והמורשת באתר.
    2. אחריות לאכיפת חוקי שמירת הטבע והמורשת באתר.
    3. אחריות לתפעול האתר ולתחזוקתו לרבות ביטחון, בטיחות וכיבוי אש.
    4. טיפול ופיתוח צוות העובדים באתר, הכשרתם וניהולם לרבות סידור עבודה, הנחיות מקצועיות ובקרה על עבודת הצוות. אחריות לקליטה וחניכה של עובדים חדשים באתר. ביצוע בקרה על ניהול כ"א באתר.
    5. הכנת תכנית העבודה של האתר ויישום יעדי הרשות באתר על פי תכנית העבודה והמסגרת התקציבית המאושרת.
    6. ניהול ההיבטים הכספיים של האתר לרבות קופה וחנות מכר.
    7. קידום המכירות וניהול מרכז השירות.
    8. אחריות לניהול הנושאים המקצועיים והממשקים באתר, בתיאום עם האקולוג המרחבי או המחוזי או עם הארכיאולוג.
    9. מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של האתר, ופיקוח על הביצוע בשטח
    10. טיפול בתחום שיווק האתר, הדרכת מבקרים באתר, קשרי גן קהילה, הסברה.
    11. אחריות לחניון הלילה באתר ואירועי ערב (אם מתקיימים באתר), טיפול בחתימת החוזים ופיקוח על הביצוע.
    12. סיוע לפיקוח האזורי על פי הצורך.
    13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: השכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק או ידיעת הארץ או מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    עובד/ת פנימי/ת בעל/ת ניסיון של 3 שנים בעבודה עם מבקרים, בעבודות שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.

    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית וערבית יתרון
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס.
    רישיונות: נהיגה סוג ב, נשיאת נשק-קיים או עומד בתנאים לקבלת רישיון (תהליך קבלת רישיון יבוצע לאחר קבלת התפקיד)
    ניסיון: 3 שנים בניהול מבקרים או ניהול עבודת שטח או מתן שירות לקהל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת ארגונית, כושר ניהולי, תיעדוף משימות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, בעבודת שטח ואכיפת חוק
    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.
    דרישות נוספות: עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות, התחייבות למקום מגורים בסמיכות לאתר, היעדר רישום פלילי, מעבר מבדק אמינות.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, יד בניסן, 21.4.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683564
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    למרכז שירות יבואן דרוש/ה אחראי/ת תביעות באחריות.
    התפקיד כולל עבודה מול יצרן ומספר תוכנות. 
     
    משרה בימים א'-ה' בין השעות 07:30-16:40.
    תחילת עבודה מיידית.
    דרישות:
    - ניסיון קודם בתחום הרכב - יתרון. 
    - אנגלית ברמה טובה.
    - 12 שנות לימוד. 
    - יכולת למידה מהירה, מוסר עבודה גבוה. 
    - אחריות וראש גדול. 
    - נא לציין ציפיות שכר. 
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7677993
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?