דרוש/ה אחראי/ת משמרת למוקד תמיכת Help desk לארגון טכנולוגי בפתח תקווה
התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות.
אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה.
העבודה במשרה מלאה בפתח תקווה, נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה
ניסיון בעבודה עם מוקד בעל 20 עמדות לפחות
אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג וכושר מנהיגות
יחסי אנוש טובים ושירותיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.