דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מועצה אזורית רמת הנגב
מועצה אזורית רמת הנגב

    דרושים מועצה אזורית רמת הנגב

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- מועצה אזורית רמת הנגב

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מועצה אזורית רמת הנגב אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 8/24
    תואר המשרה: מנהל/ת אגף דוברות, הסברה ושיווק עירוני
    דרגת המשרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    היקף משרה: 100%, 41 שעות שבועיות
    כפיפות: מנכ"ל העירייה
    תיאור התפקיד:
    - גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום הדוברות והתקשורת בהתאם להנחיות הממונה וצרכי המערכת.
    - הובלת מערך התקשורת, הדוברות, ההסברה, השיווק הפרסום והניו מדיה בעירייה
    - אחריות על תחום השיווק וקידום פעילויות, פרויקטים, מיזמים ואירועים של העירייה.
    - הובלת מערך הדוברות והתקשורת ברשות, לרבות ניהול פעולות הסברה,
    באמצעי תקשורת מקוונים ומודפסים.
    - פיקוח, בקרה, ניהול צוות עובדים וקביעת הנחיות ונהלי עבודה.
    - אחריות על תכנון וביצוע תכנית עבודה שנתית וניהול תקציב
    - ייזום וניהול קמפיינים ויח"צ.
    - הכנת חומרים תקשורתיים והפצתם לאמצעי התקשורת.
    - שמירה על קשר רציף עם כתבים ועורכים במדיה.
    - כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י מנכ"ל העירייה
    דרישות:
    השכלה:
    - בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, /  ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

    ניסיון מקצועי:
    עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור טכנאים רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

    ניסיון ניהולי:
    ניסיון ניהולי של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    - עבודה בשעות לא שגרתיות
    - רהיטות
    - ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה
    - הצגה בפני קהל
    - יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים
    - כושר ניהול משא ומתן

    שפות:
    עברית - בכתב ובע"פ ברמה גבוה
    אנגלית רמה גבוה

    דרישות מיוחדות:
    שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE

    כישורים אישיים:
    אמינות ומהימנות אישית; יזמה; קפדנות ודיוק בביצוע; הבנה ותפיסה; יכולת התבטאות טובה מאוד בכתב ובע"פ; יכולת ניהול מו"מ; כושר התמדה; נשיאה באחריות; כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, יכולת עבודה בצוות, יוזמה, יצירתיות ויכולת הנעת תהליכים

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.
    - תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים המשתייכים לקבוצות הזכאיות לייצוג הולם לפי הוראות כל דין ובלבד שמועמדים אלו הינם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד המשתייך לקבוצות אוכלוסייה זכאית, ימסור בעת הגשת מועמדותו מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.
    - על המועמד/ת לחתום על טופס הסכמה לקבלת מידע פלילי, בנוסח שצורף למסמכי המכרז, ולהגישו כחלק בלתי נפרד ממועמדותו/ה
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, 25.4.2024, בשעה 12:30.
    למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם.
    במידה ותהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, צוות הגיוס יצור עמך קשר להמשך התהליך.
    הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת. להגשת מועמדות לחץ  על "הגשת מועמדות" .

    ** לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693527
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 1/24
    תואר המשרה: סגן/ית מנהל/ת אגף משאבי אנוש לנושאי חשבות שכר
    היקף משרה: 100% משרה, 41 שעות שבועיות
    דרגת משרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות ניהולית: מנהלת אגף משאבי אנוש
    מקצועית: גזבר העירייה
    תיאור התפקיד:
    ניהול יחידת השכר:
    - תכנות תכנית העבודה של היחידה, וויסות העבודה בין עובדי היחידה
    - ניהול, הנחיה והדרכה מקצועית של עובדי היחידה
    - בקרה על עבודת עובדי היחידה
    - ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר
    - מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר
    - מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה
    - ניהול בקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת עובדים

    הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות:
    - יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
    - אפיון השירותים הנדרשים בתוכנות השכר, ובחינת התאמתן לצרכי הרשות. כמו גם, הסבת מערכות השכר ברשות במידה ונדרש.
    - וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
    - בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ומרכיבי השכר.

    בקרה על מערך השכר ברשות:
    - הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר
    - ניתוח דו"חות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת הרשות.
    - הפקת דו"חות בקרה חודשיים ושנתיים
    - הדמיית תקציב השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה
    - ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר הסבוכים שעולים כתוצאה בתביעות משפטיות, בקרה חיצונית וכו'
    כל מטלה נוספת בתחום העיסוק הרחב שתידרש ע"י הממונים.

    מאפייני עשייה הייחודים בתפקיד:
    - ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה
    - אפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות
    - יכולות אנליטיות גבוהות
    דרישות:
    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    או
    תעודת רו"ח בתוקף
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
    או
    בעל/ת תעודת יועץ מס כולל רישיון
    או
    בעל/ת תעודת יועץ פנסיוני כולל רישיון

    קורסים והכשרות מקצועיות:
    הכשרה: סיים/ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רואי החשבון בישראל
    * מועמדים בעלי תעודת רו"ח אינם נדרשים בקורס חשבי שכר כאמור לעיל
    * מועמדים המועסקים בתפקיד כחשב שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם תעודת חשב שכר רגיל, יתחייבו להשלים קורס חשב שכר (בכיר) כאמור תוך 24 חודשים מיום המינוי לתפקיד זה. עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

    ניסיון מקצועי:
    - עבור בעל/ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור הנדסאי/ת רשום/ה/ יועץ/ת מס/ יועץ/ת פנסיוני:
    ניסיון מקצועי של 8 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור טכנאי/ת מוסמך/ת:
    ניסיון מקצועי של 9 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.

    ניסיון ניהולי:
    - 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

    כישורים מיוחדים: היכרות עם תוכנות ה OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר

    כישורים אישיים:
    תפיסת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית גבוהה, יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בעלי תפקידים בעירייה, מוסדות וארגונים חיצוניים, כושר ניהול, יכולת קבלת החלטות, ניהול יחסים בין אישיים טובים, יוזמה, מעוף ויכולת תכנון וביצוע, סמכותיות, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ, כושר טיפול במספר נושאים במקביל.

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.

    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693557
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול עבודות צוות המחלקה השוטפות, תיאום פגישות, הכנת ישיבות וניהול משימות.
    - קבלת פניות הדיירים בנושאי בעיות אחזקה, הפניה למנהל המחלקה ולמפקחים, ועדכון הדיירים בשוטף לגבי אופן הטיפול.
    - קליטת פניות רכזי שטח ממחלקות הדיור הציבורי, מקבצי דיור ומעונות הסטודנטים, העברתן לביצוע.
    - טיפול בהוראות תשלום לספקים/ קבלנים.
    - מעקב על תוכנית עבודה שנתית מבחינת משימות ובקרת תקציב.
    דרישות:
    - תואר ראשון / הנדסאים (יתרון לתעשייה וניהול)
    - תודעת שירות גבוהה
    - סדר, דייקנות, אחריות, אדיבות ויכולת עבודה בצוות
    - ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
    - יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
    - ידע בתחום טכני/אחזקה- יתרון
    - ניסיון בעבודות ניהול לשכה יתרון
    - שליטה בתוכנת פריוריטי יתרון.

    לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
    - קורות חיים.
    - תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
    - המלצות: פרטים וטלפונים של 3 ממליצים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691577
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
    עובד/ת ניקיון למרכז התרבות בית וייל כפר שמריהו
    עבודה במשמרות (3 פעמים ערב + פעמיים בוקר)
    בוקר 7:00-15:30
    ערב 13:00-21:30
    שישי ושעות נוספות לפי הצורך בכפוף לאירועי המקום.
    100% משרה
    דרישות:
    להגשת מועמדות למשרה יש לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695438
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית מעלה אדומים
    דרושים בעיריית מעלה אדומים
    מיקום המשרה: מעלה אדומים
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מנהל/ת לשכת סגן ראש העיר
    כפיפות: סגן ראש העיר
    חלקיות משרה: משרה מלאה
    מתח דרגות: 38-40 בדירוג המח"ר

    תיאור התפקיד:
    ניהול לשכת סגן ראש הרשות, סיוע אדמיניסטרטיבי לסגן ראש העיר לקידום ענייני הרשות בהתאם לסמכויות שהואצלו לו על ידי ראש העיר.
    א. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת סגן ראש הרשות.
    ב. ניהול לוח הזמנים וניתוב בפניות בלשכת סגן ראש הרשות.
    ג. ריכוז והפצת מידע הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות בתחומי אחריות סגן ראש הרשות.
    ד. תיעדוף משימות והגדרת סדר עדיפויות.
    ה. הכנת סיכומי דיון לישיבות שנוהלו ע"י סגן ראש הרשות והפצתם לאחר אישורו.
    ו. הגדרת עוגנים ופעילות דחופות לביצוע בלוח הזמנים של סגן ראש הרשות.
    ז. ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך ולדרישת הממונה.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696296
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. מטרת התפקיד:
    אספקת מים תקינה לצד העסקי ועד בית החבר.
    מערך תשתיות תקין בתחום העסקי.
    מתן שירות לענפים ולהשכרות יסעור 2000.

    תחומי אחריות ונושאים שבאחריות המנהל/ת:

    3.1 עמידה בכל דרישות החוק בתחום המים והביוב (רישיונות, רגולציה, בדיקות תקופתיות וכד')
    3.2 באר המים:
    שאיבת מי שתייה
    תחזוקה מונעת
    דגימות מים
    3.3 עבור שלושת המאגרים:
    מילוי המאגרים
    טיפולים ותחזוקה שוטפת
    דגימות מים
    בדיקת ציוד משאבות וצנרת מחברת וטיפולים שנתיים
    תיעוד הטיפולים
    3.6 מכוני ביוב:
    טיפול בתקלות
    ריכוז ומיפוי תשתיות ממוחשב
    שדרוג תשתיות בהתאם לתוכנית עבודה שנתית
    3.7 תחזוקה מונעת
    3.8 טיפול בתקלות (כולל פיצוץ צנרת)
    3.9 מדי מים חיבורים חדשים, טיפול בתקלות
    3.10 דיווח להנה"ח חיבור מד מים לדיירים חדשים
    3.11 קריאות מונים
    3.12 פתיחה וסגירת מערכות המים עבור גידולי השדה והמטעים
    3.13 דישון עבור גידולי השדה והמטעים לפי דרישת מנהל הענף
    3.14 תקשורת מול המועצה
    3.15 ניהול פיתוח וביצוע של פרויקטים בתחום
    3.16 מיפוי ותיעוד מערכות המים ביסעור 2000
    3.17 טיפול בתקלות המתקבלות ממוקד ענף התפעול
    3.18 ייעוץ למנהל התפעול בקביעת סדרי עדיפות בתחום המים.
    וכל משימה אחרת בתחום התפעול בהתאם לבקשת המנהל העסקי ו/או מנהל התפעול.
    דרישות:
    בעל רישיון להפעלת מי קידוח יתרון
    תעודת השתלמות בארגון עובדי המים יתרון *
    תעודת קורס מפעילי מי שתייה יתרון *
    ניסיון בניהול קבלנים - יתרון
    עמידה ביעדים
    תודעת שירות גבוהה
    זמינות לעבוד בשעות גמישות
    יכולת עבודה עצמאית
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691142
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית יקנעם
    מיקום המשרה: יקנעם עילית
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז חיצוני מס' 6/2024 הארכה
    בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות, תשנ"ב-1991 ותקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה, והזמנה להציג מועמדות לאיוש משרה מנהל/ת מחלקת פרט: צרכים מיוחדים-חינוך מיוחד
    שעור המשרה: 100%
    כפיפות: מנהלת אגף החינוך
    דירוג/דרגה: חינוך ונוער

    תיאור התפקיד:
    ניהול מערכת החינוך המיוחד בכפוף לחוק החינוך המיוחד, הנחיות משרד החינוך ואגף החינוך ברשות.

    עיקרי התפקיד
    א. גיבוש מדיניות מערכת החינוך המיוחד ברשות המקומית ובהלימה למדיניות משרד החינוך כולל דרכי מעקב והערכה לעמידה ביעדים.
    ב. ניהול ומעקב על מערך ההשמה והשיבוץ של תלמידים במוסדות החינוך המיוחד, בתיאום עם מפקחי חנ"מ.
    ג. ניהול והפעלה של מוסדות החינוך המיוחד
    ד. ארגון וניהול כח אדם תומכות חינוך בגנים ובכיתות החינוך המיוחד, תומכות חינוך אישיות ורפואיות
    ה. גיבוש תוכנית התפתחות האוכלוסייה ברשות, בדגש על צרכי בינוי, שינוי אזורי רישום וכיו"ב
    ו. עבודה משותפת עם מנהל מערך ההיסעים של מערכת החנ"מ.
    דרישות:
    דרישות התפקיד

    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או קיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
    בעל/ת תעודת הוראה
    המנהל/ת יחויב /תחוייב לסיים בהצלחה קורס להדרכת מנהלי מחלקת חינוך, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

    ניסיון מקצועי:
    עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית - 3 שנות ניסיון מקצועי לפחות בתחום החינוך המיוחד.
    עבור הנדסאי/ת רשום/ה- 4 שנות ניסיון מקצועי לפחות בתחום החינוך המיוחד.
    עבור טכנאי/ת מוסמך/ת- 5 שנות ניסיון מקצועי לפחות בתחום החינוך המיוחד.

    ניסיון ניהולי- 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

    דרישות נוספות: שפות- עברית ברמה גבוהה, יישומי מחשב- הכרות עם תוכנות האופיס לרבות אקסל.
    הגבלת כשירות- עובד/ת חינוך מחויב /תחוייב באישור העסקתו/ה כעובד/ת חינוך בכתב מהמנהל הכללי.
    העובד/ת אינו/ה יכול/ה לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
    הורשע/ה בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה, הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד/ת ראוי/ה לשמש כעובד/ת חינוך, הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו/ה של העובד/ת משום השפעה מזיקה על תלמידים, בגיר שהורשע בעבירת מין בהתאם להוראות.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בשעות בלתי שגרתיות, עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה, עבודה בצוותי עבודה.

    התאמות:
    מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגשו על ידו/ה את ההתאמות הנדרשות לו/ה בהליכי הקבלה לעבודה בצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה.

    ייצוג הולם
    עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד/ת הוא /היא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים, כמפורט להלן:
    - תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6 ג' לחוק שיווי זכויות האישה, התשי"א-1951.
    - תינתן העדפה למי שהוא /היא או אחד מהוריו/ה נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173 ב' לפקודת העיריות (נוסח חדש)
    - תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998.
    מועמד/ת המבקש/ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו/ה לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצג הולם מכח הדין ימסור מידע בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.

    1. מועד פרסום מכרז 03.04.2024
    2. מועד אחרון להגשת מועמדות 28.04.2024 בשעה 08:00.
    3. הגשת המועמדות תיעשה רק באופן מקוון.
    4. יש לצרף את המסמכים הבאים: קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, אסמכתא ניסיון תעסוקתי, אסמכתא ניסיון ניהולי.
    5. הצעות שלהן לא יצורפו כל המסמכים הנדרשים, לא תענינה.
    6. ועדת הבחינה שומרת את הזכות לדרוש מבחני התאמה.
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות""**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694084
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז כ"א 4/2024: חיצוני רכז/ת התנדבות למחלקה לשירותים חברתיים ולמרכז הקהילתי

    העסקה במסגרת תקציב פעולה.
    היקף משרה: משרה מלאה. העסקה משולבת: 50% משרה, 20.5 ש"ש מטעם המחלקה לשירותים חברתיים ו 20.5 ש"ש מטעם המרכז הקהילתי.
    כפיפות: מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים/ מנהל המרכז הקהילתי.

    תיאור התפקיד:
    הכנת תכנית עבודה שנתית מתוקצבת בתחום ההתנדבות ברשות.
    הכנת תוכנית לקליטת מתנדבים (חברה ערבית, נוער, גילאי בינים, ותיקים, פורשי מועצה) והפעלתם בתחום שיפוט המועצה
    שילובם של בוגרים עם מוגבלויות בהתנדבות ותעסוקה
    ריכוז תחום שרות לאומי אזרחי
    גיוס, ראיון, התאמה והכנה לתפקיד הרלוונטי של המתנדבים, ליווי פעילות סדירה של המתנדבים, תגמול מתנדבים, מתן ייעוץ.
    ייזום פרויקטים התנדבותיים בשיתוף מנהל המחלקה והממונה המחוזית על ההתנדבות.
    מנחה מקצועי בתחום ההתנדבות למנהלי הקהילות.
    קיום קשר עם הארגונים וקבוצות המתנדבים הפועלים במרחב המועצה, ריכוז מידע ותאום פעילות בין הארגונים.
    הכנת תוכנית לשילוב ההתנדבות בקרב עובדי המחלקה לשירותים חברתיים וקיום הדרכות
    הגדרת תפקידים של מתנדבים לאוכלוסיות נזקקות בשיתוף: עובדי המחלקה לשירותים חברתיים, ארגוני מתנדבים, מוסדות רווחה בתחום שיפוט המועצה.
    הכנת תוכנית לשע"ח של הפעלת מערך המתנדבים והפעלת מתנדבים בשע"ח בהתאם לנוהל
    אחריות על ביטוח מתנדבים.
    ביצוע מדיניות היחידה להתנדבות של משרד הרווחה והשירותים החברתיים ודיווח שוטף לממונה המחוזי על פעילות המתנדבים
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695679
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז כ"א חיצוני 2/2024 סגן/נית מהנדס הועדה לתכנון ובנייה

    היקף משרה: 100% משרה.
    שכר: שכר בדירוג ודרגה בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות: יו"ר הוועדה, מהנדס הוועדה.

    תיאור התפקיד:
    סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הוועדה לתכנון ובנייה:
    התוויית מדיניות תכנונית וקידום נושאים תכנוניים בראיה מערכתית
    * מעורבות בהתוויית וקידום מדיניות הוועדה בנושאים תכנוניים שונים כגון: צרכי פיתוח בשטחים הפתוחים, אנרגיות מתחדשות, איחוד תשתיות, הסביבה החופית וכיו"ב.
    * קידום הנחיות מדיניות/ הנחיות מרחביות בנושאים שונים כגון: הצללה, בריכות שחיה, שבילי אופניים, בניה ירוקה, חנייה ועוד.
    * טיפול ומעקב אחר תכניות המקודמות במוסדות התכנון השונים המשליכות על מרחב התכנון כגון: דרכים ארציות, קווי/מתקני תשתית אזוריים, תכניות ברשויות סמוכות וכו', כולל הכנת ניירות עמדה.
    * מעקב אחר שינויים בתמ"אות, שליטה בהוראותיהן והדרכת העובדים בשימוש בהן.
    * מעקב אחר שינויים בתחומי התכנון בהתאמה לתחומי שיפוט.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694635
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה אזורית מטה אשר
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    מכרזי כ"א 1/2024+3/2024,  לתפקיד מוקדן/נית למוקד אשר

    היקף ההעסקה:
    משרה מלאה / 3 משמרות

    כפיפות:
    מנהל המוקד

    תיאור התפקיד:
    טיפול בקריאות בהתאם לתחומי העיסוק של מוקד אשר, ביישובי המועצה האזורית ואזור הגליל המערבי.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7689999
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?