דף הבית » משרות לפי חברות » אסם
אסם

    דרושים אסם

    המשרות שלנו (26)
    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות אסם

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    4 ימים
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
    מענה לפניות עובדים בנושאי שכר ונוכחות (טל' ובכתב)
    עבודה כחלק מצוות גלובלי
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / שירותי
    יכולת למידה מהירה
    יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    במהלך לימודי חשבות שכר / לאחר לימודי חשבות שכר - יתרון
    אנגלית ברמה גבוהה
    עבודה במשרה מלאה
    העבודה במטה החברה בשוהם
    זמינות לנסיעות עבודה לחו"ל 1-2 פעמים בשנה *בכפיפות לנהלי קורונה של החברה* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6502676
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה מלאה
    קבוצת אסם מגייסת מנהל /ת מדור בהנהלת חשבונות לתפקיד ניהולי מאתגר שכולל:
    ניהול וביצוע המטלות של מחלקת הנהלת חשבונות כללית כולל ניהול צוות עובדים
    אחריות על רכוש קבוע ומעקב אחרי הפעלת נכסים
    הכנת הספרים לדוחות הכספיים הרבעונים ולביקורת רואי החשבון
    רישום ובקרה על פקודת השכר החודשית
    פקודות יומן של הנהלת חשבונות כללית
    הכנת פירוטים לצורך הדוחות הרבעוניים של רכוש קבוע, נתונים למס ועתודות מסים
    אחריות על ההלוואות, שיערוך וחישובי ריבית על הלוואות
    ניהול ובקרה על נכסים בחכירה הונית לפי IFRS16, רישום והצגה
    ניהול ובקרה על נושא הקצאת עלויות בין חברות הקבוצה
    ניהול הממשק עם לשכת השירות בחו"ל, כולל ישיבות חודשיות ומעקב אחרי מדדים של ביצוע המחלקה וביצוע של לשכת השירות.
    דרישות:
    תואר חשבונאות/מנהל/ת חשבונות מדופלם /ת
    ניסיון בתחום הנהלת חשבונות במערכות גדולות
    ידע מקצועי מוכח עם רכוש קבוע
    בקיאות בעבודה באקסל
    ניסיון ניהולי- יתרון
    ניסיון עבודה בSAP יתרון משמעותי
    אנגלית ברמה גבוהה כתיבה ודיבור המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6531737
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניתוח חיובי לקוחות בכל המדדים הסכמים, מבצעים והנחות
    איסוף ועיבוד נתונים לניתוח החיובים
    יצירה ומתן כלים לניתוח וסטנדרטיזציה בסחר
    מעקב אחר פערים בחיוב הלקוחות מול המלצות
    ממשקי עבודה עם מנהלי הסחר והכלכלנים של מחלקת בקרת המכירות להגברת השקיפות ויצירת שיתוף פעולה פרואקטיבי
    הכנת מצגות לסקירת ביצועים חודשית
    עבודה אינטנסיבית המבוססת על נתוני אקסל ו-PBI
    דרישות:
    B.A - כלכלה/מנהל עסקים
    ניסיון ככלכלן בעולמות המסחר / מכירות / TM יתרון
    יכולת אנליטית, יכולת ניתוח נתונים
    היכרות עם עולם הקמעונאות - יתרון
    אנגלית ברמה טובה מאוד
    OFFICE ברמה גבוהה
    היכרות עם SAP - יתרון
    מיקום עבודה באזור התעשייה חבל מודיעין, שוהם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6546817
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 7 דקות
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה מלאה
    הובלת ניתוח עסקי ותחזיות בצוות הכלכלנים
    תכנון צפי מכירות/הוצאות
    הובלה ויוזמה לשיפורי בשיטות העבודה והמדידה
    ריכוז, איסוף ועיבוד נתונים לשם הצבת יעדים ובקרה על פעילות אסם סחר עבור הנהלת החטיבה
    ייעוץ ומתן כלים להובלה לאופטימיזציה של תקציב המשאבים.
    בקרה על כל סעיפי ההוצאה של הסחר המשפיעות על שיעור הרווחיות.
    עבודת ממשקים מול כלכלני החטיבות להגברת השקיפות, יישור קו ויצירת שיתוף פעולה פרואקטיבי
    הכנת מצגות והצגתן לטובת סקירה עסקית של פעילות החטיבה
    עובדה אינטנסיבית על בסיס נתוני אקסל
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה- חובה
    2-3 שנות ניסיון בתפקיד כלכלנ/ית בעולמות סחר/מכירות/TM- חובה
    יכולת אנליטית מוכחת, כושר ניתוח נתונים
    היכרות עם עולם הקמעונאות- יתרון
    אנגלית ברמה טובה מאוד
    OFFICE ברמה גבוהה
    מיקום המשרה באזור תעשיה חבל מודיעין, שוהם (המשרה כוללת רכב) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6548331
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 2 שעות
    Location: Shoham
    Job Type: Full Time and English Speakers
    Osem Nestle Finance department is recruiting Procurement Controller for challenging roll.
    Main responsibility:
    Provide full transparency in the area of overhead costs across the organization including monthly reports analysis.
    Ensure quality financial information regarding overheads is used by the business for decision making and that potential risks and opportunities are anticipated and understood
    Prepare ad-hoc analysis and simulations in regards to overhead expenses
    Challenge assumptions in seeking cost improvements, be an active contributor to improvement projects and initiatives
    Promote clear understanding of financial key figures and costs within Procurement, including organizing training sessions for non-specialists
    Organize internal benchmarking of Procurement performance
    Requirements:
    BA in Economy - Must
    University graduate with distinction- or
    1-2 years' experience in Controlling / Finance function/ Business (e.g.: Controlling, Costing, Accounting) or Experience within a network organization
    Advanced Microsoft Office user
    Proficiency in English
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6554506
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?