לחברה גדולה דרוש/ה נציג/ת שירות טלפוני ללקוחות.
התפקיד כולל:
מתן מידע כללי ללקוחות- מועד אספקה, מיקום חנויות ועוד.
תשאול הלקוח בנוגע לבעיה/ תקלה, האם לשלוח טכנאי ללקוח או איסוף המוצר.
לוודא מול הלקוח אם המוצר נמצא במסגרת אחריות וגביית תשלום והוצאת חשבוניות.
פתיחת קריאת שירות לשירות הטכני לתיאום הגעת טכנאי.
ממוצע של 100 שיחות נכנסות ביום.
מדובר במוקד קטן משפחתי של 8 נציגים.
א-ד 8-17
ה 8-16
יש אופציה למשרת הורה/ סטודנטים/ות (יש אפשרות לסיים בשעה 15 או 16)
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות- חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.