אחריות לבניית תכנית עבודה בהתאם למדיניות מאוחדת ומעקב אחר יישומה.
אחריות על פעילות התקשורת השיווקית בהתאם לקהל היעד לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
אחריות לתקציב פרסום ייעודי על בסיס תכנית עבודה, מטרות ויעדים.
הפקה וניהול קמפיינים תוך התאמה תרבותית בכל אמצעי המדיה BTL ו ATL.
שותפות במו"מ, בגיבוש הסכמים ועבודה שוטפת מול הספקים משרדי פרסום, מכוני מחקרי שוק, חברות הפקה, כנסים ואירועים, בתי דפוס, שילוט, עיצוב, מוצרים ממותגים, הפצה ודיוור ישיר, דוברות ויחסי ציבור לביצוע משימות המחלקה.
אחריות לגיבוש המסרים, עיצוב, הפקה, הפצה והצגה של עזרי המידע והשיווק השונים בכלל מרפאות מאוחדת ברחבי הארץ בהתאמה לקהל היעד.
עבודה בשיתוף עם גורמים שונים במחוזות בכל הנוגע לפעילות התקשורת השיווקית בקהל היעד.
מתן תמיכה שיווקית למגוון גורמי פנים שירות לקוחות, תקשורת פנים ארגונית, משאבי אנוש, רווחה, רפואה, מוסדות ועוד.
שותפות במיתוג ונראות מרפאות מאוחדת שילוט חוץ ופנים, מתקני תצוגה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון או לחלופין 7 שנות ניסיון בתחום השיווק / הפרסום / תקשורת שיווקית/ ניהול.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום השיווק/תקשורת שיווקית/ פרסום /ניהול בחברה הערבית.
יתרון:
רקע/ניסיון בתחום השיווק.
ניסיון עבודה בארגון בריאות.
ניסיון בעבודה מול ספקי פרסום / הפקה.
הכרות עם כלי המדיה השונים בחברה הערבית.
ניסיון בפרויקטים שיווקיים בהתאמה תרבותית.
עבודה עם מערכות ניהול תקציב והזמנות (sap).
-תינתן עדיפות למועמדים /ות עם מוגבלות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.