ניהול מערך התמיכה למשתמשים, הכוללת, בין היתר:
o מתן תמיכה והדרכה למשתמשים, כולל כגורם בכיר למענה במקרה הצורך במשימות מורכבות.
o ניהול צוות עובדי תמיכה והדרכה כולל הכשרה שוטפת, מעקב ובקרה על תפקוד ואיכות השירות.
o שיבוץ עובדי התמיכה למתן מענה בהתאם למשימות השונות, כולל מענה להיקפי פעילות משתנים.
o הגדרת תהליכי העבודה וממשקי העבודה בתחום התמיכה הטכנית.
o אחריות על ניהול הידע בצוות.
o הגדרת אמנת השירות לתמיכה: SLA, זמינות למענה ועוד.
o מעקב ובקרת ביצועים אל מול היעדים.
o אחריות תפעולית על מערכות טכנולוגיות.
דרישות:
o השכלה אקדמית /הנדסאי /ת מוסמך /ת /טכנאי /ת מוסמך /ת - חובה.
o ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה במוקד תמיכה טכנית או בתפקידי תמיכה והדרכה למשתמשים - חובה.
o ניסיון בניהול תפעולי ותמיכה במערכות Moodle, WordPress - חובה.
o ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון.
o שליטה במערכות ממוחשבות ואוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
o תקשורת בינאישית ותודעת שירות ברמה גבוהה.
o נכונות לעבודה במספר משימות וממשקים במקביל ומעבר לשעות העבודה המקובלות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.