דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (23)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    1 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. אכיפת חוק רישוי עסקים, עריכת ביקורת בעסקים על פי דרישות חוק רישוי עסקים ותקנות משרד הבריאות, מתן המלצות לזירוז הליכים משפטיים או המלצות להוצאת צווים
    מינהליים בהתאם למדיניות העירונית, הנחיות, חוקים, תקנות והנחיות הממונים.
    2. בדיקת עסקים בהתאמה לתנאי הרישיון ועל פי חוק רישוי עסקים(תנאים תברואיים).
    3. הגשת דרישות תברואיות לבעלי עסקים ומעקב אחר ביצוען.
    4. קבלת קהל ומתן הדרכה לפונים בנושא מפגעים וליקויים בעסקים מההיבט התברואי.
    5. טיפול באגרנים כפייתיים.
    6. מתן עדות בבית המשפט לפי הצורך.
    7. הזנה, עדכון ודיווח שוטף מהשטח במערכת ניהול מכף היד,על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים למעקב, שליטה ובקרה וטיפול בקריאות שירות מהשטח, הזנה ועדכון נתונים בכלל
    המערכות התפעוליות וביצוע משובים.
    8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחייה.
    דרישות:
    1. הנדסאי /ת /טכנאי /ת בריאות /איכות הסביבה (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או לחילופין תעודת בגרות ומעבר קורס מסמיך לתברואנים מטעם משרד הבריאות.
    2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב חובה, רישיון נהיגה לקטנוע - יתרון.
    3. ניסיון מקצועי כתברואן /ית פעיל /ה שעסק /ה בפיקוח או רישוי על פי חוק רישוי עסקים: להנדסאי /ת 4 שנים לפחות, לטכנאי /ת 5 שנים לפחות לתעודת בגרות 6 שנים לפחות.
    4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFIC.
    5. הכרת חוקי העזר העירוניים.
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    8. ידעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
    9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שיגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5835697
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה ממונה /ת רעש ואקוסטיקה.
    1.אחריות לפיקוח, בקרה ומניעת מפגעים בהיבטי איכות הסביבה בתחום הרעש והאקוסטיקה, בהתאם לתוכנית העבודה, למדינות העירונית, חוקים, תקנות והנחיות מנהל הרשות ולהוראות המשרד להגנת הסביבה.
    2.ביצוע מדידות רעש ברחבי העיר וניתוח ממצאי המדידות, הסקת מסקנות ומתן הנחיות, התניות ופתרונות אקוסטיים נדרשים.
    3.בדיקת תכניות בניין ותיקי מידע בהיבטי רעש ואקוסטיקה, ומתן חוות דעת במסגרת מעורבות הרשות לאיכות הסביבה בהליכי תכנון /רישוי בנייה.
    מתן הנחיות ובדיקת תסקירי השפעה על הסביבה/נספחים סביבתיים.
    4.מתן הנחיות, ייעוץ ודרישות לפתרון בעיות בתחום הרעש והאקוסטיקה לציבור הרחב ולגורמים פנים עירוניים.
    5.ביצוע סקרים, הכנת דו"חות מחקרים ופרסומים עפ"י הנחיות הממונה.
    6.השתתפות בהליך קידום חקיקה ותקינה בנושא רעש ואקוסטיקה.
    7.מענה וטיפול בתביעות משפטיות מול גורמים משפטיים לרבות הופעות בבית משפט לצורך מתן עדות.
    8.המשך תיאור תפקיד מופיע באתר האינטרנט העירוני.
    דרישות:
    1.תואר אקדמי בהנדסת מדעי הסביבה או בפיזיקה (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל /ה הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
    2.התפקיד מחייב ניידות, רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע - יתרון.
    3.ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום הרעש ואקוסטיקה. ניסיון בתכנון סביבתי יתרון.
    4.כושר ניהול והדרכת עובדים.
    5.ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    6.מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7.תודעת שירות גבוהה.
    8.יחסי אנוש טובים.
    9.ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
    10. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    11. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5889376
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?