דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (27)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 4 משרות
    לפני 9 שעות
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. קבלה ובדיקת תכניות, הנחיות ומתן הערות/ בקשות לשינויים טרם אישור התכניות כתנאי להגשת בקשה לרישוי עסק, בהתאם להוראות חוק רישוי עסקים, חוק התכנון והבניה, למדיניות העירונית, הנחיות, חוקים תקנות והנחיות הממונים.
    2. קיום פגישות מקצועיות עם גורמי פנים וגורמי רישוי בנוגע להגדרת דרישות, מתן הבהרות להנחיות הרלוונטיות להכנת תכניות עסק.
    3. בדיקת הבקשות ומתן אישור או סירוב לבקשות, הכנת דרפטים לוועדות השונות הדנות בבקשות לרישוי עסקים, בהתאם לתוכניות בניין עיר, חוק התכנון והבניה על תקנותיו, חוק רישוי עסקים על תקנותיו וקובץ ההנחיות של עיריית תל-אביב יפו.
    4. קבלת קהל, מתן מידע וכתיבת חוות דעת בנושאי רישוי עסקים ובתיקי בנין הנוגעים לבקשות רישוי עסק בכתב ובעל פה.
    5. ייזום וביצוע בדיקות בשטח לבחינת התאמה של התכנית למצב העסק בשטח, איתור חריגות ומתן חלופות לפתרון בחוסר התאמה בין הבקשה לתכנית.
    6. מתן מענה לתכתובות של בעלי עסקים בנוגע לבקשות, הבהרות נדרשות, תלונות וכיו"ב הקשורות לתהליך הכנת תכנית העסק.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בהנדסת בניין או אדריכלות (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי /ת הנדסה אזרחית /אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
    2. רישיון נהיגה תקף ברכב פרטי - יתרון.
    3. ניסיון מקצועי בתחום רישוי עסקים או הנדסה: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות.
    4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE ותוכנת אוטוקד/שרטוט.
    5. ידע מקצועי ובקיאות בהוראות חוק רישוי עסקים וחוק התכנון והבניה על תקנותיהם והנחיותיהן - יתרון.
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6066249
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. פיקוח על הסדרי תנועה ובטיחות בפרויקטים ובעבודות תחזוקה ושבר באזור המוגדר, מתן אישור לטופס 4 על החזרת מצב לקדמותו בסביבת אתר הבניה, אישור תשתיות פקוח למניעת תפיסת קרקע, תפיסת שטח ציבורי לצרכי בניה בהתאם לחוקי העזר העירוניים ברחבי העיר תל אביב יפו, מדיניות העירייה, ועל פי תקנות והנחיות מנהל התחום.
    2. פיקוח משולב באתרי בניה ותשתית, עם גורמי הפיקוח הבאים: תיאום הנדסי, פיקוח על הבניה ופיקוח עירוני.
    3. פיקוח על עמידה במועדים שנקבעו במתן רישיון לקבלן באתרי הבניה/תשתית ועדכון במערכת לצורך בקרה.
    4. אחריות לניהול, פיקוח והנחיה מקצועית של עובדי הקבלן בתחום העבודות התשתית בהתאם לתוכנית עבודה לרבות בקרת עמידה בלוחות זמנים ותקציב, בקרה על איכות הבצוע וקביעת סדרי עדיפויות בהתאם לתוכנית עבודה, מדיניות העירונית, ההנחיות, החוקים, תקנות והנחיות מנהל האגף.
    5. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. הנדסאי /ת הנדסה אזרחית או בנין או אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים), או השכלה תיכונית מלאה.
    2. התפקיד מחייב ניידות: רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע יתרון.
    3. ניסיון מקצועי בתחום בקרת עבודות תשתית והסדרי תנועה זמניים להנדסאי /ת 3 שנים לפחות, להשכלה תיכונית 4 שנים לפחות.
    4. תעודת הסמכה "יועץ בטיחות בתנועה ו/או "מוסמך להסדרת בטיחות באתרי סלילה" יתרון.
    5. ידע בחוקי העזר העירוניים הרלוונטיים לתחום העיסוק. ידע והתמצאות בתוכניות.
    6. ידע בעבודה במערכות ממוחשבות, כגון: אוטוקד, GIS, מיפוי ממוחשב , הפעלת יישומי OFFICE.
    7. תודעת שירות גבוהה.
    8. יחסי אנוש טובים.
    9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    10. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    11. עבודה בימים ובשעות בלתי שגרתיים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6189829
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 8 שעות
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. תכנון וקידום הטיפול בהסדרי החנייה לנכים בעיר, לרבות טיפול בהקצאת מקומות חנייה לשימוש בלעדי לזכאים, בהתאם לחוקים ולתקנות, לחוקי העזר העירוניים, לנהלי העירייה, למדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.
    2. טיפול בפניות ציבור, קיום קשר וקביעת פגישות בשטח עם הציבור בהתאם לצורך ודיווח על פי נהלי העירייה תוך עמידה בזמני התקן וברמות השירות.
    3. תכנון סידורי חניות לנכים וסידורי פריקה וטעינה, יציאה לשטח לצורך תכנון החניות המיוחדות, פיקוח ועריכת סיורים.
    4. ריכוז הפעילות לקראת הוועדות, איסוף החומר המקצועי, הכנת סדר יום ופרוטוקולים, ביצוע מעקב ובקרה אחר הנושאים הממתינים להחלטת הועדות ומתן מענה לפונה ועדכונו בהחלטת הועדה.
    5. העברת הוראות ביצוע למחלקת ביצוע באגף התנועה.
    6. הכנת החומר לצורך הנפקת תעודת עובד ציבור.
    7. קבלת קהל ומתן מענה פרונטלי, טלפוני ובכתב.
    8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי בהנדסה אזרחית / אדריכלות (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) / בגיאוגרפיה / תכנון ערים שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאים/טכנאים בניין / אדריכלות / אזרחי/ תעשייה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
    2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה ברכב פרטי. רישיון נהיגה בקטנוע - יתרון.
    3. ניסיון מקצועי בתחום תכנון תנועה: לתואר אקדמי 1 שנה לפחות, להנדסאי /ת 2 שנים לפחות ולטכנאי /ת 3 שנים לפחות.
    4. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות והפעלת יישומי מחשב OFFICE, רצוי ידע וניסיון בתוכנות GIS ואוטוקד.
    5. ידע והכרת פקודת התעבורה, חוק החניה לנכים והתקנות הנגזרות מהן, חוק העזר העירוני בדבר העמדת רכב וחנייתו, התשכ"א 1960.
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה.
    8. יחסי אנוש טובים.
    9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    10. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6221535
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    2.1. ריכוז הנושאים לגיבוש והכנת תכנית עבודה לשיפור והסדרת המתחם
    2.2. ריכוז, תיעוד וארגון כל המידע והמסמכים הנדרשים לניהול, תכנון ופיתוח האזור.
    2.3. השתתפות בדיונים והכנת חומרים ככל שנדרש על ידי המנהל.
    2.4. מעקב תקציבי אחר ההתקשרויות השונות מול היועצים ונותני השירותים בפרויקט.
    2.5. ריכוז מערך הסוחרים ובעלי העניין השונים באזור:
    2.6. אחראי לטיפול בזכויות כלל המחזיקים ובעלי הקרקע באזור לרבות מעקב הסכמים מול הסוחרים, קידום שמאיות, הסדרים ופינויים, הסכמים מול רשות מקרקעי ישראל, החלטות בעניין מיסוי ורישום הזכויות במקרקעין.
    2.7. מתן מענה לבעלי העניין השונים באזור בנושאי הטיפול השונים.
    2.8. מעקב אחר תחום השיתוף הציבור בפרויקט ובעבודה השוטפת באזור.
    2.9. ריכוז תחום התכנון והביצוע
    2.10. תכלול הפעולות השונות באזור המתחם
    2.11. סיוע בקידום פעולות תומכות אזור, כגון תיירות, כנסים, מחקרים וכו'.
    2.12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד לפי הנחיית הממונה
    דרישות:
    3.1. המציע /ה הינו /ה אזרח /ית ישראלי /ת.
    3.2. המציע /ה בעל /ת תואר ראשון או תואר הנדסאי ממוסד לימודים מוכר.
    3.3. המציע /ה בעל /ת ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בעבודה בתחומים כדלהלן: בתחום התכנון ו /או בתחום הבינוי ו/או הנדסה אזרחית ו/או מקרקעין. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6285773
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?