דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (21)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 4 משרות
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. אכיפת חוק רישוי עסקים, עריכת ביקורת בעסקים על פי דרישות חוק רישוי עסקים ותקנות משרד הבריאות, מתן המלצות לזירוז הליכים משפטיים או המלצות להוצאת צווים
    מינהליים בהתאם למדיניות העירונית, הנחיות, חוקים, תקנות והנחיות הממונים.
    2. בדיקת עסקים בהתאמה לתנאי הרישיון ועל פי חוק רישוי עסקים(תנאים תברואיים).
    3. הגשת דרישות תברואיות לבעלי עסקים ומעקב אחר ביצוען.
    4. קבלת קהל ומתן הדרכה לפונים בנושא מפגעים וליקויים בעסקים מההיבט התברואי.
    5. טיפול באגרנים כפייתיים.
    6. מתן עדות בבית המשפט לפי הצורך.
    7. הזנה, עדכון ודיווח שוטף מהשטח במערכת ניהול מכף היד,על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים למעקב, שליטה ובקרה וטיפול בקריאות שירות מהשטח, הזנה ועדכון נתונים בכלל
    המערכות התפעוליות וביצוע משובים.
    8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחייה.
    דרישות:
    1. הנדסאי /ת /טכנאי /ת בריאות /איכות הסביבה (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או לחילופין תעודת בגרות ומעבר קורס מסמיך לתברואנים מטעם משרד הבריאות.
    2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב חובה, רישיון נהיגה לקטנוע - יתרון.
    3. ניסיון מקצועי כתברואן /ית פעיל /ה שעסק /ה בפיקוח או רישוי על פי חוק רישוי עסקים: להנדסאי /ת 4 שנים לפחות, לטכנאי /ת 5 שנים לפחות לתעודת בגרות 6 שנים לפחות.
    4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFIC.
    5. הכרת חוקי העזר העירוניים.
    6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    8. ידעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
    9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שיגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5835697
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 1 שעות
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. אחריות לניהול הערכה ובקרת שומות. כולל בקרה על עבודת השמאים החיצוניים המועסקים ע"י העירייה.
    2. ריכוז חידושים בפסיקה ובחקיקה בתחומים המקצועיים של המחלקה והנחלתם לעובדי המחלקה.
    3. פיתוח והטמעת תהליכי בקרה שוטפים בעבודת המחלקה ואחריות ליישומן.
    4. ייצוג העירייה בהליכי שמאי  מכריע ובוועדות ערר.
    5. בחינת חבות בהיטל השבחה במסגרת תהליכים של היתר בנייה, אישור לטאבו ורישוי עסקים.
    6. מתן חוות דעת שמאי וישימות כלכלית ביחס לתוכניות בניין עיר שבתהליך הכנה.
    7. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל.
    8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים/ הנדסה אזרחית/ בניין. ותעודת שמאי מקרקעין מוסמך בעל /ת תעודת רישום בפנקס שמאי  המקרקעין.
    2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום שמאות מקרקעין.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט.
    5. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין.
    6. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר.
    7. גישה כלכלית ועסקית מעמיקה.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. תודעת שרות גבוהה.
    10. יחסי אנוש טובים.
    11. ידיעת השפה עברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5905847
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. בחינת חבות בהיטל השבחה במסגרת מתן היתרי בניה, רישוי עסקים ואישורים לטאבו.
    2. עריכת שומות מקרקעין.
    3. מתן הנחיות לשמאי מקרקעין חיצוניים המועסקים ע"י העירייה.
    4. ביצוע בקרת איכות על עבודת השמאים החיצוניים.
    5. טיפול בתביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה.
    6. ייצוג העירייה בהליכי שמאי  מכריע ובוועדות ערר.
    7. מתן חוות דעת שמאי וישימות כלכלית ביחס לתוכניות בניין עיר שבתהליך הכנה.
    8. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל.
    9. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    10. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. ותעודת שמאי  מקרקעין מוסמך  בעל/ת תעודת רישום בפנקס שמאי המקרקעין.
    2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום שמאות מקרקעין.
    .OFFICE 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי
    4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט.
    5. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין.
    6. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר.
    7. גישה כלכלית ועסקית מעמיקה.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. תודעת שרות גבוהה. יחסי אנוש טובים.
    10. ידיעת השפה עברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5905895
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה שרטט /ת ואחראי /ת מיפוי מידע.
    1.אחריות להכנה ועדכון תשריטים לנכסים עירוניים ותרשימי זכויות מניתוח תיקי נכס.
    2.הכנת תשריטים לצורכי הפקעה, תביעות משפטיות, פינויים ופלישות, במסגרת ניהול מתחמים ובהתאם לצורך.
    GIS.3 הכנת תרשימי מפות ועדכון של שכבות במערכת המידע הגיאוגרפית
    4.בדיקות שטח בנכסים ובמקרקעין עירוניים לצורך איתור ואיסוף מידע על הנכס.
    5.חישוב זכויות ע"י מדידות גרפיות בתכניות בנין עיר, הסדרי קרקע, פרצלציה, תרשצ"ים וכו'.
    6.ביצוע חישובי שטחים בהתאם לצורך, תרגום זכויות נכסיות למפות בעלות ועדכון /תיקון שוטף של תיקים שמצורפת להם מפה.
    7.מתן מענה וסיוע מקצועי לעובדי האגף בתחום השרטוט.
    8.השתתפות בפורמים מקצועיים על פי צורך.
    אוטוקאד, ועוד.
    GIS: .9 אחריות לעדכון התשריטים במערכות הרלוונטיות.
    10.בדיקת תצלומי אויר ודיווחים המגיעים על שינויים פיזיים בנכסים ומגרשים עירוניים.
    11.אחריות לתיוק וניהול מסמכים בתחום האחריות.
    12.ביצוע מטלות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית ממונה.
    דרישות:
    1. הנדסאי /ת או טכנאי /ת בניין /אזרחי (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
    2. מעבר קורס והשתלמויות בתוכנת אוטוקאד חובה.
    3. ניסיון מקצועי בתכנון ושרטוט באמצעות תוכנות שרטוט כגון: אוטוקאד, קריאת מפות,
    מדידות, ותכניות בניה ותוכניות בנין עיר.
    הנדסאי /ת ניסיון של 3 שנים לפחות, טכנאי /ת - ניסיון של 4 שנים לפחות.
    תוכנות מיפוי יתרון / GIS.
    4. ניסיון עבודה עם תוכנות.
    5. ידע וניסיון במערכות ממוחשבות הפעלת יישומי OFFICE.
    6. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5933226
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?