דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (28)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 3 משרות
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. תיאום וניהול לוח זמנים ותיאום פגישות.
    2. מתן מענה שירותי בכל ערוצי התקשורת בהתאם להנחיית הממונה.
    3. סיוע בגביה, בביצוע הדפסות והזמנות.
    4. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    5. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. השכלה תיכונית מלאה.
    2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 -יתרון.
    3. ניסיון מקצועי לא נדרש.
    4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    5. תודעת שירות גבוהה.
    6. יחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6262288
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    העבודה כרוכה במכירת כרטיסים, רישום לטיולים ופעולות תרבות ופנאי לעובדי עיריית ת"א יפו ועובדי המרכז הרפואי. מסירת אינפורמציה בטלפון ובמייל כמו כן במפגש פרונטלי וברישום עובדי עירייה. העבודה כרוכה בעבודת הכנה לפעילויות שונות עבור העובדים. קבלת כספים מעובדים ונתינת כרטיסים בתמורה. במהלך העבודה יתכנו משימות משרדיות נוספות כמו צילומים, תיוקים ספירות מלאים, סריקות. בימים קבועים העתקת השרות לבניני העירייה (בנין הנדסה, בנין העירייה). התפקיד כרוך במשא ומתן ועבודה מול ספקים ותשלומים לספקים. התפקיד כרוך בהגדלת ההיצע ומגוון פעולות התרבות והמופעים לעובדים, העברת חומרים לפרסום והקלדת נתונים ופעולות תרבות באופן קבוע לאתר האינטרנט והפייסבוק של ארגון העובדים.
    אפליקציה למפעלי תרבות
    בימים אלו מפעלי תרבות עוברים לביצוע הפעולות באמצעות אפליקציה יעודית לנושא ולפיכך רב פעולות המידע והמכירה ינתנו באופן מקוון באמצעות האפליקציה.
    בנוסף חלק בלתי נפרד מהתפקיד יהיה בתחום הדיגיטל והמדיה.
    דרישות:
    1.חובה-ניסיון בעבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    2.חובה- ניסיון ועבודה עם כספים (עבור חצי המשרה בעמותה לתרבות נופש ופנאי).
    3.התפקיד דורש מועמד /ת מאורגן /ת ומסודר /ת. עבודה בעומס ויכולת עבודה בלחץ.
    4.יכולת עבודה בשני עולמות תוכן שונים.(המכללה והעמותה לתרבות).
    5.יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    6.בעל /ת יוזמה, סבלנות וסובלנות, נטילת אחריות, אמין /ה.
    7.יכולת לעבוד שעות נוספות.
    8.שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,OUTLOOK לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית ותוכנות מקומיות.
    9.ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ.
    10.מענה לטלפונים.
    11.יתכנו משימות משרדיות כמו צילומים, תיוקים סריקות.
    12.השכלה תיכונית מלאה, עדיפות לבעלי /ות השכלה אקדמאית.
    13.עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה.
    14.תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    15.המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב (עבודה נוספת).
    16. חצי מהמשרה כרוכה במפגש פרונטלי וברישום עמיתים ( עובדי עירייה) לנופשים וטיולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6264038
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. אחריות לניהול המשרד וצוות המזכירות במרכז הקהילתי בהתאם למדיניות העירונית, ההנחיות,החוקים, תקנות והנחיות הממונים.
    2. אחריות לניהול, לפקוח ולהנחיה מקצועית של עובדי קבלן וספקים בתחום הניקיון, התחזוקה והאחזקה השוטפת בהתאם לתוכנית עבודה, בקרה על עמידה בלוחות זמנים ותקציב, על איכות הבצוע וקביעת סדרי עדיפויות.
    3. ביצוע בקרה שוטפת וטיפול בהכנסות ובהוצאות המרכז הקהילתי לפי הנהלים.
    4. בקרה ובדיקת חשבונות קבלנים וספקים, טיפול בתשלומים ובדיקת התאמתם למפרטים, להסכמים, להתקשרויות ולחוזים.
    5. הכנה והפקת דוחות מידע כספיים.
    6. ריכוז וטיפול בנושאי משאבי אנוש ושכר.
    7. מתן מענה שירותי ללקוחות, לספקים ולפניות המגיעות למרכז הקהילתי בערוצי הקשר השונים.
    8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה
    9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תעודת בגרות.
    2. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בעבודה משרדית ובניהול משרד.
    3. כושר ניהול והדרכת עובדים.
    4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    5. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    6. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6265143
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?